اخبار

فیلم اپاتان | اسامی بازیگران فیلم اپاتان + خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

فیلم اپاتان | اسامی بازیگران فیلم اپاتان + خلاصه داستان

فیلم اپاتان یکی از ساخته های جدید حمیدرضا لبافی می باشد که با حضور بازیگران نامی و مطرح همچون: احمد نجفی، مهدی امینی خواه و شراره رخام تولید می شود.

اسامی بازیگران فیلم اپاتان و خلاصه داستان

فیلم تلویزیونی « اُپاتان » محصول صدا و سیمای آبادان و به سفارش معاونت امور استانهای سازمان صدا و سیما می باشد. این فیلم قرار است بزودی از شبکه یک سیما پخش شود. فیلم اپاتان در ۳۵ لوکیشن در شهرهای آبادان، خرمشهر و اروند کنار فیلمبرداری شد و بیش از چهل بازیگر ملی و استانی در این اثر به ایفای نقش پرداختند.

 تله فیلم ۹۰ دقیقه ای « اُپاتان » به تهیه کنندگی سعید مرادی و نویسندگی و کارگردانی حمیدرضا لبافی به روایتی متفاوت از روزهای اول جنگ در سال ۵۹ می پردازد.

داستان فیلم تلویزیونی اُپاتان به روایت روزهای اول جنگ در سال ۵۹ می پردازد که در روز عروسی طیبه و یاسر؛ داماد برای حفظ خاک و ناموس به ناگاه عروسی رو ترک میکنه و طیبه در جستجوی همسر تن به کوچ و جستجوی اجباری می دهد که …

بازیگران فیلم اپاتان

بازیگران فیلم اپاتان عبارتند از:

بازیگر نقش
احمد نجفی
مهدی امینی خواه
شراره رخام جمیله
طیبه نیک زاد
ابتسام بغلانی
بدر السادات برنجانی
صادق حسنی
سعید حران اف
صادق مقدس
ملیکا عبدالهی
صباح جوان پور

شراره رخام در نمایی از فیلم اپاتان

شراره رخام در نمایی از فیلم اپاتان

شراره رخام در فیلم اپاتان

شراره رخام  بازیگر اصلی فیلم اپاتان می باشد، او درباره حضورش در این فیلم به خبرگزاری آنا گفته است:

 من در این فیلم نقش یک دختر عراقی را بازی کرده‌ام که لهجه عراقی ـ فارسی دارد. هم از حیث مضمون فیلم که در حوزه کارهای جنگی و دفاع مقدس تعریف می ‌‌شود و هم از لحاظ ویژگی‌های نقش برایم تجربه جدیدی بود. نوع پوشش و گریمم نیز با کارهای قبلی کاملاً متفاوت است.  لوکیشن ضبط این فیلم هم در شهرهای آبادان و خرمشهر بود.

این بازیگر سینما و تلویزیون افزود: این فیلم برایم چالش خوبی بود تا برای اولین بار خودم را در یک نقش با لهجه محک بزنم. یک جاهایی عربی با لهجه عراقی صحبت می‌کردم، جاهایی از فیلم هم زبان فارسی با لحن عربی دارم و به هر حال برایم جالب بود. از طرف دیگر، چون اتفاقات این فیلم در ارتباط با دوران جنگ تحمیلی بود، حس خوبی در من ایجاد کرد. به ‌واسطه اینکه از نزدیک حس کردم که در سال‌های جنگ چه اتفاقاتی برای یک شهر و اهالی آن رخ می‌دهد.

رخام گفت: «اپاتان» اولین تجربه من در عرصه کارهای دفاع مقدس بود. با حضور در این فیلم تا اندازه‌ای در حال و هوای روزهای جنگ و جانفشانی مدافعان وطن در مقابل دشمن متجاوز  قرار گرفتم. یک حس قدردانی در من نسبت به این رزمندگان و مردم خوب خوزستان ایجاد شد.

فیلم اپاتان

سایر عوامل فیلم

همچنین سایر عوامل  تله فیلم «اپاتان» بدین شرح هستند:  مجری طرح و مدیر هنری شهرام قدیری، سرپرست گروه کارگردانی و دستیار اول کارگردان سعید حران اف، مدیر برنامه ریزی محمد عفراوی، منشی صحنه لیلا مربی، مدیر تصویربرداری پویان آقابابایی، مدیر تدارکات محمد وطنچی، طراح چهره های ویژه رایانه ای  مهرداد علی پور، تدوین فرشاد معتمدی، طراح جلوه های ویژه میدانی محمد رضایی، عکاس بهزاد عباسی و ناظر کیفی سید فرزاد توفیقی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا