اخبار

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 16 مرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 16 مرداد 99 کیست؟

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی و بیوگرافی مهمان امشب برنامه دورهمی پنجشنبه 16 مرداد 99 بپردازیم که با اجرای مهران مدیری، سه روز در هفته به روی آنتن شبکه نسیم می رود. برنامه ای که بینندگان زیادی دارد و گفت و گو محور است.

مهمان امشب دورهمی پنجشنبه 16 مرداد 99 کیست؟

برنامه امشب دورهمى، پنجشنبه (٩٩/٥/١٦) باح ضور سارا خوئينى ها، ساعت ٢٣ از شبكه نسیم پخش خواهد شد.

اگر در این ساعت موفق به تماشای این برنامه پر مخاطب نشدید می توانید در ساعت های  ۶ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر  روز بعد تکرار آن را مشاهده کنید.

بیوگرافی سارا خوئینی ها

سارا خوئینی‌ها یا سارا وثوقی متولد ۳ خرداد ۱۳۵۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. او فارغ‌التحصیل کارشناسی گرافیک از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران می باشد.

سارا خوئینی‌ها در تهران به دنیا آمده‌ است و به همراه یک خواهر و سه برادر سومین فرزند خانواده محسوب می‌شود. خوئینی‌ها بازیگری را برای اولین بار در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم ویدئویی صبحگاه خونین ساخته فرامرز باصری تجربه کرد که با همسرش همبازی بود. وی همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است و نام هنری سارا وثوقی که در دو سال اول فعالیت هنری استفاده می‌کرد، برگرفته از نام فامیل همسرش بود.

سارا خوئینی ها در برنامه دورهمی
سارا خوئینی ها در برنامه دورهمی

سارا خوئینی ها دو بار ازدواج کرده، و همسر اولش که چنگیز وثوقی بود، و زندگی مشترک وی با چنگیز وثوقی کمتر از دو سال به طول انجامیده و منجر به طلاق و جدایی شده است، و از این ازدواج دو فرزند به نام های غنچه و شایان دارد. و برای بار دوم با یوسف مرادیان ازدواج کرده و این ازدواج هم  به جدایی کشیده شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا