اخبار

زمان پخش و تکرار برنامه زوجی نو از شبکه سه

4.4/5 - (232 امتیاز)

زمان پخش و تکرار برنامه زوجی نو از شبکه سه

فصل دوم برنامه زوجی نو از روز سه شنبه 2 آذر 1400 به روی آنتن شبکه سه سیما رفته است که دو روز در هفته با اجرای باربد بابایی، این مسابقه جذاب پخش می شود.

این برنامه در ایام نوروز 1401 هر شب پخش میشد و حالا در ماه مبارک رمضان چهار روز در هفته روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه به روی آنتن خواهد رفت.

زمان پخش و تکرار برنامه زوجی نو از شبکه سه

پخش مسابقه جذاب «زوجی نو» از روز سه شنبه (2 آذر 1400) از شبکه سه سیما آغاز شد.

تهیه کنندگی این برنامه بر عهده حامد خانی می باشد و اجرای آن را باربد بابایی مجری با سابقه سیما انجام می دهد.

این برنامه که با محوریت توجه به بنیان خانواده، ایجاد روحیه شادابی و تشویق جوانان به ازدواج و تشکیل خانواده و همچنین آموزش مهارت‌های زندگی تهیه و تولید می‌شود، قصد دارد تا در قالب آیتم‌های جذاب، شاد و مفرح ساعات خوشی را برای خانواده‌ها به همراه بیاورد.

زوجی‌ نو که محصول گروه اجتماعی شبکه سه سیماست در فصل جدید در بخشی از آیتم‌ها با تغییراتی همراه بوده و بخش‌های پرطرفدار و جذاب در قالب و فرمی جدید به مخاطبان ارائه می‌شود.

در سری جدید این مسابقه نیز مانند سری قبل، تمرکز برنامه بر فرهنگ‌سازی برای ازدواج ساده و به هنگام و همچنین ترویج سبک زندگی ایرانی اسلامی است.

ساعت پخش

برنامه زوجی در ایام ماه مبارک رمضان روزهای شنبه، یکشنبه، سه شنبه و چهارشنبه  حدود ساعت 22:15 از شبکه سه سیما پخش می شود. تکرار این مسابقه را نیز می توانید  ساعت 13:15 ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا