اخبار

مهمان امشب دورهمی جمعه 17 مرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی جمعه 17 مرداد 99 کیست؟

برنامه دورهمی روز چهارشنبه و پنجشنبه با حضور دو بازیگر نام آشنای سینما و تلویزیون  به روی آنتن رفت و امشب جمعه 17 مرداد 99 نیز  یکی از هنرمندان خوب کشورمان مهمان دورهمی،  با اجرای مهران مدیری خواهد بود که در ادامه قصد داریم به معرفی آن بپردازیم.

مهمان امشب دورهمی جمعه 17 مرداد 99 کیست؟

دورهمی یک برنامه تلویزیونی با اجرا و کارگردانی مهران مدیری است که از ۲۷ اسفند ۱۳۹۴ در شبکه نسیم شروع به پخش کرد و تاکنون چهار فصل از این برنامه پخش شده است.

مهران مدیری در این برنامه دیدنی به بیان موضوعات اجتماعی و نقد آنها و نیز گفتگو با چهره های سرشناس پیرامون مسائل مختلف می پردازد.

برنامه دورهمی سه روز در هفته روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه ساعت 23 به روی آنتن شبکه نسیم می رود. تکرار برنامه هم در ساعات ۶ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر  روز بعد به نمایش گذاشته می شود.

مهمان امشب دورهمی، نادر فلاح بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

بیوگرافی نادر فلاح

نادر فلاح متولد شهریور ماه ۱۳۵۲ در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. نادر فلاح ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

نادر فلاح در برنامه دورهمی
نادر فلاح و همسرش

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا