اخبار

فیلم ملاقات شیشه ای | بازیگران و داستان فیلم ملاقات شیشه ای

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم ملاقات شیشه ای | بازیگران و داستان فیلم ملاقات شیشه ای

فیلم ملاقات شیشه ای به کارگردانی یوسف حاتمی کیا ساخته شده است. در ادامه قصد داریم به خلاصه داستان و معرفی بازیگران فیلم ملاقات شیشه ای بپردازیم، با ما همراه باشید…

اسامی بازیگران فیلم ملاقات شیشه ای و داستان

ملاقات شیشه ای عنوان فیلمی ایرانی به کارگردانی یوسف حاتمی است که در سال 1395 ساخته شد و برای اولین بار  سال 99 از تلویزیون در شبکه آی فیلم به نمایش گذاشته شد. نویسندگی و تهیه کنندگی این فیلم کوتاه 25 دقیقه ای را ابراهیم حاتمی کیا بر عهده داشته اند.

«ملاقات شیشه‌ای» درباره رویارویی دو سرباز ایرانی و عراقی در عملیات بیت‌المقدس است و تصمیمی که سرباز ایرانی باید در زمانی که عراقی را اسیر کرده بگیرد. تصمیم او انسان دوستانه و رنگ و بویی مذهبی دارد.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه «ملاقات شیشه‌ای» ب آمده است: رزمنده ایرانی راننده تانک عراقی را به اسارت می‌گیرد که اهل نجف و شیعه مذهب است و  بعد او را آزاد می‌کند و پلاک خود را به رزمنده ایرانی می‌دهد. بعثی‌ ها رزمنده ایرانی را شهید می‌کنند و پدر اسیر عراقی به اشتباه او را در نجف خاک می‌کنند.

بازیگران فیلم ملاقات شیشه ای

بازیگران فیلم ملاقات شیشه ای عبارتند از:

فیلم ملاقات شیشه ای

سایر عوامل فیلم ملاقات شیشه ای عبارتند از کارگردان: یوسف حاتمی کیا، نویسنده و تهیه کننده: ابراهیم حاتمی کیا، مجری طرح: مهدی برجیان، دستیار کارگردان و برنامه ریز: مجید موثق، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مشاور کارگردان: مهدی زواری، مدیر تصویر برداری: علی آقایی، عکاس: سیما محمدی، تدوین: مهدی حسینی وند، طراحی و ترکیب صدا: سیدعلیرضا علویان، مدیر صدابرداری: مرتضی اصلان زاده، آهنگساز: پیام آزادی، طراح صحنه و لباس: علی نصیرنیا، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، مدیر تولید: مهدی کریمی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا