اخبار

داستان و بازیگران فیلم ویرانگر با بازی جمشید هاشم پور

5/5 - (1 امتیاز)

داستان و بازیگران فیلم ویرانگر با بازی جمشید هاشم پور

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم ویرانگر با بازی دیدنی جمشید هاشم پور بپردازیم که به کارگردانی ابوالقاسم طالبی ساخته شده است.

اسامی بازیگران فیلم ویرانگر و داستان

«ویرانگر» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی ابوالقاسم طالبی در سال 1374 ساخته شد. تهیه کنندگی این فیلم را هم شعبانعلی اسلامی بر عهده داشته است.

فیلم «ویرانگر» قرار است روز پنجشنبه 15 آبان ساعت 22 به روی آنتن شبکه آی فیلم فارسی برود.

این فیلم به یاد ماندنی در ژانر اکشن و ماجراجویی می باشد و در خلاصه داستان آن نیز آمده است: رژیم اشغالگر قدس جهت براندازی نظام جمهوری اسلامی به موساد دستور می دهد تا طرحی نو تهیه و نتیجه عملیات را اعلام کند. سازمان موساد برای اجرای طرح خود هفت مزدور را روانه ایران می کند.

وزارت اطلاعات که به این توطئه پی برده شش نفر از مزدوران را شناسایی و بعضی از آن ها را دستگیر می کند، اما افراد بازداشت شده نفرات بعدی را نمی شناسند. قرار است در روزی از هفته دفاع مقدس یکی از شخصیت های محوری کشور، هنگام اجرای مراسم آن روز، ترور شود. مأموران امنیتی با جان فشانی در پی خنثی کردن این توطئه بر می آیند و…

بازیگران فیلم ویرانگر

بازیگران فیلم ویرانگر عبارتند از:

جمشید هاشم پور مهناز اسلامی
اصغر محبی حسن جوهرچی
جمشید شاه محمدی ناصر نجفی
ناصر نجفی محمد پور غلامی
پدرام کریمی علی نظری
مهوش رحیمی اشکان اسلامی
رامین نعمتی بهمن دان اصفهانی
رزیتا چوپان احمد بهروزی
علی تقوایی داود اسکندری
سعید عالم زاده مونا غمخوار
سیروس اعوانی هادی انباردار
ابوالفضل انباردار

سایر بازیگران فیلم: رفیع مددکار، محمود بنفشه خواه، عذرا مردانیان، مرجان مجدآبادی، حسن طالبی، مهدی خطیبی، هدایت الله اعلایی، افشین احمدی وند، حسین مسروری، حسن شکوهی، امیر هوشنگ ترکان، قدرت الله قربانی، محمد طاهری آذر، حمیدرضا مهراز، هوشنگ معصفری، علیرضا امامی، مرتضی کاظمی، محسن حسن پور، حسین بافکرپور، فاطمه سلمانی آذر و بابک ضرابی.

فیلم ویرانگر

سایر عوامل فیلم

سایر عوامل تولید فیلم «ویرانگر» عبارتند از: طراح و اجرای چهره آرایی: علیرضا چوپان، اجرای چهره آرایی: میترا چوپان، طراح صحنه و لباس: سیامک احصائی، جلوه های ویژه: علی اصغر پورهاجریان، عکاس: اردشیر شلیله، فیلمبردار ویدئویی: مهدی خطیبی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: سعید عالمزاده، صدا: روبیک منصوری، مدیران تدارکات: رضا نوروزی و حمید عباسی، مدیر تولید: شعبانعلی اسلامی، مجری طرح: مهناز اسلامی، تدوین: مهدی رجائیان، مدیر فیلمبرداری: اسفندیار شهیدی، سرپرست گویندگان: ناصر طهماسب، موسیقی متن: مهرداد جنابی، نویسنده فیلمنامه و کارگردان: ابوالقاسم طالبی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا