بیوگرافی

مانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس

5/5 - (3 امتیاز)
مانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس
مانی رحمانی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]مانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس متولد دوازدهم اردیبهشت سال 1383 می باشد. مانی رحمانی در فصل دوم سریال بچه مهندس نقش نوجوانی جواد که نقش اصلی سریال است را بازی می کند.[/box]

بیوگرافی مانی رحمانی

مانی رحمانی بازیگر نقش جواد جوادی در سریال بچه مهندس متولد دوازدهم اردیبهشت سال 1383 می باشد. مانی رحمانی در فصل دوم سریال بچه مهندس نقش نوجوانی جواد که نقش اصلی سریال است را بازی می کند. او  بازیگری را در سنین کودکی شروع کرده ، و در کارنامه هنری خود سریال نفس گرم در سال 94 به کارگردانی محمدمهدی عسگرپور را دارد وی در این سریال ، کنار هنرمندانی مثل  مرجانه گلچین، حامد کمیلی، لیندا کیانی و نیلوفر خوش‌خلق به ایفای نقش پرداخته است. او همچنین در فیلم خانه‌ای در‌ خیابان چهل‌ و یکم به کارگردانی حمیدرضا قربانی در کنار بازیگرانی چون مهناز افشار، علی مصفا،سهیلا رضوی و آرش مجیدی بازی کرده است.

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس

مانی رحمانی در سریال بچه مهندس فصل دوم بازیگر نقش نوجوانی جواد جوادی را عهده دار است. در فصل اول بچه مهندس بازیگر نقش کودکی جواد جوادی را یونا تدین بازی کرده ، که در فصل دوم این سریال مانی رحمانی در ادامه فصل اول که جواد جوادی بزرگ شده و به سن نوجوانی رسیده را بازی می کند.

در این مجموعه نقش نوجوانی جواد را مانی رحمانی  بازی می‌کند که شخصیتی است که به دنبال کشف معماهاست اما او در سن کودکی یعنی فاز اول سریال چون آزادی عمل زیادی نداشت نمی توانست به دنبال جواب سوال هایش برود اما در فاز دوم که مربوط به سنین نوجوانی اوست جسورانه تر به سمت حل مشکلات و دریافت جواب سوالات خود می‌رود.

او در سریال بچه مهندس در کنار بازیگرانی چون بهاره رهنما ، اندیشه فولادوند ، بهناز جعفری ، افشین نخعی و سلمان فرخنده  به ایفای نقش پرداخته است.

گفتنی است سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری و به و تهیه کنندگی سعید سعدی تولید شده ، که از شبکه دو سیما پخش می شود.

مانی رحمانی بازیگر بچه مهندس همراه با سوگل طهماسبی بازیگر

مانی رحمانی و عباس جمشیدی بازیگران سریال بچه مهندس فصل دوم

همچنین بخوانید:

نحوه شرکت در مسابقه برنده باش

خلاصه داستان و اسامی بازیگران سریال بانوی عمارت

اسامی بازیگران سریال ممنوعه

خلاصه داستان و بازیگران سریال مینو

خلاصه داستان و ساعت پخش اوک نیو

اسامی بازیگران و خلاصه داستان بی قرار

دانلود آهنگ سریال بانوی عمارت

دانلود آهنگ سریال بی قرار

دانلود آهنگ سریال مینو

ساعت پخش و تکرار سریال اوک نیو

خلاصه داستان و ساعت پخش سریال کره ای خانواده جدید

سریال احضار

سریال نهنگ آبی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا