اخبار

فیلم زن ها فرشته اند | اسامی بازیگران و داستان فیلم زن ها فرشته اند 1

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم زن ها فرشته اند | اسامی بازیگران و داستان فیلم زن ها فرشته اند 1

در این بخش قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زن ها فرشته اند بپردازیم.

«زن ها فرشته اند» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی شهرام شاه حسینی و تهیه کنندگی عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش، محصول 1386 می باشد. نویسندگی این فیلم در ژانر درام، کمدی و خانوادگی بر عهده قربان محمدپور بوده است.

این فیلم بارها از شبکه های مختلف سیما بازپخش شده است و حالا دوباره قرار است روز پنجشنبه (29 آبان) ساعت 22 به روی آنتن شبکه آی فیلم برود.

داستان فیلم زن ها فرشته اند

فرهاد و لیلا زندگی ظاهرا آرام و بدون دغدغه ای دارند اما ناگهان با یک اتفاق ساده از نوع اتفاقی که هر روز ممکن است چند بار روی دهد به زندگی آن دو رنگ دیگری می دهد! وقتی لیلا با دوستانش سوار هواپیما می شود بعد از ساعتی سرمهماندار اطلاع می دهد که به علت بدی هوا و نامناسب بودن شرایط فرود در مقصد پرواز به مبدا باز می گردد.

اما لیلا برخلاف سایر مسافران از این واقعه ناراحت نیست و حتی خوشحال است که می تواند با بازگشتنش به خانه همسرش فرهاد را غافلگیر کند! فرهاد از بازگشت لیلا واقعا غافلگیر می شود اما غافلگیری او از نوع دیگری است! چرا که او صمیمی ترین دوست لیلا، سیمین را در کمد اتاق خواب مخفی کرده است. فعل و انفعلاتی که از این پس صورت می گیرد بر خلاف آنچه که به نظر می رسد قابل پیش بینی نیست اما پایانش به هر صورت خوشایند است!

بازیگران فیلم زن ها فرشته اند

بازیگران فیلم زن ها فرشته اند

بازیگر نقش
امین حیایی فرهاد
مهتاب کرامتی لیلا
نیکی کریمی نازنین
محمدرضا شریفی نیا
لیلا اوتادی
لادن طباطبایی
مریم سلطانی
احمد پورمخبر
فرامرز روشنایی
محمدرضا احمدی
مرتضی کاظمی
ناصر خانلو
رامتین شاعری
جلیل ملک زاده
محمدعلی دهروان
رضا احدی
سعید عبدی
مریم طاهری
شرمینه رهبریان
ناهید دودانگه

فیلم زن ها فرشته اند

سایر عوامل فیلم

برخی دیگر از عوامل تولید فیلم «زن ها فرشته اند» عبارتند از: طراح چهره پردازی: عبدالله اسکندری، دستیاران کارگردان کارگردان: علی مردانه و امیر رضایی، منشی صحنه: آذر تجلی، دستیار اول فیلمبردار: فریبرز سیگارودی، عکاس: احمد احمدی، طراح و اجرای تیتراژ: مانیا سیمون، جانشین تولید: پیمان حمیدی، صدابردار صحنه: بابک اخوان، صداگذاری و میکس: فریدون خوشابافرد، طراح صحنه و لباس: آتوسا قلمفرسایی، موسیقی متن: حیدر ساجدی، تدوین: مستانه مهاجر، مدیر تولید: حسین فرح بخش، مدیر فیلمبرداری: فرج حیدری، تهیه کنندگان: عبدالله علیخانی و حسین فرح بخش، کارگردان: شهرام شاه حسینی.

فیلم های شهرام شاه حسینی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا