سرگرمیفال

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 به همراه فال حافظ آنلاین و فال روز تولد و فال امروز چهارشنبه 30 مهر را در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت می خوانید. 

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99 

برای آگاه شدن از اتفاقات مهم پیش روی خود در روز چهارشنبه 30 مهر ماه 99 فال روزانه سایت پیک نت را بخوانید.

فال روزانه برای متولدین فروردین

 اهداف بلندپروازانِ شما بسیار حائز اهمیت است. اما قبل از آن به اهداف کوچک خود دست یابید تا حال روحی تان بهتر شود. شما از جذابیت فوق العاده ای برخوردار هستید و همیشه در جمع ها می درخشید. لبخند و حس شوخ طبعی را هیچ گاه فراموش نکنید. مردم رفتار بسیار خوبی با شما دارند، قدر آن ها را بدانید.

منتظر زمان مناسب هستید تا کارهایتان را رفع و رجوع کنید اما بدانید این خود شما هستید که زمان مناسب را تعیین می کنید. پروژه هایی به شما معرفی می شود که نتیجه موفقیت آمیزی به همراه خواهد داشت. ممکن است دچار مشکلات تنفسی و گوارشی شوید که حتماً باید از خود مراقبت کنید و غذاهای سبک بخورید. نسبت به فرزندانتان سختگیر نباشید. اگر به تازگی در مسابقه قرعه کشی شرکت کرده اید، شانس شما برای برنده شدن زیاد است. پولی که به دست می آورید را بیهوده خرج نکنید. اگر مجرد هستید عشق به سراغ شما می آید. با درک کامل عزیزانتان زندگی را برای آنها آرامش بخش کنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین  اردیبهشت

امروز سعی کنید از اینکه برخی از اطرافیانتان شما را آزار می دهند نرنجید و صبر کنید تا متوجه اشتباهشان شوند. قطع ارتباط چاره کار نیست. وقتی مجبورید با شخصی که زبان مشابه با شما ندارد ارتباط برقرار کنید، وارد چالشی می شوید که برایتان بسیار مهارت آور خواهد بود. با روش های خلاقانه ارتباط برقرار کنید. بهترین وجه خود را به اطرافیانتان نشان دهید.

 خواب خوب داشته باشید که برای سلامت جسم شما نیز بسیار حائز اهمیت است. شانس شما برای پول درآوردن عالی است. جو گرمی در فضای خانوادگی شما وجود دارد.این روزها اتفاقاتی محیط شغلی شما را تهدید می کند. بسیار مراقب باشید و به همه همکاران خود اعتماد نکنید. همسر شما روح بزرگی دارد قدرش را بدانید و برای کارها با او مشورت کنید. فرصت های بسیار خوب پیش روی شماست باید از آنها به نحو احسن استفاده کنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99

فال روزانه برای متولدین خرداد

بسیار مهم است که با اطرافیان و حتی خودتان صادق باشید. پیش از قبل مراقب خود باشید و استراحت کنید. اسرار خود را با افراد نامربوط در میان نگذارید و خود نیز رازدار دیگران باشید. چیزهایی را می شنوید که ممکن است شما را شوکه کند.

اطرافیانتان را بیش از حد تحت فشار نگذارید و ایده هایتان را به آنها تحمیل نکنید. شما قادر هستید تا چیزهای زیادی را کشف کنید و از آن برای موفقیتتان استفاده کنید. وقت بگذارید و بهترین تصمیم را بگیرید. اگر مجرد هستید با افراد زیادی ملاقات دارید اما برای بهترین انتخاب بهتر است که به مشاور اعتماد کنید. اگر به تازگی درگیر مشکلات خود شده اید مطمئن باشید به زودی رفع خواهد شد. در برابر اشتیاق خود برای پول خرج کردن زیاد مقاومت کنید و پول بیشتری پس انداز کند.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین تیر

شما در کارهای گروهی خوش می درخشید.مدیریت فوق العاده ای دارید. در حال حاضر در بعضی از کارها صادقانه عمل نمی کنید و این به ضرر شماست. و فریب افراد به ظاهر دوست را نخورید. اگر به تازگی از خستگی مفرط و برخی از بیماری های درونی رنج می برید باید مراقب باشید و هر چه زودتر به پزشک مراجعه کنید. زودباور نباشید که این گونه به خودتان آسیب خواهید زد.

 از افراد عزیز اطرافتان محافظت کنید و به آنها توهین نکنید و تحقیرشان نکنید. ارزش خود را بدانید و برای دیگران نیز ارزش قائل شوید. برای حل مشکلات مالی خود بیش از حد روی دوستانتان حساب نکنید. خانه شما پناهگاه آرامشتان است. تماس با دوستانتان باعث می شود تا بسیاری از ایده های جدید در ذهن شما تداعی شود. انرژی شما در بالاترین حد ممکن قرار دارد از آن به نحو احسن استفاده کنید. از روتین و روزمرگی های زندگی دور بمانید و کارهای جدید را به آن اضافه کنید و نوآوری داشته باشید. ارتقاء شغلی برای شما ممکن خواهد بود. در عشق نیز شانس زیادی دارید. سیستم ایمنی بدن شما به تازگی ضعیف شده است بهتر است با ویتامین ها و عناصر مهم، آن را تقویت کنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال  برای متولدین مرداد

اگر به تازگی کسی شما را ناامید کرده است برای مدتی از او دور بمانید. با که افرادی بگردید که ذهن مثبت داشته باشند و حال شما را خوب کنند. مراقب دوستی های جدید باشید و ابتدا آنها را خوب بشناسید و بعد معاشرت کنید. افرادی که با شما ایده های متفاوتی دارند مبنی بر بد بودنشان نیست. در مورد آنچه در زندگی خصوصی تان دارید با افراد اطرافتان صحبت نکنید.

 حریم شخصی را برای خود نگه دارید.اتفاقات جدیدی برایتان می افتد که سرگرمی های جدیدی را برایتان ایجاد می کند. مشکلات تحریکات پوستی برایتان اتفاق می افتد که بهتر است به پزشک مراجعه کنید. فضای شادی را برای خانواده ایجاد کنید. مراقب باشید تا وضعیت مادی شما به خطر نیفتد. اگر معاملات بزرگ و جسورانه انجام داده اید،  ناآگاه شروع نکنید. شما انگیزه و نیروی کافی برای انجام سخت ترین کارها را دارید. روابط عاشقانه شما به بهترین شکل پیش می رود.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین شهریور

بلاتکلیف بودن این روزها شما را آزار می دهد. تکلیف زندگی خود را هر چه زودتر مشخص کنید و یک مسیر را پیش بگیرید. ذهن خود را در جهت های غیر معمول پیش نبرید. ایده های منحصر به فردی دارید و فقط نیاز به کسی دارید که آنها را عملی کند. در فعالیت های حرفه ای خود موفق خواهید شد. خواسته های تان را خیلی رک و واضح بیان کنید. با اطرافیان خود سر هر چیزی بحث نکنید زیرا حال خودتان را دگرگون می کند. به دنبال لذت های ساده باشید و از هر چیزی در زندگی تان استفاده کنید. از داشته هایتان لذت ببرید و شکرگزاری خداوند را فراموش نکنید. مراقب اختلالات کلیوی باشید و از مصرف غذاهای پرچرب و پرنمک اجتناب کنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین مهر

شما انرژی فوق العاده ای دارید که باید از آن به نحو احسن استفاده کنید. اجازه ندهید کسی با افکار منفی حال شما را خراب کند. به تازگی افراد بدخلقی دور و بر خود دارید که باید سعی کنید روی آن ها تأثیر بگذارید. در غیر این صورت برای مدتی از آن ها دور بمانید. شما در حال تلاش برای ایجاد یک زندگی بهتر و محیط شادتر برای همسر و فرزندانتان هستید. اگر مجبور هستید به سفر بروید تا حد ممکن آن را به تعویق بیندازید. ممکن است در محیط خانواده برخی خطرات ریز در کمین باشد تا حد ممکن محتاط رفتار کنید.

از مصرف بیش از حد مواد غذایی دوری کنید. هر کاری که به شما آرامش می دهد را انجام دهید. انجام برخی از پروژه ها به آمادگی شما بستگی دارد و در این باره همه جوره مطالعه کنید. سعی کنید در این مدت قرنطینه در خانه بمانید و تجربیات جدید کسب کنید و به علاقه مندی های خود رسیدگی کنید. بدانید هیچ گاه برای رسیدن به آن ها دیر نیست.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه چهارشنبه 30 مهر 99

فال برای متولدین آبان

ممکن است فردی طلبکار روز شما را خراب کند اما با صبر و صحبت نگرش او را نسبت به خودتان عوض کنید و از فرصت بخواهید. در قبال آن تلاشتان را بیشتر کنید تا هر چه سریع تر از زیر بار بدهکاری بیرون بیایید. تمرکز کنید و کارهایی که در زندگی برای شما فایده دارند را انجام دهید. برابر برخی از مشکلات پوزخند بزنید و قوی تر پیش بروید. مطمئن باشید زندگی سعادتمندانه در انتظار شما خواهد بود.

از معاشرت هایی که با دوستان خود دارید لذت ببرید. قدر آن ها را بدانید.ممکن است برخی از مشکلات مالی برایتان اتفاق بیفتد که در نهایت قابل حل خواهد بود. در زندگی عاشقانه خود قادر هستید تمام مشکلات را حل کنید زیرا شما با همسرتان درک متقابل دارید. همیشه درباره همه چیز با هم صحبت می کنید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین آذر

ممکن است امروز اتفاقات غیر منتظره ای پیش بیاید که شما را متعجب کند. اما سعی کنید به بهترین شکل واکنش نشان دهید و خیلی زود از کوره در نروید. و احساسات خود را به بهترین شکل مدیریت کنید. همچنین شما همیشه می دانید که روزهای تلخی زودگذر خواهند بود. و زندگی هر چه سریع تر روی خوش خود را به شما نشان می دهد. در آینده ای نزدیک پاداش خوبی های خود را می گیرید. نگران چیزهای کوچک نباشید.

در محل کار موانع بی شماری سر راه شما قرار می گیرد که باید با تلاش و زمان زیاد بر آنها غلبه کنید. با همسرتان گفتگو کنید. مسائل را  از مراحل قانونی پیش ببرید. در مورد مشکلات زناشویی با همسرتان مستقیم صحبت کنید و نگذارید که ارتباطات شما قطع شود و روز به روز از یکدیگر دور شوید.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین دی

اجازه ندهید افراد با فرهنگ های مختلف شما را درگیر بازی های خود کنند. از تجربه های بسیار مثبت اطرافتان استفاده کنید.

ذهن خود را باز نگه دارید و مسائل جدید را با گوش جان بپذیرید. شایعاتی که اخیراً در اطراف شما پخش شده است را نادیده بگیرید و به آنها دامن نزنید. بیشتر استراحت کنید.زندگی را برای خود تلخ نکنید. به آینده امیدوار باشید و مطمئن باشید که خداوند بهترین ها برایتان مقدر فرموده.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال برای متولدین بهمن

شخص جدیدی که به تازگی به آن علاقه مند شده  اید را بهتر بشناسید و خیلی سریع اعتماد نکنید. نگرش خود را نسبت به اطرافیانتان تغییر دهید.مثبت نگر باشید و افکار منفی را تا جایی که ممکن است دور بیندازید. علاقه مند به هنری هستید و مدت هاست که آن را به تأخیر می اندازید. امروز زمان مناسبی برای شروع خواهد بود. اگر درخواست افزایش حقوق دارید از امروز استفاده کنید و نگران رد شدن آن نباشید. شما در حداکثر روز شانس خود قرار دارید.

 اگر مجرد هستید برای داشتن یک زندگی عاشقانه تلاش کنید. در محل کار علیرغم حسادت های کوچک تحسین های بسیار زیادی خواهید شد. یاد بگیرید که از فرصت ها استفاده کنید. تعهدات مختلف را عملی کنید و از مسئولیت ها شانه خالی نکنید. خیلی از خانه دور نمانید که این گونه ممکن است نارضایتی همسرتان را به همراه داشته باشد.

[divider style=”solid” top=”20″ bottom=”20″]

فال روزانه برای متولدین اسفند

شما فرد ایده پردازی هستید و از تخیل خود استفاده می کنید. از این زمینه برای پیشبرد اهدافتان استفاده کنید. اولین قدم را برای بهتر شدن زندگی بردارید. قبل از هرگونه اقدامی ابتدا کاملاً فکر کنید.مطمئن باشید خلاقیت شما در این مسیر به شما کمک خواهد کرد. برنامه خود را با دوستانتان در میان بگذارید و سعی کنید به آنها جامه عمل بپوشانید. سعی کنید هزینه ها و خرج خود را کنترل کنید.

 روابط دوستانه موفقی خواهید داشت. بهتر است که با دوستان قدیمی تان دوباره معاشرت را شروع کنید. اگر با فرزندانتان مشکل دارید سعی کنید به گفتگو بنشیند تا مسائل را حل کنید. با ذهنی شاداب و حواس جمع و هوشیار برای ارتقای شغلی خود تلاش کنید. به والدینتان سر بزنید. پرخاشگری را کم کنید و مطمئن باشید در شغل خود با تلاش های بسیار زیاد به موفقیت خواهید رسید.

فال حافظ آنلاین

[button color=”green” size=”big” link=”https://piknet.ir/fal/hafez.htm” icon=”” target=”true”]فال حافظ[/button]

منبع: نمناک

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا