اخبار

زمان پخش و تکرار سریال ایلدا از شبکه یک

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش و تکرار سریال ایلدا از شبکه یک

زمان پخش سریال ایلدا به کارگردانی راما قویدل از شبکه یک سیما مشخص شد. مجموعه تلویزیونی «ایل دا» به تهیه‌کنندگی علیرضا سبط احمدی همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

زمان پخش و تکرار سریال ایلدا (ایل دا) از شبکه یک

طبق اعلام سیما فیلم، علیرضا سبط‌احمدی تهیه‌کننده سریال ضمن اعلام خبر فوق گفت: روز‌های پایانی تصویربرداری مجموعه «ایل‌دا» در ارتفاعات خرم‌آباد در روستا‌های ریمله و سرمرغ در حال انجام است. همزمان با تصویربرداری در خرم آباد کار‌های فنی مجموعه در محل تصویربرداری انجام می‌شود تا به موقع سریال برای پخش آماده شود.

وی ادامه داد: رضا خسروی موسیقی سریال را ساخت و قسمت‌های اولیه برای پخش از ۳۱ شهریورماه از شبکه یک سیما آماده است. «ایل‌دا» به تهیه‌کنندگی سید علیرضا سبط ‌احمدی و کارگردانی راما قویدل به نویسندگی نوشین پیرحیاتی در حال تولید است.

این سریال به احتمال زیاد در این تاریخ اعلام شده پخش نخواهد شد چون سریال 13 قسمتی دیوار از شنبه 22 شهریور پخش خود را از شبکه یک سیما آغاز می کند و تا سوم مهر ادامه دارد و بعد از آن یعنی روز چهارم مهر به احتمال زیاد به روی آنتن برود.

این مجموعه به سفارش مرکز سیما فیلم با موضوع اتحاد و حماسه مردان و زنان عشایر مرزنشین در برابر متجاوزان به خاک این مرز و بوم و قصه ایستادگی و ایثار آن‌ها از سال ۱۳۵۸ تا ۱۳۵۹ ساخته می‌شود.

بازیگران این سریال عبارتند از: مجید مظفری، پوریا پورسرخ، فاطمه گودرزی، خسرو شهراز، جعفر دهقان، کاظم هژیر آزاد، کوروش سلیمانی، امیر محمد زند، مینا نوروزی فرد، غلامرضا علی اکبری، سینا رازانی، مهدی صبایی، شهین تسلیمی، مسعود چوبین، رضا نجفی و… .

سریال تلویزیونی ایلدا هر شب ساعت 22:15 از شبکه یک سیما پخش و در ساعات ۱:۳۰، ۹:۴۵ و  ۱۵ روز بعد  تکرار یا بازپخش آن به نمایش گذاشته می شود.

منبع: میزان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا