اخبار

اسامی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل + داستان و تصاویر

3/5 - (2 امتیاز)

اسامی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل + داستان و تصاویر

در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم کمدی «شرف خانواده فاضل» بپردازیم که به کارگردانی پوریا جاویدپور ساخته شده است.

اسامی بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل و داستان

فیلم «شرف خانواده فاضل» به نویسندگی و کارگردانی پوریا جاویدپور اواسط مهرماه سال 92 در لواسان کلید خورد و تصویربرداری آن سوم آبان 92 به پایان رسید. تهیه کنندگی این فیلم  که برای پخش در شبکه نمایش خانگی تولید شده بود را  علی اسدزاده بر عهده داشته است.

این فیلم قرار است روز پنجشنبه 8 آبان ساعت 22 از شبکه آی فیلم پخش شود.

 داستان این فیلم درباره مرگ فاضل بزرگ، پدر یک خانواده مرفه است که با درگذشت او، اعضای خانواده گرفتار دردسرهای عجیب و غریب و ماجراهای پیش‏ بینی نشده ای می‏ شوند. دختر او به همراه همسرش که در خارج زندگی می کنند برای مراسم به تهران می آیند و برادر کوچک او برای استقبال به فرودگاه می رود.

اما همسر این خانم برای دیدن خانواده زنش شدیدا استرس دارد و به همین دلیل خانمش به او دو قرص آرام بخش که در ماشین برادرش بود می دهد. این قرص ها در واقع قرص های روان گردان بودند و …

بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل

بازیگران فیلم شرف خانواده فاضل عبارتند از:

شقایق دهقان بیژن بنفشه خواه
رضا رشیدپور پژمان جمشیدی
بهاره رهنما حسین معلومی
مهتاج نجومی پروین قائم مقامی
ماهان عبدی رضا کریمی
شقایق احمدی آیدا بیتی
یگانه مهدوی کیان مهدوی
عنایت الله بخشی

فیلم «شرف خانواده فاضل»

سایر عوامل فیلم «شرف خانواده فاضل» عبارتند از: عکاس: اشکان عقیلی، طراح صحنه: حامد دباغ تفرشی، تیتراژ: اشکان چگینی، دستیار اول و برنامه ریز: آلاله هاشمی، صدابردار: هادی افشار، صداگذاری و ترکیب صدا: احسان افشاریان، تدوین: خشایار موحدیان، طراح چهره پردازی: محسن بابایی، مجری طرح: محمدحسین جاویدپور، سرمایه گذار: محسن مهدوی، مدیر تولید: شهاب علی بخشی، مدیر تصویربرداری: خسرو دادگرمرام، نویسندگان: مهراب قاسم خانی و شقایق دهقان، تهیه کننده: علی اسدزاده، کارگردان: پوریا جاویدپور.

رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی

رضا رشیدپور و پژمان جمشیدی در نمایی از فیلم شرف خانواده فاضل

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا