بیوگرافی

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم + عکس ها

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم + عکس ها

نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم متولد ۱۳۶۶ در تهران و فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس می باشد. در ادامه بیوگرافی اش را مرور می کنیم.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم + عکس ها

نیما نادری متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۶ در تهران می باشد.

وی در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک برادر دوقلو بنام سروش دارد، او سربازی خود را سال ۱۳۹۰ در پادگان ۰۵ نیروز زمینی ارتش در کرمان گذرانده است.

سینا نادری برادر دوقلوی نیما نادری پس از تحمل یک دوره ی سخت بیماری، در آذرماه سال 92 دار فانی را وداع گفت.

نیما نادری علاوه‌ بر بازیگری به‌ عنوان نویسنده نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است. مهم‌ترین آثار نیما نادری در حرفه‌ی نویسنده، فیلم درخونگاه و فیلم سه گانه اورنگ است.

به گفته خودش تمرکز اصلی اش روی فیلمنامه نویسی و نمایشنامه است. البته بازیگری هم برایش اولویت هایی دارد. نوشتن برای نیما نادری در رأس قرار دارد و درک سختی ها در نوشتن و سپس لذت بردن از آن را دوست دارد.

او بازیگری را از تئاتر شروع کرده است و نخستین تجربه تلویزیونی اش حضور در مجموعه «در مسیر زاینده رود»به کارگردانی حسن فتحی بود و با بازی در سریال تعبیر وارونه یک رویا بود توانست خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند.

نادری با بازی در سریال گرگ و میش به شهرت رسید.

بیوگرافی نیما نادری بازیگر نقش بهزاد در سریال شرم + عکس ها

نیما نادری در زندگی شخصی خود به گفته دوستانش فردی شوخ طبع و بسیار با حوصله ‌است. او بسیار کتاب می‌خواند و به هنر تائتر علاقه زیادی دارد و تئاتر فرانسه را به خوبی می‌شناسد و بر آن مسلط است.

منتقدان نیما نادری را هنرمندی آینده‌دار می دانند و معتقدند او در سینمای ایران خوش خواهد درخشید.

او تمرکز زیادی روی فعالیت هنری‌اش دارد و پیشرفت در این حرفه آنقدر برای او اهمیت دارد تمرکزش روی حرفه‌اش است. از دیگر فعالیت‌های نیما ورزش و بالا بردن تبحرش در زبان انگلیسی است.

نیما نادری

استفاده از نام و اعتبار پدرش

نیما نادری که فرزند علیرضا نادری فیلمنامه نویس است، درباره استفاده از نام و اعتبار پدرش برای حضور در کارها نیز گفت: من بیشتر تلاش کرده ام که از پدرم یاد بگیرم و خودم را زیر بیرق و سایه تمام کسانی می بینم که در فعالیت و کار خود حرفه ای هستند و می توانند به من چیزی آموزش بدهند.

من خودم را زیر سایه اکبر رادی و بهرام بیضایی و سایر اساتید می بینم. قطعا پدرم نیز تاثیر زیادی روی من داشته است به خصوص در کارهای نمایشی.

ازدواج و همسر

از ازدواج و همسر نیما نادری اطلاعاتی در دسترس نمی باشد.

نیما نادری در سریال شرم

نیما نادری در سریال شرم

نیما نادری در سریال شرم ایفاگر نقش بهزاد می باشد.

شرم ملودرامی خانوادگی با درونمایه‌ای عاشقانه است که رازی را از گذشته فاش می‌کند و داستان را دچار چالش می‌کند. همچنین به مسائل اجتماعی و دغدغه‌های امروزی در زمینه خرید و فروش مسکن و مشکلاتی که از آن ناشی می‌شود نیز می‌پردازد.

نادری در این مجموعه با بازیگرانی همچون فاطمه گودرزی، فریبا متخصص، نسیم ادبی، سید مهرداد ضیایی، آشا محرابی، الهام طهموری و میلاد میرزایی همبازی بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا