اخبار

زمان پخش و تکرار سریال پایتخت 1، 2، 3، 4 و 5 از شبکه آی فیلم

5/5 - (1 امتیاز)
زمان پخش و تکرار سریال پایتخت 1، 2، 3، 4 و 5 از شبکه آی فیلم

شبکه آی فیلم فارسی با توجه به درخواست بی شمار مخاطبان برای پخش سریال پایتخت 1، 2، 3، 4 و 5؛ این سریال طنز را برای پخش در نظر گرفته است و بزودی به روی آنتن می برد.

پخش فصل اول سریال پایتخت از شنبه (30 دی 1402)در شبکه آی فیلم آغاز خواهد شد.

فصل دوم این سریال از سه شنبه 17 بهمن ماه آغاز می شود.

پخش فصل سوم سریال پایتخت از روز دوشنبه 7 اسفند 1402 آغاز خواهد شد.

پخش فصل چهارم این سریال با شروع ماه رمضان آغاز می شود.

پخش فصل پنجم از روز شنبه 25 فروردین 1403 آغاز خواهد شد.

این سریال طنز که جایگزین سریال دردسرهای عظیم می شود به کارگردانی سیروس مقدم در سال 1389 تولید گردیده بود.

پایتخت ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند …

سریال پایتخت 2 از جایی آغاز می شود که: «نقی» یک کامیون جدید می خرد. طبق رسم و رسوم مردم «علی آباد کتول» باید برای این کامیون جدید یک «مرغ سیاه» کشته شود.

فصل سوم این سریال از این قرار است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و …

فصل چهارم سریال ادامه فصل قبلی است و در خلاصه داستان آن آمده:  هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمای مالزیایی جان خودش را از دست داده و این مساله موجب شده کام ارسطو تلخ شود.

داستان سریال پایتخت 5 از این قرار است: ارسطو ماشین شاسی ‌بلند می‌خرد و خانواده را برای خوردن هویج بستنی می‌برد، اما در میانهٔ راه ماشین چپ می‌کند و در آب می‌افتد.

محسن تنابنده، علیرضا خمسه، ریما رامین فر، احمد مهران فر، سارا و نیکا فرقانی اصل بازیگران سریال هستند.

سریال «پایتخت 1، 2، 3، 4 و 5»  هر شب ساعت ۲۱  از شبکه آی ‌فیلم فارسی پخش می شود. تکرار سریال  در ساعت‌های ۵ و ۱۳ روز بعد می باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا