سرگرمیفال

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/6/28

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 + فال حافظ و فال روز تولد 99/6/28

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99 و فال حافظ آنلاین امروز جمعه 99/6/28 برای شما دوستان و همراهان همیشگی مجله اینترنتی پیک نت در این بخش قرار داده شده است.

[box type=”info” align=”” class=”” width=””]دوستان و همراهان همیشگی، فال روزانه فقط جنبه سرگرمی دارد.[/box]

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99

برای مطلع شدن از وقایع مهم پیش روی شما در روز جمعه 28 شهریور ماه 1398 این مطلب را از دست ندهید.

فال متولدین فروردین

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: به جای مبارزه با موج تغییراتی که در زندگیتان دارد به وجود می آید با جریان زندگی پیش بروید؛ زندگیتان دارد تغییر می کند و مقاومت در برابر این وضع هیچ فایده ای برایتان ندارد و شما نیز باید همراه با آن تغییر کنید. شاید در ابتدای مسیر دیگران به شما بخندند و حتی مورد تمسخر آنها قرار بگیرید، اما در پایان راه این شما هستید که به آنها خواهید خندید. امروز شرکت در فعالیت های هنری برای شما بسیار جالب خواهد بود و به احتمال زیاد برای رفتن به سینما، تئاتر و یا یک کنسرت برنامه ریزی خواهید کرد. سعی کنید دوستانی که تفکراتی شبیه به خودتان دارند را نیز با خود همراه کنید تا بتوانید بعدا در مورد این تجربه ی خود با هم صحبت کنید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین اردیبهشت

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز زمان مناسبی برای سخن گفتن نیست. بنابراین بهتر است که به جای بحث کردن با دیگران، سکوت  کنید و تنها تماشاگر باشید. این روزها نگرانی های زیادی دارید اما یاد بگیرید که گاهی از زندگی جدی و واقعی به دور شوید و با تخیل و جسارت کافی از دیگر لحظات زندگی نیز لذت ببرید. هر چه مسائل را کمتر جدی بگیرید، ساده تر پیش خواهند رفت. مسافرتی در پیش دارید که در مورد آن دودل هستید. مصلحت شما این است که به آن سفر بروید و اتفاقات خوشی انتظارتان را می کشد.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99

فال متولدین خرداد

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: وقار و متانت منحصر بفردی که شما دارید امروز می تواند بهترین خدمت گزار شما باشد. بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که با دیگران و در مهمانی ها و محیط های اجتماعی مختلف وقت بگذرانید. با صمیمیت و جذابیتی که شما امروز دارید می توانید هر کسی را به راحتی به سوی خود بکشانید و اگر مجرد باشید این می تواند برگ برنده ی شما باشد. تا جای ممکن از مقایس کردن خودتان با دیگران خودداری کرده و با خودتان فکر نکنید که مرغ همسایه غاز است و از داشته هایتان راضی باشید. سعی کنید به جای حسرت خوردن با هر آن چه که در دست دارید زمینه لازم برای رسیدن به رویاهایتان را فراهم کنید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین تیر

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز صبح که از خواب بیدار می شوید احساس می کنید اصلا حال و حوصله ی انجام هیچ کاری را ندارید و حتی اگر موفق شوید خودتان را از رختخواب بیرون بکشید هم نمی دانید از کجا باید شروع کنید و دست و دلتان به کار کردن نمی رود. شاید بهتر باشد پیش از انجام هر کاری زمانی را به برنامه ریزی اختصاص بدهید. در برنامه ریزی خود منطقی و حساب شده رفتار کنید و قدم هایی که باید برای رسیدن به هدفی مشخص بردارید را بررسی کرده و بر اساس همان پیش بروید. هر جا که دچار تردید بودید راهی را انتخاب کنید که از آن مطمئن هستید. امروز برای جسارت به خرج دادن روز چندان خوبی به نظر نمی رسد!

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین مرداد

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز توانایی های یکی از دوستان و یا اطرافیانتان، به ویژه قدرت تمرکز و نظم فوق العاده ای که او دارد شما را تحت تأثیر قرار داده اند. این تحسینی که شما نسبت به او در وجود خود احساس می کنید درس بزرگی برای شما می تواند باشد. شما باید این واقعیت را بپذیرید که شما دارید چیزهایی را در وجد او مورد تحسین قرار می دهید که خودتان ندارید یا آرزویشان را دارید. اما خجالت نکشید، همین که متوجه این موضوع هستید خودش پیشرفت بزرگی است. اگر با این شخص به اندازه ی کافی صمیمی هستید شاید بتوانید در مورد اینکه چطور این رفتارها را در خودتان به وجود بیاورید با او مشورت کنید و از راهنمایی هایش بهره ببرید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99

فال متولد شهریور

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز شما به خاطر شخصیت آرام و سازگاری که دارید می توانید به شدت روی دیگران تاثیرگذار باشید. جذابیت شما می تواند شما را به هر جایی که دلتان بخواهد برساند، پس از آن به درستی استفاده کنید. به جنبه ی مثبت هر چیزی بیندیشید و نیمه ی پر لیوان را نگاه کنید. لبخند بزنید و خوشحالی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه بدهید. اگر فشار کار اذیتتان می کند برای آرامش اعصابتان به نظافت بپردازید. میزتان را در محل کار مرتب کنید و یا خانه را تمیز کنید. امروز وقتی دارید با کامپیوتر کار می کنید مرتب نتیجه کارتان را ذخیره کنید چون هر لحظه ممکن است به خاطر قطع برق، مشکلات فنی و یا هر دلیل دیگری اطلاعاتتان از دست بروند.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین مهر

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: شما دوست دارید دیگران را نصیحت کنید و در پیدا کردن مسیر درست در زندگیشان به آنها کمک کنید، حتی این کار را گاهی زمانی انجام می دهید که هیچ کس از شما تقاضای مشورت و نصیحت نکرده است. امروز خود شما بیش از هرکسی دیگری به نصیحت و همفکری نیاز دارید. بهترین کاری که امروز می توانید انجام دهید این است که از بقیه کمی فاصله بگیرید و نگاهی به اوضاع زندگی خودتان بیندازید و در صورت نیاز برای ایجاد برخی تغییرات برنامه ریزی کنید. شما این اواخر زیادی بازیگوشی کرده اید و کنترل برخی چیزها از دستتان خارج شده است، امروز فرصت خوبی است تا خودتان را جمع و جور کرده و اوضاع را تحت کنترل خود دربیاورید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین آبان

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز ممکن است احساس کنید که دیگران فقط به فکر خواسته ها و منافع خودشان هستند و به شما هیچ اهمیتی نمی دهند. هر چند شما سعی می کنید که با این وضعیت کنار بیایید، ولی برخی افراد نسبت به مسئولیت ها و وظایف خود بی تفاوت هستند و این موضوع شما را آزار می دهد. حتی اگر ته دلتان ترجیح می دهید کمی دست نگه دارید هم از گرفتن تصمیمات و بزرگ وحشتی نداشته باشید. در مورد این که آیا می توانید به طرف مقابلتان اعتماد کنید یا خیر به ندای درونتان گوش کنید. عمق بخشیدن به روابط اجتماعیتان به شما این قدرت را می دهد که چیزی خیلی بیشتر از آنچه که انتظارش را دارید به دست بیاورید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99

فال متولدین آذر

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: اعتماد به نفستان در حال حاضر باید در سطح بالایی قرار داشته باشد و به همین دلیل هم می توانید قدم های بلندی به سمت اهداف دراز مدت خود بردارید. پس سعی کنید تمام تلاش و انرژی خود را به کار بگیرید و به کارتان بچسبید تا با انرژی کیهانی موجود در امروز بتوانید نتایج مورد انتظارتان را به دست بیاورید. امروز ممکن است بخواهید وسط بحث دو نفری که اصلا سر صحبتشان با شما نیست پریده و اظهار نظر کنید، اما خوشبختانه پیش از آن که خودتان را به دردسر بیندازید چیزی شما را از این کار باز خواهد داشت. شاید سکوت کردن در حال حاضر برایتان بسیار دشوار باشد اما قطعا به نفعتان خواهد بود، پس سعی کنید سرتان به کار خودتان باشد.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین دی

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: احساس می کنید هیچ چیز در اراده شما نیست. نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی همه چیز همان طور که شما می خواهید پیش می رود. اگر از کاری که در حال انجام آن هستید راضی نیستید، همین حالا آن را عوض کنید یا اگر افرادی اطراف تان هستند که شما را آزار می دهند، از آنها دوری کنید و در جمع های دیگری حضور یابید. اما این را هم یادتان باشد که شرایط نامطلوب زندگی خود را گردن دیگران نیاندازید. هر کسی مسئول کارهای خودش است. آنچه در چنین روزی باید به آن توجه کنید، تمرکز روی کارهایتان است. به زودی تغییری بزرگ در زندگی تان ایجاد می شود که لبخند را بر لبانتان می نشاند.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99

فال متولدین بهمن

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز فرصت خوبی است تا عمیق تر به خود و اهدافی که در سر دارید، فکر کنید. اگر می خواهید که به آرزوهایتان دست یابید، باید تکلیف تان را با خودتان روشن کنید. تا زمانی که میان آسمان و زمین باشید، هیچ تغییر مثبتی در زندگی تان رخ نخواهد داد. بنابراین برای خود وقت بیشتری بگذارید. به زودی فردی که در گذشته دور او را خط کشیده بودید، به سراغ تان می آید و تمام خاطرات گذشته برایتان زنده می شود. شاید فکر کنید که برقراری ارتباط دوباره با او اشتباه است اما از آنجا که زمان زیادی گذشته و هر دوی شما تغییراتی کرده و پخته تر شده اید، می توانید فرصت دوباره ای بهم دهید.

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال متولدین اسفند

فال روزانه جمعه 28 شهریور 99: امروز برای شما روز نسبتا خوبی خواهد بود. شما اعتماد به نفس بالایی را در اختیار دارید که به شما کمک خواهد کرد تا پروژه هایی که در دست دارید و کارهایی که باید انجام دهید را به خوبی پیش ببرید. شاید تنها بخش امروز که برای شما دشوار به نظر خواهد رسید یک نوع چالش ذهنی باشد و نتوانید از یک موضوع خاص سر در بیاورید. خودتان را با فکر کردن بیش از حد به این موضوع آزار ندهید و اگر می بینید درک چیزی برایتان دشوار است بیخیال آن شوید. کمی دست نگه دارید و بعدا یا شاید حتی یک روز دیگر، سر حوصله به آن بپردازید. امروز را به استراحت و تفریح اختصاص دهید و باتری هایتان را شارژ کنید.

فال روزانه جمعه 28 شهریور 

[divider style=”normal” top=”20″ bottom=”20″]

فال حافظ آنلاین با تعبیر

[button color=”green” size=”big” link=”https://piknet.ir/fal/fal.htm” icon=”” target=”true”]فال حافظ[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا