فرهنگ و هنر

سریال خانه آقاجان | داستان و بازیگران سریال خانه آقاجان + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

سریال خانه آقاجان | داستان و بازیگران سریال خانه آقاجان + تصاویر

سریال خانه آقاجان به کارگردانی علی حسن زاده در دست تولید است و آتش تقی‌پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی از جمله بازیگران سریال خانه آقاجان هستند که قرار است از شبکه اشراق و شبکه سراسری شما پخش شود.

اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان و خلاصه داستان

سریال «خانه آقاجان» به تهیه‌کنندگی حاتم معصومی‌ و  کارگردانی علی حسن‌زاده از تولیدات صدا و سیمای مرکز زنجان می باشد. صدا و سیمای مرکز زنجان با هدف ارج نهادن به صنایع‌دستی و فرهنگ غنی بومی و محلی، در کنار تشویق هنرمندان و توسعه اشتغال، سریال تلویزیونی طنز با عنوان «خانه آقاجان» را در دست تولید دارد.

علی حسن‌زاده متولد 1350 نویسنده، کارگردان  و ‌تهیه کننده می باشد که  در کارنامه ی کاری خود کارگردانی سریال های «ققنوس»، «درمانگاه»، «خانه وکیل» و … را دارد.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان، در جریان بازدید از روند ساخت این سریال، رسالت رسانه استانی را تبلیغ فرهنگ غنی محلی و حمایت از صنایع بومی در قالب تولید برنامه‌های نمایشی و با هدف توسعه اشتغال و گردشگری عنوان کرد.

سید محسن لطیفی با اشاره به اثرگذاری تولیدات نمایشی، تصریح کرد: بررسی برنامه‌های نمایشی به ‌ویژه در ژانر طنز که در سالیان اخیر تولید و از شبکه‌های مختلف رسانه ملی پخش شده، موید این مطلب است که جاگذاری پیام و آموزش در این نوع برنامه‌ها، تاثیر و ماندگاری طولانی مدتی در اذهان مخاطبان دارد.

رئیس رسانه استانی، فرهنگ بومی و هنرهای دستی استان را غنی برشمرد و افزود: استفاده از لوکیشن‌هایی که به نوعی تبلیغ‌کننده میراث ‌فرهنگی، مشوق گردشگری و عامل اشتغال در این حوزه به شمار می‌رود، اولویت این فیلم داستانی است. وی، پرداخت به موضوعاتی مانند تکریم بزرگان خانواده، جهش تولید، اهمیت صنایع‌دستی مانند صنعت ظریف ملیله در اقتصاد استان را در کنار تشویق هنرمندان باتجربه، از دیگر شاخصه‌های این اثر تلویزیونی برشمرد.

داستان سریال خانه آقاجان

داستان سریال خانه آقاجان

سریال داستانی «خانه آقاجان»، روایت‌گر خانواده‌ای است که پدرشان از دیرباز در حوزه صنایع‌دستی فعال است و دختران وی که همگی ازدواج کرده‌اند، در کنار همسران‌ شان تحت سرپرستی پدر، در صدد توسعه صنعت دستی ملیله‌ سازی، افزایش مقدار و کیفیت تولید، صادرات و اشتغال‌ زایی هستند.

پسر این خانواده که در مسیر تحقق آرزوهای دور و درازش، جلای وطن کرده و در خارج از کشور به سر می‌برد، تحت تاثیر جامعه مادی‌ گرای غرب است و به همه چیز از بعد مادیات می‌نگرد، رابطه خوبی با دامادها ندارد و به تصمیم جدید خانواده مشکوک است و این اختلافات و تفاوت‌ها، ماجراهای تلخ و شیرینی را رقم زده و مجموعه‌ای تماشایی را مهمان خانه مخاطبان خواهد کرد.

اسامی بازیگران سریال خانه آقاجان

بازیگران سریال خانه آقاجان

بازیگران سریال خانه آقاجان عبارتند از:  آتش تقی‌پور، فاطمه شکری، شهرام عبدلی، علی اسدی و …

سریال خانه آقاجان

تعداد قسمت های سریال

سریال خانه آقاجان در 30 قسمت 35 دقیقه ای تولید می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا