اخبار

زمان بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان بازی دوستانه تیم ملی فوتبال ایران و بوسنی

تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب دومین بازی دوستانه خود در ۲ ماه گذشته، باید به مصاف تیم ملی بوسنی برود. این تیم در لیگ فوتبال ملت‌های اروپا حضور دارد و این دیدار تدارکاتی می تواند برای ۲ تیم حائز اهمیت باشد.

زمان بازی ایران و بوسنی

به گزارش بخش خبری مجله اینترنتی پیک نت، پس از امضای تفاهم نامه میان فدراسیون‌های فوتبال ایران و بوسنی و هرزگوین، تیم ملی فوتبال ایران در اردوی آبان ماه خود در یک دیدار دوستانه در سارایوو، در برابر تیم ملی بوسنی قرار خواهد گرفت.

تیم ملی فوتبال بوسنی  یکی از تیم‌های خوب قاره اروپا محسوب می‌شود که سابقه بازی با تیم ملی ایران را دارد. هدایت این تیم بر عهده “دوشان بایویچ”، مربی ۷۱ ساله بوسنیایی است که سابقه هدایت تیم‌هایی مانند المپیاکوس، ستاره سرخ بلگراد، پائوک و … را در کارنامه دارد و سال‌های پایانی مربیگری خود را سپری می‌کند.

این تیم ماه گذشته، ۳ بازی دوستانه انجام داده است که بازی نخست با تیم ملی فوتبال ایرلند شمالی با تساوی یک بر یک تمام شد و سپس با تیم ملی فوتبال هلند نیز به تساوی یک – یک دست یافت و در نهایت برابر لهستان به شکست ۳ بر صفر رضایت داد.

آن‌ها در رده بندی فیفا نیز در جایگاه ۵۱ جهان قرار دارند و با توجه به جایگاه ۲۹ ایران در رتبه پایین‌تری هستند.

 تیم بوسنی، اولین بازی خود را برابر تیم ملی فوتبال ایران، در سال ۱۹۹۳ در تهران برگزار کرد که آن بازی هم با شکست ۳ بر یک ایران همراه شد.

۲ تیم، سال ۲۰۱۴ در آرژانتین با یکدیگر بازی کرده بودند که تیم ملی فوتبال بوسنی توانست اولین پیروزی تاریخ فوتبالش را در جام جهانی، مقابل ایران با نتیجه ۳ بر یک جشن بگیرد.

این مسابقه روز پنجشنبه 22 آبان ماه سال جاری در ورزشگاه 34 هزار و 500 نفری اسیم فرهاتوویچ سارایوو به انجام خواهد رسید. ساعت برگزاری این دیدار، 18 به وقت محلی (ساعت 20:30 به وقت ایران) خواهد بود و مطابق توافقات صورت گرفته به جهت حفظ پروتکل‌های بهداشتی بدون حضور تماشاگر به انجام می ‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا