اخبار

خلاصه داستان و بازیگران فیلم جنگ نفتکشها با بازی مجید مظفری + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

خلاصه داستان و بازیگران فیلم جنگ نفتکشها با بازی مجید مظفری + تصاویر

فیلم جنگ نفتکشها فیلمی به کارگردانی محمد بزرگ نیا است و مجید مظفری، عزت‌الله انتظامی و فیروز بهجت محمدی از جمله بازیگران فیلم سینمایی جنگ نفتکشها هستند. در ادامه به معرفی کامل بازیگران و داستان فیلم می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم جنگ نفتکشها + خلاصه داستان

جنگ نفت کش ها عنوان فیلم ایرانی و به یاد ماندنی است که در سال 1372 به کارگردانی و نویسندگی محمد بزرگ نیا ساخته شد. تهیه کنندگی این فیلم که بر  اساس واقعهٔ جنگ نفت‌ کش‌ها در خلیج فارس در زمان جنگ ایران و عراق اتفاق افتاده را سید غلام‌ رضا موسوی  بر عهده داشته ‌است. بزرگ نیا برای ساخت این فیلم سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی را از دوازدهمین دوره جشنواره فیلم فجر دریافت کرد. این فیلم بارها از شبکه های  مختلف سیما پخش شده است و دوباره در شهریور 99 به روی آنتن شبکه یک سیما رفت. فیلم جنگ نفتکشها ارزش چندین بار دیدن را دارد و یکی از فیلم های خاطره انگیز با بازی بسیار خوب مجید مظفری می باشد.

فیلم جنگ نفتکش ها در ژانر حادثه‌ای و ماجراجویی تولید شده است و در خلاصه داستان آن نیز آمده: «در اوج حملات بی وقفه ی دشمن به نفت کش ها، کاپیتانی جوان به همراه دریانوردی با تجربه و کهنه‌کار تصمیم می‌گیرند تا اولین محموله‌ی نفت خام را با یک نفت‌کش غول‌پیکر از خلیج فارس عبور دهند و آن را به بازار جهانی برسانند. سیر حوادث آن دو را که در زندگی خصوصی خود نیز مسائل و مشکلاتی دارند، به تجربه‌های تازه‌ای می‌کشاند و موقعیت‌های تازه‌ای برای آن‌ها ایجاد می‌کند.»

بازیگران فیلم جنگ نفتکشها

بازیگران فیلم جنگ نفتکشها عبارتند از:

بازیگر نقش
مجید مظفری کاپیتان بهرام
جمشید جهانزاده مانوس
بهروز بهجت محمدی موسی
فاطمه گودرزی فروغ
سید رضا موسوی حشمت
عزت الله انتظامی
ژاله علو مادر
کریم زرگر چارلز
غلام رضا نجات کارمند
سعید خوشدل دیده بان
عادل بیگ زاده مسئول رادیو
ملودی موسوی لیلا
تقی رهنما ملوان
مهدی لطیفیان ملوان
طاهر نصیرپور ملوان
علی فیروزی کارگر
کاپور راکش افسر
چاندر رای سر مهندس
خانا پران مهندس دوم
کین اونگ سکاندار
عباس محی الدین سکاندار
مال رائول کارآموز
جی تندرا مال هوترا افسر
ابوبکر دوکوال ملوان
دیلیپ کمار افسر
پین تاین ملوان
تین تانک ملوان

داستان فیلم جنگ نفتکشها

سایر عوامل فیلم

برخی دیگر از عوامل فیلم «جنگ نفتکشها» عبارتند از: برنامه ریز: حمیدرضا صلاحمند، طراح صحنه و لباس: پروین صفری، گریم: مهرداد میرکیانی، جلوه های ویژه: نجف فتاحی، مدیر دوبلاژ: خسرو خسروشاهی، صداگذاری و میکس: اسحق خانزادی، موسیقی متن: بابک بیات، تدوین: عباس گنجوی، مدیر فیلمبرداری: حسن قلی زاده و تورج منصوری، تهیه کننده و مدیر تولید: سید غلامرضا موسوی، سرمایه گذار: شرکت ملی نفتکش ایران، نویسنده و کارگردان: محمدرضا بزرگ نیا.

داستان فیلم جنگ نفتکشها
مجید مظفری در نمایی از فیلم جنگ نفتکشها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا