بیوگرافی

عسل مردی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس

3.8/5 - (12 امتیاز)
 عسل مردی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس
 عسل مردی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]عسل مردی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس متولد 27 تیر 1383 در تهران می باشد. عسل مردی تنها یک خواهر دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند.[/box]

بیوگرافی عسل مردی

عسل مردی بازیگر نقش مژگان در سریال بچه مهندس متولد 27 تیر 1383 در تهران می باشد. عسل مردی تنها یک خواهر دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند. او در مقطع نهم در حال تحصیل می باشد و علاقه خاصی به یادگیری زبان انگلیسی دارد و در کلاس های زبان ثبت نام کرده و در حال یادگیری می باشد. او با این سن کم در فیلم ها و سریال های زیادی بازی کرده است که از مهمترین آنها می توان ، فیلم وروجک‌ها به کارگردانی فرزاد اژدری در سال 93، که در این فیلم در کنار بازیگرانی مثل ، علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، طوفان مهردادیان و مهدی احمدی به ایفای نقش پرداخته است.

او همچنین در سریال پرمخاطب همسایه ها به کارگردانی مهران غفوریان در کنار هنرمندانی  همچون علیرضا خمسه، سیما تیرانداز، مهدی احمدی و طوفان مهردادیان بازی کرده است.

عسل مردی در سریال بچه مهندس

عسل مردی در سریال بچه مهندس

عسل مردی در سریال بچه مهندس بازیگر نقش مژگان (مومو) می باشد که در فصل اول سریال بچه مهندس ،نقش مژگان که در دوران کودکی بود نیوشا علیپور بازی می کرد و حالا  در فصل دوم این سریال ،  دوره نوجوانی مژگان را عسل مردی بازی می کند.او در این سریال در کنار هنرمندانی همچون  بهاره رهنما، اندیشه فولادوند، بهناز جعفری، افشین نخعی و سلمان فرخنده بازی کرده است.

نقش مقابل او را در این سریال، مانی رحمانی که نقش اصلی سریال می باشد بازی می کند.

داستان سریال بچه مهندس  روایت پسری که در کودکی رها شده و در پرورشگاه بزرگ می شود و داستان هایی در مسیر زندگی او به وجود می آید و..

فیلم ، سریال و تئاتر

تئاتر خون و گل سرخ ،تئاتر خواهرانه به وقت خیزران،سریال زخم، سریال فاخته،سریال مرگ خاموش، سریال همسایه ها،فیلم دیوار های یخی،فیلم شاید برای شما هم اتفاق بیفتد،فیلم وروجک ها،فیلم گلناز،فیلم آرزوهای ناتمام.

عسل مردی

همچنین بخوانید:

سریال بچه مهندس

آهنگ سریال بچه مهندس

بیوگرافی مانی رحمانی

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی آوا کاوری

بیوگرافی علی عمادی نیا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا