بیوگرافی

کاوه خداشناس بازیگر نقش روزبه در سریال بوم و بانو کیست؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

کاوه خداشناس بازیگر نقش روزبه در سریال بوم و بانو کیست؟

کاوه خداشناس که بازیگر نقش روزبه را در سریال بوم و بانو بر عهده دارد، متولد سال  ۱۳۵۹ می باشد و دانش آموخته دانشکده هنر و معماری در رشته نمایش است.

بیوگرافی کاوه خداشناس بازیگر نقش روزبه در سریال بوم و بانو

کاوه خداشناس متولد ۵ آبان ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر، کارگردان، تئاتر، سینما و تلویزیون است.

او در یک خانواده تهرانی که اصالت دماوندی دارند به دنیا آمد. وی 4 برادر دارد. پدرش اهل ذوق است و برادرانش اهل موسیقی و فرهنگ هستند. کاوه دیپلم تجربی دارد و دانش آموخته دانشکده هنر و معماری در رشته نمایش است.

پدر و مادر کاوه خداشناس هم همواره اهل هنر بوده اند پدر کاوه خداشناس نزدیک به ۳۰ هزار بیت شعر حفظ هستند و ادبیات را دوست دارند. مادر کاوه خداشناس هم در خانواده ای هنردوست بزرگ شده اند.

پدر و مادر کاوه خداشناس
پدر و مادر کاوه خداشناس

شروع فعالیت بازیگری

کاوه خداشناس قبل از دوران دانشجویی فعالیتش را در سال 1378 با بازی در نمایش هدهد به «کارگردانی منصور خلج» شروع کرد. و با گروه‌های دانشجویی همکاری کرد. سپس وی موفق شد در سال 1382 با بازی در فیلم سینمایی «خداحافظ رفیق به کارگردانی بهزاد بهزادپور» وارد عرصه سینما شود. اساتید کاوه خداشناس حمید سمندریان و فردوس حاجیان هستند.

وی در جدید ترین کارش در سریال بوم و بانو بازی کرده است.

کاوه خداشناس

دیگر فعالیت ها

او تجربه موسیقی، عکاسی، نقد هنری و دستیاری کارگردان را در کارنامه خود دارد.

علائق کاوه خداشناس

غذای مورد علاقه اش خورشت بادمجان است. کاوه خداشناس عاشق هنرهای تجسمی و عکاسی است. به پیاده روی، شنا و فوتبال علاقه زیادی دارد. توجه خاصی به سلامتی اش دارد. به موسیقی علاقه زیادی دارد.

کاوه خداشناس در سریال بوم و بانو

کاوه خداشناس در سریال بوم و بانو

کاوه خداشناس در سریال بوم و بانو یکی از نقش اصلی سریال را به نام روزبه بر عهده دارد و نقش مقابلش را هم ساغر قناعت بازی می کند.

روزبه قصه ی بوم و بانو عاشق مرجان می شود و پدر مرجان نیز از او خوشش نمی آید و مخالف ازدواجش با دخترش است؛ اما پدر روزبه این طور نیست و با ازدواج آنها موافق است. آنها به صورت پنهانی قرار ملاقات می گذارند و با هم نقشه هایی را برای آینده ی خود ترسیم می کنند.

ازدواج و همسر کاوه خداشناس

ازدواج و همسر کاوه خداشناس

کاوه خداشناس بازیگر نقش روزبه در سریال بوم و بانو تاکنون ازدواج نکرده است.

بیوگرافی کاوه خداشناس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا