فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال نابرده رنج + عکس و اسامی کامل و داستان

3.4/5 - (8 امتیاز)

بیوگرافی بازیگران سریال نابرده رنج + عکس و اسامی کامل و داستان

بیوگرافی بازیگران سریال نابرده رنج به همراه اسامی کامل و عکس آنها و همچنین خلاصه داستان سریال نابرده رنج که به کارگردانی علیرضا بذرافشان ساخته شده را مشاهده می کنید.

اسامی بازیگران سریال نابرده رنج و داستان

«نابرده رنج» عنوان سریال تلویزیونی به کارگردانی علیرضا بذرافشان و نویسندگی سارا خسروآبادی و علیرضا بذرافشان و به تهیه‌کنندگی محمود رضایی و مجید مولایی می باشد که برای اولین در ۳۴ قسمت 50 دقیقه ای در سال ۱۳۹۰ از شبکه سه سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. این سریال با استقبال زیادی در بین مخاطبان روبرو شد.

تهران و شهرک دفاع مقدس از لوکیشن های این سریال بوده است.

 این مجموعه داستان جوانی به نام اسد را روایت می کند که در پی یک افسانه قدیمی راهی سفر می شود و می خواهد ره صدساله را یک شبه طی کند.

داستان سريال «نايرده رنج» در سال 1367 اتفاق مي‌افتد. ايران درگير جنگ تحميلي عراق است. اسد 26 ساله دست فروش موفق، به اين نتيجه مي‌رسد كه اگر سرمايه بيشتري داشته باشد بهترين درآمد را دارد. با فن، پدر خود را گول مي‌زند و منزل پدر خود را مي فروشد . كلاه‌برداران كلاه اسد را برمي‌دارند، اسد بدهكار و فراري مي‌شود.

در روستاي قلعه كوهستاني، اسد بياد گنجي مي‌افتد كه نسخه آنرا پدرش به او داده ‌است. همين كه در فكر است، طلبكاران اسد را مي‌گيرند و اسد زنداني مي‌شود. از زندان مي‌گريزد و به روستا مي‌رود متوجه مي‌شود كه منطقه گنج در تصرف عراق است.

بازیگران سریال نابرده رنج

بازیگران سریال نابرده رنج عبارتند از:

بازیگر نقش
کامبیز دیرباز  اسد
سام درخشانی عماد
سیاوش طهمورث  منوچهر
میلاد کی مرام جابر
سحر دولتشاهی مرضیه
مینا جعفرزاده
ثریا قاسمی
حسین مهری
شهرام عبدلی
افشین سنگ‌چاپ
طوفان مهردادیان
صدرالدین حجازی فضلعلی
علیرضا اوسیوند
شیلان رحمانی
امین سیدی
روح‌الله کمانی
بهرام سروی نژاد
داریوش سلیمی
شکرالله حسنی
سیامک اشعریون
مرتضی زارع
احمدرضا اسعدی
کامران فیوضات
رزاق رادان
علیرضا صالحی

سریال نابرده رنج

سایر عوامل سریال نابرده رنج

برخی دیگر از عوامل تولید سریال «نابرده رنج» عبارتند از: مدیریت تولید: عبدالله شهباززاده، طراح سریال: حسین تراب نژاد، طراح اپیزودها: سارا خسرو آبادی، مدیر تصویربرداری: علی محمدزاده، صدابردار: داریوش صادق پور، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه و لباس: حسین مجد، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: علیرضا صالحی، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: پیمانه آباقی، مشاور رسانه‌ای: حسین باقریان و مدیر صحنه: وحید حیدری.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیوگرافی بازیگران سریال نابرده رنج

در ادامه بیوگرافی برخی از بازیگران سریال نابرده رنج را مرور می کنیم.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز کرد.  او در فیلم اخراجی ها نقش مجید سوزوکی را داشت.

کامبیز دیرباز ازدواج کرده و یک دختر بنام نیاز دارد.

سام درخشانی

سام درخشانی

سام درخشانی متولد ۳۱ تیر ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. وی دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده‌ است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

سام درخشانی با عسل امیرپور ازدواج کرده است و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نام های برکه و برسام می باشد.

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام

میلاد کی مرام متولد ۴ اردیبهشت ماه ۱۳۶۴ در بندر انزلی، بازیگر سینما و تلویزیون  می باشد. تاریخ تولد او در شناسنامه ۱۳۶۵ است. او سومین و آخرین فرزند خانواده است و یک خواهر و برادر بزرگ‌تر دارد.

 کی مرام دارای فوق دیپلم الکترونیک و فوق لیسانس روانشناسی است.

میلاد کی مرام تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی

سحر دولتشاهی متولد ۱۶ مهر ۱۳۵۸ در تهران، هنرپیشه سینما، تئاتر و تلویزیون است.

وی فارغ‌التحصیل رشته‌های ادبیات نمایشی و مترجمی زبان فرانسه می‌باشد. شروع فعالیت هنری وی با تئاتر بود. حضور در صحنهٔ تئاتر بود که منجر به آشنایی او با رامبد جوان شد. دولتشاهی در ۲۷ اسفند ۱۳۸۷ با رامبد جوان ازدواج کرد و در ۱۳۹۳ از وی جدا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا