تعبیر خوابسرگرمی

دیدن شکلات در خواب چه تعبیری دارد؟ | تعبیر خواب شکلات

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

دیدن شکلات در خواب چه تعبیری دارد؟ | تعبیر خواب شکلات

دیدن شکلات در خواب چه تعبیری دارد؟ و تعبیر خواب شکلات در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت برای شما دوستان و همراهان همیشگی گردآوری شده است.

 تعبیر خواب شکلات

شکلات نماد خوشبختی، شادی، آرامش، خوش بینی، اوقات خوب و عشق است.

خواب مربوط به شکلات می تواند نشانه ای از جشن ها و اجتماعات در روزهای آینده باشد. شکلات در خواب همچنین می تواند نشانه خبر خوبی باشد که به زودی می توانید دریافت کنید.

گاهی اوقات این خواب می تواند نشان دهنده آغاز یک رابطه عاشقانه جدید باشد. کسانی که در روابط هستند یا ازدواج می کنند می توانند یک دوره خوشبختی و هماهنگی را در همکاری خود تجربه کنند.

تعبیر خواب شکلات آبنباتی

اگر در خواب خود آب نبات شکلاتی دیده اید یا خورده اید، شاید در آستانه موفقیت شغلی بزرگ هستید.

این می تواند ارتقا یا دریافت پیشنهاد کاری یا معرفی شدن به شخصی باشد که می تواند به شما در پیشرفت حرفه ای کمک کند. این معمولاً نشانه خوبی برای موفقیت در کار است.

خواب دیدن شکلات های تخته ای

اگر خواب دیدید که در حال خوردن شکلات تخته ای هستید، این می تواند نشانه چالش هایی باشد که می توانید در روزهای آینده تجربه کنید. خوشبختانه شما بدون تلاش زیاد قادر خواهید بود از پس این موانع برآیید.

اگر شکلات تخته ای نرم و تازه بود ، می تواند نشانه موفقیت در فعالیت های شما باشد. برای برخی نیز این می تواند نشانه ای از آغاز اقدام برای دستیابی به کارهای مهم باشد.

خواب دیدن درست کردن شکلات

اگر در خواب مقداری شکلات درست می کردید، این خواب می تواند خلاقیت و توانایی های هنری شما را نشان دهد. برای برخی از شما، این رویا می تواند ماهیت خودشیفتگی و تمایل شما برای قرار گرفتن در مرکز توجه را نشان دهد.

همچنین ممکن است تمایل شما به دیگران برای حسادت داشتن استعدادهای شما را نشان دهد. گاهی اوقات نشانه برخی از پروژه های مفیدی است که درگیر آنها خواهید شد.

تعبیر خواب خرید شکلات 

اگر خواب دیدید که در حال خرید شکلات هستید، این معمولاً یک نشانه رویایی نگران کننده است. شاید به خاطر چیزی که تجربه خواهید کرد ناامید شوید.

این اغلب می تواند به برخی از مسائل مربوط به سلامتی یا اتفاقات بد مربوط باشد. برای یافتن آرامش و بهبودی پس از تجربه، که می تواند باعث افسردگی و تغییرات خلقی شود، به مدتی زمان نیاز دارید.

تعبیر خواب شکلات گرفتن در خواب

معبرین غربی گویند: دریافت شکلات در خواب بهره‌مندی از کمک یا محبتی از طرف دیگران را نشان می‌دهد. فردی که در خواب به شما شکلات می‌دهد را در نظر بگیرید تا برخی از سرنخ ها را دریافت کنید.

تعبیر خواب هدیه دادن شکلات

منوچهر مطیعی تهرانی گوید: تعارف دادن و هدیه بردن نشانه آن است که شما برای دیگری خوشحالی همراه با اندوه و تأسف می‌برید و سبب ناراحتی او می‌شوید. اگر طعم قهوه یا کاکائوی شکلات زیاد باشد این تفاوت قطعیت بیشتری پیدا می‌کند و میزان اندوه و تأسف بر شادی و شعف آن می‌چربد ولی اگر شهد شکلات بیشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادی بیشتر است و اندوه کمتر.

خواب دیدن شکلات ذوب شده

 اگر خواب یک شکلات کاملا ذوب شده را دیده ای، رویا نشانه خوبی است. این ممکن است نشان دهنده موفقیت در غلبه بر برخی از مشکلاتی باشد که مدتها با آنها سر و کار داشتید. اغلب این نشانه این است که کسی به شما کمک می کند تا از برخی مشکلات عبور کنید.

اگر در خواب شکلات ذوب شده را می لیسیدید، این می تواند تمایل شما برای صمیمیت با یک شخص خاص را نشان دهد.

خواب دیدن نوشیدن شکلات داغ

اگر خواب دیدید که در حال نوشیدن شکلات داغ هستید، این رویا اغلب نشانه هشدار است. این می تواند نشان دهنده دوره ای از مشکلات و دشواری هایی باشد که در انتظار شماست، اما خوشبختانه مدت زیادی طول نخواهد کشید. پس از آن ، یک دوره خوشبختی و رضایت در انتظار شماست.

برای کسی ، این رویا می تواند اختلافات در روابط و مشکلات با شرکای خود را نشان دهد. در بعضی موارد ، می تواند آغاز یک رابطه جدید را نشان دهد.

اگر هنگام نوشیدن شکلات داغ خود را سوزانده اید یا آن را روی سرتان ریخته اید، این رویا می تواند دیدار با شخص مهمی باشد که می تواند به یک دوست جدید برای شما تبدیل شود.

خواب دیدن شکلات فاسد

 اگر در مورد شکلات خراب خواب دیده اید، رویا نشانه خوبی نیست، مخصوصاً اگر آن را خورده باشید. اغلب این خواب نشانه ناامیدی مربوط به زندگی عاشقانه شماست. شاید شریک زندگی شما با برخی از اقدامات خود شما را ناامید کند و شما نتوانید به راحتی بر این احساس غلبه کنید.

اگر طعم شکلات خیلی بد باشد، ناامیدی بیشتر خواهد شد. این معمولاً نشانه خیانت توسط شخصی است که به او اعتماد دارید و او را دوست دارید.

خواب دیدن شکلات زیاد

اگر خواب خوردن شکلات های زیاد را دیده اید، این رویا معمولاً نشان می دهد که اخیراً در مصرف چیزی زیاده روی کرده اید. این فعالیت ها به طور بالقوه می تواند برای شما مضر باشد و رویا هشداری برای شماست که سعی کنید خود را کنترل کنید.

خواب دیدن شکلات بسیار شیرین

 اگر خواب خوردن شکلات بسیار شیرین را دیدید، این رویا نشانه خوبی است که نشان می دهد اتفاقات خوبی در زندگی شما در شرف وقوع است. این خواب معمولاً نشانه خوشبختی و رضایت است.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تعبیر خواب به روایت منوچهر تهرانی

حکم کلي مولف نفايس الفنون و عرايسالعيون درباره شيريني ها اين است که شريني ها جمله در خواب سخن هاي خوش و مال و منفعت هستند شکلات نيز مشمول اين تعبير قرار مي گيرد اما اين شيريني چون آميخته به قهوه يا کاکائو است تعبير متفاوتي پيدا مي کند.

شکلات در خواب لذت گناه آلود است که غم مي آورد و اندوه مي آفريند. اگر در خواب ببينيد که شکلات مي خوريد به دنبال دل خود مي رويد و کاري را انجام مي دهيد که دوست داريد ولي از نظر ديگران پسنديده نيست و در نتيجه شما غمين و ملول مي شويد. تبعيت از هواي نفس هميشه ملال مي آورد و موجب ملامت مي شود.

ديدن شکلات در خواب کاري است از همين نوع. خريدن شکلات يا هديه گرفتن نيز همين تعبير را دارد ولي تعارف دادن و هديه بردن نشانه آن است که شما براي ديگري خوشحالي همراه با اندوه و تاسف مي بريد و سبب ناراحتي او مي شويد.

اگر طعم قهوه يا کاکائوي شکلات زياد باشد اين تفاوت قطعيت بيشتري پيدا مي کند و ميزان اندوه و تاسف بر شادي و شعف آن مي چربد ولي اگر شهد شکلات بيشتر باشد و طعم قهوه و کاکائو مختصر محسوس باشد شادي بيشتر است و اندوه کمتر.

تعبیر خواب به روایت آنلی بیتون

دیدن شکلات در خواب، نشانه آن است که برای اقوام خود ثروتی گرد می‌آورید.

دیدن شیرینی شکلاتی در خواب، دلالت بر یافتن دوستان و سرگرمی‌های مطلوب دارد.

اگر خواب ببینید شکلاتی ترش می‌خورید، دلالت بر بیماری و ناامیدی‌های پیاپی دارد.

اگر خواب ببینید شیر کاکائو یا چیزی مانند آن می‌نوشید، نشانه آن است که پس از دگرگونی‌های نامطلوب به هدف خود می‌رسید.

تعبیر خواب شکلات نذری

نذری دادن به معنای دیدن همه افراد به یک چشم است. یعنی شما تفاوتی برای شخصی که در اطرافتان است قائل نشده و بخشندگی خود را به طور یکسان بین همه پخش خواهید کرد. اینکه در لحظه پخش نذری شکلات، احساسات خود و حالات طرف مقابل چگونه است در تعبیر خواب شکلات نذری بسیار پر اهمیت است.

تعبیر خواب انواع شکلات

اگر در خواب شکلات سفید خوردید نشانه سادگی و رضایت به حداقل‌ها در زندگیست. (به دلیل عدم وجود کاکائو)

اگر در خواب شکلات سیاه خوردید اشاره به انجام دادن گناهی است که از آن لذت می‌برید.

اگر شکلات بستنی داشته و به همراه آن وانیل و توت فرنگی هم خوردید شما احساس می‌کنید آرزوهایتان تحقق نیافته‌اند و همواره این جمله را می‌گویید که من هر چه را که خواسته‌ام نمی‌توانم بدست بیاورم.

خوردن هات چاکلت در خواب نماد گرمی، قناعت و عشق است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا