فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

در این بخش بیوگرافی بازیگران سریال تلویزیونی زمین گرم به همراه عکس و اسامی  بازیگران سریال زمین گرم شبکه سه سیما به کارگردانی سعید نعمت‌الله را گردآوری کردیم که در ادامه مشاهده می کنید.

اسامی بازیگران سریال زمین گرم + عکس با بیوگرافی و خلاصه داستان

سریال «زمین گرم» به کارگردانی سعید نعمت‌الله و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی برای پخش در ایام محرم از شبکه سه سیما در 30 قسمت تولید شده است.

این سریال با لحنی متفاوت از «جراحت» و «برادر جان»، ادامه‌ای از سه گانه سعید نعمت ‌الله در همان فضای برادرانه و خانواده است.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان «زمین گرم» که مضمونی اجتماعی ـ مذهبی دارد، آمده است: بعد از سال‌ها بی‌ خبری دو برادر از هم، برادر بزرگ‌تر که آخرین ساعات حیات خود را پشت سر می‌گذارد به سراغ برادر کوچک‌تر می‌رود تا وصیت کند؛ وصیتی که زندگی برادر کوچک را دستخوش چالشی بزرگ می‌کند … .

بازیگران سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی، علیرضا خمسه، اصغر همت، نادر فلاح، کامران تفتی، دنیا مدنی، علیرضا آرا، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، صادق برقعی، ندا عقیقی، مرتضی درویش زاده، مسعود شریف، علیرضا اولیایی و وحید فعال از جمله بازیگران سریال زمین گرم هستند.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال زمین گرم

در ادامه بیوگرافی کوتاه از برخی بازیگران سریال زمین گرم را مرور می کنیم.

مرجان شیرمحمدی بازیگر سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی بازیگر سریال زمین گرم

مرجان شیرمحمدی زاده ۴ فروردین ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر و نویسندهٔ ایرانی است.  از سال  ۱۳۶۵ تا ۱۳۷۱ زیر نظر آیدین آغداشلو نقاشی را فرا گرفت. در ۱۳۷۴ وارد کارگاه آزاد بازیگری شد و سپس به مدرسهٔ تئاتر سمندریان رفت. در ۱۳۷۵ وارد عرصهٔ بازیگری شد. از وی سه رمان و دو مجموعه داستان به چاپ رسیده‌ است.

ازدواج او با بهروز افخمی دومین ازدواج وی می باشد و از ازدواج اول خود پسری به نام “ماکان” دارد.از ازدواج خود با بهروز افخمی پسری به نام آهیل دارد که متولد کشور کانادا است.

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ماه ۱۳۳۱ در زنجان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و رشته پانتومیم از فرانسه می باشد، در حال حاضر چهار خواهر و چهار برادر دارد که سه تای دیگر هم بوده‌ اند که فوت شده‌ اند.

خمسه برای بار اول در سال ۶۲ ازدواج کرده که حاصل آن یک فرزند پسر به نام احمدرضا می باشد. او برای بار دوم با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده است. از ازدواج دومش دو دختر دارد.

اصغر همت

اصغر همت

اصغر همت (متولد ۲۷ آذر ۱۳۳۱ – شیراز) بازیگر سینما و تئاتر می‌باشد. وی همسر افسر اسدی بازیگر است.

او از دوران کودکی به تئاترهای تخت حوضی و تعزیه علاقه داشت و از دوران دبیرستان به فعالیت در تئاتر در این زمینه‌ها روی آورد. وی در سال ۱۳۵۹ در رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران فارغ التحصیل شد.

کامران تفتی بازیگر سریال زمین گرم

کامران تفتی بازیگر سریال زمین گرم

کامران تفتی  متولد 19 فروردین 1358 فارغ التحصیل  بازیگری که از کودکی  تئاتر را در کنار پدرش آغاز کرد و تا زمان ورود به دانشگاه در کنار تحصیل مشغول به تجربه اندوزی در صحنه ها بود. او فرزند اردشیر تفتی بازیگر تلویزیون است. او یک برادر به نام کیوان دارد که متولد 1363 است و در عرصه موسیقی فعالیت میکند.

او در زمان دانشجویی با کارهای دانشجویی  وارد فضای حرفه ای تئاتر کشور شد.

کامران تفتی تاکنون ازدواج نکرده است.

نادر فلاح

نادر فلاح

نادر فلاح متولد شهریور ماه ۱۳۵۲ در کرمان، بازیگر و کارگردان سینما، تئاتر و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات لیسانس ادبیات نمایشی (۱۳۷۸) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران و فوق لیسانس کارگردانی نمایش (۱۳۹۰) از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی تهران می باشد. نادر فلاح ازدواج کرده و دو فرزند دارد.

بیوگرافی نادر فلاح

دنیا مدنی بازیگر سریال زمین گرم

دنیا مدنی بازیگر سریال زمین گرم

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور میب اشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

علیرضا آرا

علیرضا آرا

علیرضا آرا  با نام اصلی علیرضا محمدی، بازیگر و کارگردان متولد سال ۱۳۵۴ در تهران است. او فارغ‌التحصیل رشته مهندسی عمران است و دوره‌های بازیگری را در حوزه هنری گذرانده است.

علیرضا آرا در سال ۱۳۸۳ با خانم شبنم مقدمی، بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرده است و این زوج دارای یک فرزند دختر هستند.

مارال فرجاد بازیگر سریال زمین گرم

مارال فرجاد بازیگر سریال زمین گرم

مارال فرجاد متولد مرداد ماه ۱۳۶۱در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. مارال فرجاد خواهر مونا فرجاد و دختر جلیل فرجاد بازیگر  می‌باشد. او فارغ‌ التحصیل رشته عکاسی است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۴ با فیلم شام عروسی آغاز کرد وی علاوه بر بازیگری به کار دوبله نیز می پردازد ، از دو سالگی با بازی در مجموعه بهاران به همراه پدرش بازیگری را آغاز کرد.

مارال فرجاد ازدواج کرده است و متاهل می باشد.

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵در شمیرانات، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون سالها پیش ازدواج کرده و دختری بنام نفس خدایاری دارد.

بیوگرافی شیوا ابراهیمی

ندا عقیقی بازیگر سریال زمین گرم

ندا عقیقی بازیگر سریال زمین گرم

ندا عقیقی متولد 14 خرداد 1370 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک از دانشگاه هنر می باشد، فعالیت خود را با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرده است.

ندا عقیقی: زمانی که وارد هنرهای زیبا شدم تصمیم گرفتم بصورت آکادمیک بازیگری را یاد بگیریم به همین علت در کلاس های بازیگری و کارگردانی شرکت کردم. تا اینکه با گروه های تئاتری و سپس رضا ثروتی و همایون غنی زاده آشنا شدم، من از سال 1389 در تئاتر هستم و افتخار می کنم با آدم های خوبی کار کردم.

ندا عقیقی  بازیگر سریال زمین گرم تاکنون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا