اخبار

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 22 مرداد 99 کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 22 مرداد 99 کیست؟

در این بخش قصد داریم به معرفی مهمان امشب برنامه دورهمی چهارشنبه 22 مرداد 99 بپردازیم که با اجرای مهران مدیری از شبکه نسیم پخش می گردد. با ما همراه باشید…

مهمان امشب دورهمی چهارشنبه 22 مرداد 99 کیست؟

دورهمى امشب، چهارشنبه (٩٩/٥/٢٢) گزيده اى از برنامه هاى قبل با حضور زنده ياد بهنام صفوى و زنده ياد ماه چهره خليلى خواهد بود.

دوستان این برنامه در ساعت 23 از شبکه نسیم پخش می شود و تکرار برنامه را هم  می توانید ساعت های ۶ و ۱۱ صبح و ۱۷ بعد از ظهر  روز بعد مشاهده کنید.

بهنام بانی

بهنام صفوی (زاده ۱۵ تیر ١٣۶٢ در شیراز-فوت ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸ در اصفهان) ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. پدرش کارمند بازنشسته و مادرش خانه دار است، او دو خواهر به نام های مهرناز و مهناز دارد. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در تهران زندگی می کرد.

موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت.

بهنام صفوی در برنامه دورهمی

در سن ۲۳ سالگی با هدی خادمی ازدواج کرده و یک فرزند پسر بنام سام دارد.

بهنام صفوی خواننده پاپ کشور در ۲۳ اردیبهشت سال ۹۸، در ۳۶ سالگی و بعد از چند سال مبارزه با بیماری سرطان، در بیمارستان میلاد اصفهان چشم از جهان فروبست.

ماه چهره خلیلی

ماه چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۲۵ دی ماه سال ۱۳۵۵ در تهران بود که به علت بیماری سرطان در روز جمعه ۱۷ مرداد 99 در سن ۴۴ سالگی  درگذشت.

او نوه دختری پروین سلیمانی می باشد وی ازدواج کرده و نام همسرش نیز ابراهیم اشرفی است حاصل ازدواج این زوج موفق پسری بنام پرواز می باشد.   مدرک تحصیلی او  فوق لیسانس معماری از دانشگاه اکسفورد انگلستان می باشد.

ماه چهره خلیلی در برنامه دورهمی

بیوگرافی ماه چهره خلیلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا