فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال 021 + عکس

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال 021 + عکس

در این بخش قصد داریم به اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال 021 بپردازیم که به کارگردانی مشترک جواد رضویان و سیامک انصاری  ساخته شده و از شبکه سه سیما پخش می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال 021 + عکس

مجموعه تلویزیونی طنز «021» به کارگردانی جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده است. تهیه کنندگی سریال را مهدی فرجی بر عهده دارد.

فیلمنامه سریال هم به قلم شبنم وثوقی و هدی ایزدی به نگارش در آمده است.

«021» روایتگر ماجراهای دو باجناق است که در کار و زندگی با یکدیگر رقابت و اختلاف دارند اما یک جاهایی هم آن روی رفاقت و حمایت شان از یکدیگر گل می‌کند. درگیری‌های آنان با همدیگر و چالش‌هایی که در زندگی با آن مواجه می‌شوند، قصه این سریال را پیش می‌برد و در میانه آن اتفاقات بامزه‌ای را خلق می‌کند.

اسامی بازیگران سریال 021 به شرح زیر است:

سیامک انصاری جواد رضویان
امیرحسین رستمی سیاوش طهمورث
نگار عابدی رویا میرعلمی
سروش جمشیدی علیرضا استادی
علی کاظمی اتابک نادری
رابعه اسکویی مریم شیرازی
آزیتا ترکاشوند علی غلامی
افشین آقای پادینا کیانی
مهبد بیور

[divider style=”dashed” top=”20″ bottom=”20″]

سیامک انصاری

سیامک انصاری

سیامک انصاری متولد ۱۲ مرداد ۱۳۴۷ در تهران، بازیگر و کارگردان سینما، تلویزیون و تئاتر است.  او فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی نمایش و تلویزیون از «دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی» می باشد.

سیامک انصاری در سال ۱۳۹۰ با طناز هادیان ازدواج کرد و در سال ۱۳۹۷ از هم جدا شدند.

جواد رضویان

جواد رضویان

جواد رضویان و دخترش

سیدجواد رضویان متولد ٢۵ خرداد ۱۳۵۳ در قم، بازیگر، کارگردان، خواننده و مجری است. مدرک تحصیلی او لیسانس نقاشی می باشد. وی از پدری قمی و مادری یزدی در شهر قم به دنیا آمد. او به‌ طور اتفاقی وارد رشته بازیگری شده است.

جواد رضویان سال ها پیش ازدواج کرده است و یک دختر به نام یامین دارد.

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی

امیرحسین رستمی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. او به مدت یک دوره هنرجوی کارگاه آزاد بازیگری به مدیریت امین تارخ، در سال ۱۳۸۲ بوده‌ است. وی فعالیت سینمایی خود را در مقام بازیگری از سال ۱۳۸۵ با فیلم فقط چشم‌هاتو ببند آغاز کرد.

امیرحسین رستمی با پوراندخت الستی ازدواج کرده است و یک فرزند بنام ارشیا دارد.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون  است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌ است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده است. خانم عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌ نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.

نگار عابدی با هدایت هاشمی ازدواج کرده که به دلایلی به طلاق کشیده شده است.

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی

رویا میرعلمی متولد ۱۰ شهریور ۱۳۵۷ در قزوین، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می باشد. وی فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی طراحی صحنه از دانشکده هنرهای زیبا دانشگاه تهران است. او یک خواهر و یک برادر کوچکتر از خود دارد. این هنرمند فعالیت در عرصه بازیگری را در سال ۱۳۷۸ با تئاتر آغاز کرده و سریال  وجدان آشفته در سال 1388 اولین کار تلویزیونی او می باشد.

رویا میرعلمی با حسین کیانی کارگردان تئاتر ازدواج کرده و حاصل آن یک فرزند به نام کارن می باشد.

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند متولد 30 خرداد ماه در شهر بروجرد است. او در یک خانواده پرجمعیت بزرگ شده است پدرش نظامی می باشد و ۵ خواهر و ۵ برادر دارد.

ترکاشوند فعالیت در عرصه بازیگری را با شرکت در دوره های آموزش بازیگری آغاز کرد. وی در کلاس های استاد رسول ملاقلی پور و رویا افشار دوره دیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا