اخبار

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی پسر و دریا + داستان و تیزر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی پسر و دریا + داستان و تیزر

در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران و داستان فیلم تلویزیونی پسر و دریا بپردازیم. تله فیلم «پسر و دریا» به کارگردانی  امیر تیمور سرایی مقدم ساخته شده است.

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی پسر و دریا و داستان

فیلم تلویزیونی پسر و دریا به کارگردانی  امیر تیمور سرایی مقدم و تهیه کنندگی  شاهین باباپور  است  که مدت زمان فیلمبرداری لوکیشن‌ های آن ۱۸ روز طول کشیده است. فیلمبرداری تله فیلم در شهر بندرعباس و در محلات سورو و خواجه عطاء انجام شد که ۵۰ درصد کار در کنار ساحل بوده است.

 این تله فیلم به سفارش صدا و سیمای خلیج فارس است که بزودی از شبکه یک سیما پخش می شود.

خلاصه داستان فیلم پسر و دریا

موضوع  این تله فیلم 90 دقیقه ای  بر اساس طرحی از امیر سرایی مقدم درباره صیادان جنوب است که به ‎دست گارد ساحلی عربستان اسیر شده اند و اتفاقات و حوادثی را نشان می ‎دهد که خانواده‌ دو نوجوان جنوبی را درگیر می‎ کند.

داستان تله فیلم «پسر و دریا» در خصوص حمید پسری 12 ساله است که پدرش برای ماهیگیری به دریا رفته و دیگر بازنگشته است، حالا او برای یافتن پدرش دست به هر کاری می ‎زند، در این بین حمید کارهای متنوعی انجام می‎ دهد تا به مادرش در خرج خانه کمک کند.

در این روزها اتفاقات جالب، تلخ و شیرینی برایش رخ می ‎دهد. سرانجام حمید، دیگر امیدی به برگشت پدر ندارد، تا اینکه در اخبار، خبری از پیدا شدن صیادانی می‌شنود. او متوجه می‌شود که پدرش به‎ دست نیروهای مرزبانی عربستان دستگیر شده است و قرار است به ایران برگردد و ادامه ماجرا …

بازیگران فیلم پسر و دریا

اسامی بازیگران فیلم تلویزیونی پسر و دریا عبارت است از:

حسین توشه، علی یعقوب زاده، شهناز شهبازی و زهرا اویسی، حبیب دهقان نسب و امیر غفارمنش از بازیگران ملی کشوری، علیرضا زارعی، سدنا محبی، لیلا غلامی، یاسین بهرامی، فرزاد مظفرپور، مجید ساعی، حسین انصاری، پیام پیر دیرین، محسن طنور تبریزی و بی بی گل رییسی. بازیگران بومی و امیرحسین فریدونی، نیما مرادی و امیرمحمد شهریار بازیگران بومی کودک و نوجوان این فیلم می‌باشند.

بازیگران فیلم پسر و دریا

سایر عوامل فیلم

 امیر تیمور سرایی مقدم کارگردان، شاهین باباپور تهیه کننده،  محسن رییسی گودویی ناظر کیفی، حمید ورد نویسنده، حسن اسدی فیلمبردار، فرشید کیوانمهر صدابردار، رسول نعمتی گریم،  رضا عباس زاده برنامه ریز و دستیار کارگردان، آرمان رضایی دستیار دوم کارگردان،  شقایق صادق منشی صحنه، مرتضی احمد خانی طراح صحنه، فاطیما پشت کوهی طراح لباس، حجت بهرامی سعادت آبادی مدیر تدارکات، فرزاد مظفرپور مدیر تولید، عیسی کریمی خدمات، نیلوفر محمد حسینی اجرای گریم بانوان و شاهین رشیدی تدوینگر و آهنگساز  از عوامل  تله فیلم  پسر و دریا هستند.

شهناز شهبازی در پشت صحنه فیلم پسر و دریا
شهناز شهبازی

داستان فیلم پسر و دریا

تله فیلم  پسر و دریا

منبع: ایرنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا