فرهنگ و هنر

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت شبکه 3

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید
ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت شبکه 3
ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت شبکه سه

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت شبکه 3 ،سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود توانسته بینندگان زیادی را بدست بیاورد و دلیل آن هم نوع داستانی که دارد و بازی بازیگرانی که برای اولین بار است که در عرصه بازیگری دیده می شوند. [/box]

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت شبکه سه ، سریال بانوی عمارت به کارگردانی عزیز الله حمید نژاد که این روزها از شبکه سه سیما پخش می شود توانسته بینندگان زیادی را بدست بیاورد و دلیل آن هم نوع داستانی که دارد و بازی بازیگرانی که برای اولین بار است که در عرصه بازیگری دیده می شوند که آز آن  بازیگران می توان مریم مومن که نقش فخری را بازی می کند و همچنین علی عمادی نیا بازیگر نقش یحیی را  نام برد.

ساعت پخش و تکرار سریال بانوی عمارت

ساعت پخش سریال بانوی عمارت از شنبه تا پنجشنبه هر شب ساعت 20:45 و جمعه ها نیز خلاصه قسمت های پخش شده هفته می باشد و تکرار سریال بانوی عمارت در سه نوبت  ساعت های ( بین ۲ تا ۲:۳۰ بامداد ) ( بین ۹ تا ۹:۳۰ صبح) و ( بین ساعت ۱۴ تا ۱۴:۳۰ ) تکرار سریال پخش می شود.

ساعت پخش سریال بانوی عمارت

خلاصه داستان سریال بانوی عمارت

سریال «بانوی عمارت» عاشقانه ای را در مقطعی از تاریخ قاجار روایت می کند. تهران، کاشان و قزوین شهرهایی است که این مجموعه تلویزیونی در آن تصویربرداری شده است

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداختند عبارتند از:

پانته آ پناهی ها، علیرضا شجاع نوری، اندیشه فولادوند، غزل شاکری، رامتین خدا پناهی، سیروس میمنت، حسام منظور، شبنم فرشاد جو، مینا وحید، نیکی نصیریان، مهتاج نجومی، صالح میرزا آقایی، احسان امانی، محمد فیلی، فریدون سورانی، حسن سرچاهی، احمد یاوری، مریم مومن، پاوان افسر، مهری آل آقا، صادق ملک، مجید سعیدی و سعید بحر العلومی از   بازیگران این مجموعه تلویزیونی “بانوی عمارت” هستند.

پیشنهاد: دانلود آهنگ تیتراژ سریال بانوی عمارت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا