فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال فرشتگان بی بال + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان و نقش

3/5 - (2 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال فرشتگان بی بال + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان و نقش

سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی امیرحسین عنایتی تولید شده است و از جمله بازیگران آن می توان به پرویز فلاحی پور، فریبا متخصص و رزیتا غفاری اشاره کرد.

اسامی بازیگران سریال فرشتگان بی بال + عکس و بیوگرافی با خلاصه داستان و نقش

سریال فرشتگان بی بال به کارگردانی، نویسندگی و تهیه کنندگی امیرحسین عنایتی و با حضور بازیگران مشهور دنیای هنر در ستایش زحمات کادر درمان برای پخش از شبکه پنج سیما ساخته شد.

این سریال اولین تجربه ی سریال سازی امیرحسین عنایتی می باشد که قبل از آن فیلم های «تاوان» و «به وقت رویا» را کارگردانی کرده است.

داستان سریال فرشتگان بی بال

“فرشتگان بی بال” روایتگر داستان مبارزه با ویروس کرونا است و با محوریت ستایش و قدردانی از زحمات کادر درمان تولید شده است. این سریال با داستان بازسازی بحران کرونا در کشور و نمایش تلاش‌های بی‌دریغ کادر درمان و نیرو‌های جهادی ساخته شده است.

“فرشتگان بی بال” روایت داستان زندگی خانواده ی حاج فتاح معتمد محل است که پسرش نیما یک تعمیرگاه ماشین دارد و دخترش نیره پزشک است. لیلا دوست نیره که او هم پزشک است نامزد نیما است. نیکان پسر یکی از دوستان قدیمی حاج فتاح که سالها در آلمان زندگی کرده، برای فروش خانه پدری اش به ایران آمده است که ویروس کرونا باعث می شود بازگشتش به تعویق بیفتد و …

بازیگران سریال فرشتگان بی بال

بازیگر نقش
پرویز فلاحی پور فتاح
فریبا متخصص فاطمه
شهرام عبدلی ناصر
آشا محرابی نیره
رحیم نوروزی نیما
رزیتا غفاری الهام
آرش جورکش نیکان
زهره حمیدی کتایون
افشین سنگ چاپ بهنام
بهرام ابراهیمی محتشم
فرج الله گل سفیدی خاتم
زهره قاسمی لیلا
حسین غیابی حاج حیدر
مهران هادی برادر لیلا
احسان طالب زاده دستیار محتشم
اشکان حاج حسنی پسر همسایه
ستایش ساسانی نژاد همکار فاطمه
کیوان سرافراز نبوی
داریوش صفیان نکوئی
امید نعمتی رضا
محمدرضا سهرابی افسر
حمیدرضا کرد سیچانی شاهین
محمد ستوده غلامرضا
بهنام خلیلی سعید
آرزو کلانتری پرستار
حورا رعد پرستار
یوسف ترابی متین
یوسف صالحی یوسف
سارینا سلطانی سارا
محمد قوامی رئیس دانشگاه
سید محسن چاوش زاده دکتر جوهری
مرتضی عظیمی دکتر محمدی
آرمیتا عظیمی دانشجو
مصطفی الیاسی پیرمرد
مسعود جزایری مرد همسایه
میرزائیان جوادی
حامد هادیان رسول
یوسف طراوتی ساسان
صفیه کیوانی زن همسایه
میثا صابری دختر بچه
جبار جعفری شاد هیئت امنا
بیتا سعیدی زن همسایه
زهره مختاری همسایه
کوروش بردبار پسر همسایه
سعدی حاج حسنی مامور
محسن عبدالهی مامور
پریسان توکلی کارمند ستاد مدیریت بحران

بازیگران سریال فرشتگان بی بال

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال فرشتگان بی بال

پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور متولد ۵ بهمن ۱۳۳۶ در تهران، بازیگر تئاتر و تلویزیون، و فارغ‌التحصیل رشتهٔ زبان انگلیسی است. او فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر از دوران دبیرستان آغاز نمود.  وی با بازی در نقش «یاور» در سریال شب دهم موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره‌ای شناخته‌ شده مبدل گردد. این هنرمند در سال ۱۳۸۰ «جایزه بهترین بازیگر مرد» را به خاطر بازی در نمایش «لابی» از بیست و نهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر دریافت کرد.

پرویز فلاحی پور  ازدواج کرده و متاهل است و چند فرزند نیز دارد.

فریبا متخصص

فریبا متخصص

 فریبا متخصص  بازیگر سریال فرشتگان بی بال در یکم مرداد ماه سال 1340 در بروجرد متولد شد. کار هنری خود را از سال 1360 با تئاتر آغاز کرد.او فعالیت خود را در تلویزیون و رادیو به ترتیب از سال های 1362 و 1368 آغاز نمود و در سال 1370 به عرصه سینما راه یافت. وی در سال 1370 موفق به اخذ مدرک کارشناسی در رشته جامعه شناسی شد. شنگول و منگول،  شب زمستانی، سیب سرخ حوا و ماه پیشونی از جمله آثار او در سینما هستند.

پنج خواهر و برادر دارد و یک پسر 17 ساله به نام پوریا پور بهرامی که در زمینه بازیگری فعالیت دارد.

رزیتا غفاری در سریال فرشتگان بی بال

رزیتا غفاری

رزیتا غفاری بازیگر سریال فرشتگان بی بال در ۲۷ دی ۱۳۵۱ در تهران به دنیا آمد. او دانش‌آموختهٔ کارگردانی سینما است. غفاری چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده و عضو آسیفای ایران است.

او با عباس صالحی (چهره پرداز) ازدواج کرده است و یک فرزند به نام تارا دارد.

آشا محرابی در سریال فرشتگان بی بال

آشا محرابی

آشا محرابی متولد ۳۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی دارای تحصیلات در رشتهٔ زبان انگلیسی و روابط بین‌الملل و بازیگری و کارگردانی است.

او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی در رشته مترجمی زبان انگلیسی و دوره کارشناسی ارشد در رشتهٔ روابط بین‌الملل از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی هم‌زمان با تحصیلات دانشگاهی اش، به کانون هنری حمید سمندریان رفت و فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی از کانون سمندریان شد. وی همچنین فارغ‌التحصیل کارگردانی و فیلمسازی از سینمای جوان بوده و دوره فیلمنامه‌نویسی را هم در کلاس‌های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذرانده‌ است. همچنین لازم است ذکر شود که آشا فارغ‌التحصیل فیلمسازی از کانادا نیز هست.

از ازدواج و همسر آشا محرابی  اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی

رحیم نوروزی متولد ۱۳۴۶ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون است. نوروزی دارای مدرک کاردانی رشته مرمت بناهای تاریخی و کارشناسی تئاتر با گرایش ادبیات نمایشی است.   اولین جرقه‌های بازیگری او در کلاسهای بهروز بقایی و بهزاد عشقی زده شد. با نمایشنامه‌های اکبر رادی بازیگری برای او جدی شد و با ایفای نقش در مجموعه پس از باران به شهرت رسید و سپس در فیلم‌ها و تئاترها و سریالها و تله فیلمهای بسیاری بازی کرد.

رحیم نوروزی ازدواج کرده و یک فرزند  دختر بنام پناه دارد.

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی

شهرام عبدلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد سال ۱۳۵۵ در تهران می باشد. سریال خط قرمز اولین حضور رسمی وی در قاب تلویزیون بود در این سریال او با نقشی منفی و منفور به شهرت فراوانی رسید. ماه گرفتگی، یکی برای همه، قصه دل ها و دختری در قفس از فیلم های سینمایی وی هستند.

شهرام عبدلی بازیگر سریال فرشتگان بی بال سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو فرزند، یک پسر و یک دختر بنام های آرتین و آدرین است.

بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی

بهرام ابراهیمی متولد ۱۳۳۴ در قم، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر  است. وی دانش آموخته کارشناسی نمایش با گرایش بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک است. بهرام ابراهیمی از سال ۵۲  و در سن هجده سالگی کار بازیگری را به ‌طور حرفه‌ای با سریال «صخره سیاه» آغاز کرد و پس از آن در فیلم‌ها و سریال‌های مختلفی همچون مارمولک، زاگرس، مرد بارانی و بی‌گناهان به ایفای نقش پرداخت.

بهرام ابراهیمی سالها پیش با فرشته ابراهیمی ازدواج کرده است و صاحب دو فرزند بنام بهادر  و دانیال می باشند.

فرج الله گل سفیدی

فرج الله گل سفیدی

فرج الله گل سفیدی بازیگر سریال فرشتگان بی بال  ۱۳۳۷ در لنگرود، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او اصالت گیلانی دارد اما بزرگ شده تهران است، وی در طول سالهای فعالیتش فیلم‌ها و سریال‌های زیادی از جمله در حاشیه، تاوان و دنیا بازی کرده‌ است.

او ازدواج کرده و سه پسر به نام‌های فرزام، فرشاد، مجید و یک دختر دارد.

مختار سائقی

مختار سائقی

مختار سائقی متولد 23 شهریور 1335 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

وی در 19 آبان ماه 1356 ازدواج کرده، و صاحب سه پسر و یک دختر هستند.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

اسامی بازیگران سریال فرشتگان بی بال

سایر عوامل سریال فرشتگان بی بال

عوامل تولید مجموعه تلویزیونی فرشتگان بی بال عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: امیر حسین عنایتی، مدیر تصویربرداری: مهیار میرجلالی، مدیر تولید: حسین غیابی، مدیر صدابرداری: فرامرز مختاری، طراح چهره پردازی: علیرضا جوادپور، طراح صحنه و لباس: مسعود جزایری، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: ستایش ساسانی نژاد، سرپرست گروه کارگردانی: حمیدرضا کرد سیچانی، تدوین: مهدی دهقان، منشی صحنه: جیران جناب، مدیر تدارکات: مصطفی الیاسی، دستیار دوم کارگردان: صبا صبوحانیان، عکاس : زهرا نازرفتار، مجری طرح : حسین ظاهری، مشاور تولید: حسین بشگرد.

نوشته های مشابه

یک دیدگاه

  1. سلام نشان دادن عکس خانوم در حالی که حجابش به نحو کامل رعایت نشده خوب نیست و اینکه هر چیزی که از لحاظ شرعی اشکال دارد خوب نیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا