راهنمای خرید

راهنمای خرید تلویزیون + معرفی پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

راهنمای خرید تلویزیون + معرفی پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران

تلویزیون یکی از اصلی ترین و پرکاربردترین وسایل  برقی در منزل است که نکات زیادی را هنگام خرید آن باید مد نظر قرار داد. خرید تلویزیون پیچیدگی های خاص خود را دارد و این موضوع به خصوص هنگامی که اطلاعات کافی  درباره آن نداشته باشید، بیش از هر زمان دیگری به چشم خواهد می آید. در ادامه به نکاتی برای راهنمای خرید تلویزیون و معرفی پرفروش ترین آن در بازار ایران می پردازیم.

با ما همراه باشید…

راهنمای خرید تلویزیون

جهش‌ کیفیت و فناوری لوازم خانگی در چند سال اخیر باورکردنی نیست، اما رشد همه این لوازم در برابر تلویزیون‌ها چندان به چشم نمی‌آید. تلویزیون‌ها به عنوان محصولاتی که از صفحه نمایش‌های خیره‌کننده بهره می‌برند، فرصتی بی‌نظیر را به تولیدکنندگان خود ارائه می‌کنند تا اوج فناوری و دستاورد‌های تکنولوژیک خود را به نمایش بگذارند؛ بنابراین پیشرفت یک تلویزیون که در سال ۲۰۲۰ تولید شده در مقایسه با تلویزیونی که ۱۰ سال پیش از آن به بازار عرضه شده باورکردنی نیست.

این پیشرفت در شرایطی به دست آمده که وقتی به تغییر فناوری یخچال‌ها یا سیستم‌های صوتی توجه می‌کنیم، انقلاب شگرفی را نمی‌بینیم؛ بنابراین خرید تلویزیون در میان سیل بی‌ پایانی از تغییرات مداوم کار دشواری به نظر می‌رسد.

بازار تلویزیون حالا تولیدکنندگان بی‌شماری دارد که بسیاری از آن‌ها هنوز هم در بازار ایران حضور دارند. تنوع زیاد محصولات، خرید تلویزیون را دشوار می‌کند، اما این راهنمای خرید به شما کمک می‌کند تا بهترین تلویزیون بازار در هر رده قیمتی را پیدا کنید. فراموش نکنید که اولویت‌های شما در هنگام خرید تلویزیون باید ابعاد و کیفیت پنل آن باشند.

معرفی انواع تلویزیون

تلویزیون ها بر اساس فناوری‌هایی که در ساخت صفحه نمایشگر آن‌ها به کار رفته است در چهار دسته زیر قرار داده می‌شوند.

  • تلویزیون‌های پلاسما

فناوری نمایشگر های پلاسما بر اساس لامپ های فلور سنت است که از چندین سلول تشکیل شده و هر یک از آن ها شیشه ای مجزا دارد. در فاصله میان این دو صفحه گاز نئون و زنون تزریق می شود که در روند تولید پلاسما (مایع) در می آید. پلاسما سلول مورد نیاز را خودش تولید می کند و هنگام اتصال تلویزیون به برق این گاز ها فسفر های آبی، قرمز و سبز تولید می کند و در نهایت منجر به شکل گیری تصویر می شود.

طول عمر این تلویزیون ها بین ۲۰ الی ۶۰ هزار ساعت است.

  • تلویزیون‌های LCD

این تلویزیون ها از دو لایه مواد شفاف تشکیل شده اند و محکم به هم چسبیده اند. یکی از این لایه ها کریستال های مایع را نگه می دارد و این کریستال ها خودشان نور ندارند و از یک منبع جداگانه برای ایجاد نور مثل لامپ های فلورسنت نور می گیرند و می توان میزان نور را به سادگی و با توجه به محیطی که تلویزیون در آن قرار دارد کم یا زیاد کرد.

طول عمر ال سی دی ها ۶۰ هزار ساعت ،‌چیزی در حدود ۷ سال استفاده مداوم است.

  • تلویزیون‌های LED

برای روشن کردن صفحه نمایش از دیود های ساطع کننده نور ال ای دی در قسمت پشت یا دور تا دور آن استفاده می شود. با استفاده از این چراغ ها تصاویر مشکی طبیعی تر به نظر می رسد و کنتراست آن ها هم بالاتر می رود. در واقع عبارت LED TV به معنای یک تلویزیون LCD با نور پس زمینه LED است. در تلویزیون های جدید ال ای دی این لامپ ها با LED ها و LCD ها جایگزین شده اند.

  • تلویزیون‌های OLED

این سری از تلویزیون ها (FULL HD) به نسبت پلاسما و ال سی دی نهایت کیفیت تصویر را ارائه می دهند و تکنولوژی سبب شده است، تلویزیون ها را نازک تر تولید کنند و تعداد پیکسل بدون استثنا ۲ مگا پیکسل هستند. OLED از LED های اورگانیک کوچکی استفاده می کنند، که در صورت دریافت الکتریسیته نور رنگی از خود ساطع می کنند. هر لامپ ال ای دی به تنهایی یک پیکسل پنل تلویزیون OLED را تشکیل می دهند.

در نتیجه برای ساخت تلویزیون‌ های OLED به میلیون‌ها عدد لامپ LED به‌ طور دقیق ۲,۰۷۳,۶۰۰ عدد در تلویزیون‌های فول اچ‌ دی و ۸,۲۹۴,۴۰۰ عدد در تلویزیون‌ های ۴K نیاز است. هرکدام از این میلیون‌ ها LED کوچک‌ می‌توانند به‌ تنهایی و به‌ صورت مستقل از یکدیگر، رنگ خاص خود را تولید کنند یا روشن و خاموش شوند. هنگام نمایش رنگ سیاه نیز LED های متناسب با پیکسل‌ های سیاه کاملا خاموش می‌شوند که منجر به ایجاد عمیق‌ ترین رنگ سیاه ممکن و کنتراست بی‌ نهایت می‌ شود.

  • تلویزیون‌های QLED

QLED در تلویزیون این قابلیت را پدید می آورد که تصاویر واضح و زنده به نمایش درآیند و مضاف بر آن دارای طراحی زیبا و فوق العاده ای هستند. پنل QLED که از فناوری های برتر سامسونگ می باشد باعث شده که صحنه ها را با جزئیات کامل ببینید و این کیفیت تصویر برای سال ها حفظ خواهد شد و به مرور زمان دچار خدشه و ایراد نخواهد شد.

 انتخاب OLED یا LED

به هر حال نمایشگر تلویزیون‌های امروزی بر دو تکنولوژی رقابتی تکیه دارند: LED و LCD که در همه جا رایج هستند و OLED که مقداری گران‌تر است.

نمی‌توان با قاطعیت گفت که کدام یک بهتر است بخصوص به این دلیل که سازندگان نام‌های مختلف تلویزیون، ترفندها و تکنولوژی‌های اختصاصی خود را به هر پلت فرم اضافه می‌کنند. بعلاوه چون هر دو تکنولوژی درحال ‌توسعه هستند، نقاط قوت خود را بهبود می‌بخشند و نقاط ضعف خود را به حداقل می‌رسانند.

دقت تصویر (Resolution)

 موردی که در انتخاب صفحه نمایش مطرح است دقت تصویر یا «رزولوشن» (Resolution) است. رزولوشن به تعداد پیکسل‌های موجود در صفحه ‌نمایش گفته می‌شود که تاثیر مستقیمی در شفافیت تصویر پخش‌شده دارند. هرچقدر رزولوشن یک تلویزیون بیشتر باشد، تعداد پیکسل ‌های بیشتری در صفحه وجود خواهد داشت؛ در نتیجه تصویر شفاف‌تر یا به ‌اصطلاح «شارپ‌تر» نشان داده می‌شود. امروزه، تلویزیون‌های رده‌ پایین، دقت ۷۲۰P دارند و تلویزیون‌های رده‌ میانی و رده‌بالا به ترتیب، رزولوشن ‌های Full HD (1080P) و UHD (4K) دارند.

رزولوشن، مشخصه‌ی خیلی مهمی هنگام انتخاب تلویزیون به شمار می‌رود و پیشنهاد می‌کنیم که سعی کنید با توجه به بودجه و سایز مورد نظرتان، تلویزیونی بخرید که بیشترین رزولوشن را دارد. رزولوشن بالا باعث می‌شود که اجزای کوچک، مثل نوشته‌ها هم با جزئیات زیادی نشان داده شوند و تصاویر به واقعیت نزدیک‌تر باشند.

تلویزیون های هوشمند

تلویزیون های هوشمند

 مورد دیگر در راهنمای خرید تلویزیون که می بایست آن را در نظر گرفت قابلیت هوشمند است. تلویزیون‌های هوشمند، که به آن تلویزیون اینترنتی نیز می‌گویند، پل شما به دنیایی از محتوای آنلاین است که می‌توانید مستقیماً از خود تلویزیون به آن‌ها دسترسی پیدا کنید. این‌ روزها بیشتر تلویزیون‌های هوشمند به‌ شما امکان دسترسی به چندین سرویس ویدئویی مانند Amazon Prime، DirecTV Now، Hulu، Netflix، Sling TV، YouTube TV و Vudu را می‌دهند، همچنین یک یا چند سرویس موسیقی آنلاین مانند Pandora و Spotify باید به این موارد افزود.

بسیاری از تلویزیون‌های هوشمند همچنین به شما اجازه می‌دهند به سایت‌های رسانه‌های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر بروید و همچنین چندین بازی آنلاین نیز پشتیبانی می‌کنند. معمولا قیمت تلویزیون هوشمند بالاتر از مدل های معمولی است.

تلویزیون های خمیده بخریم یا تخت؟

تفاوتی که تلویزیون های خمیده و تخت دارند در این است که تلویزیون ها خمیده از ظاهر زیباتری برخورد دار هستند ولی میتوان از ویژگی منفی آن این را به شمار آورد که اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که در حاشیه ی تلویزیون بنشینید، باعث می شود که تصویر واضحی از صفحه ی نمایش تلویزیون نداشته باشید در حالی که در تلویزیون های تخت این مشکل وجود ندارد.

در بعضی موارد کیفیت تصویر تلویزیون های خمیده بهتر است ولی برای همه ی تلویزیون های خمیده صدق نمی کند و این هم در نظر داشته باشید که این سری از تلویزیون ها از میزان هزینه بیشتری نیز برخوردارند و اگر قصد خرید تلویزیون دیواری را دارید فقط می توایند از سری تلویزیون های تخت استفاده کنید. همچنین چندی است که شرکت های سامسونگ و ال جی پنل های OLED و LED و LCD خود را که به صورت خمیده ی خود را روانه ی بازار کرده اند.

اندازه تلویزیون

یکی از ملاحظات اولیه برای خرید تلویزیون جدید این است که می‌خواهید اندازه تلویزیون چقدر باشد؟ پاسخ به این سؤال به میزان بودجه شما و فضایی که قصد دارید تلویزیون را در آن قرار دهید،  بستگی دارد. ابعاد اتاق را با متر اندازه‌گیری کنید و بر اساس فضای اتاق تصمیم بگیرید چه سایزی مناسب است.

علاوه بر اندازه دیواری که می‌خواهید تلویزیون را روی آن نصب کنید به میزان فاصله خود تا صفحه تلویزیون و همچنین تعداد اعضای خانواده که هم‌زمان باهم تلویزیون تماشا می‌کنید نیز دقت کنید. امروزه با توجه به قیمت، کارایی و فضای خانه، تلویزیون‌های بین 55 تا 65 اینچ بیشترین متقاضی را دارند.

نکته مهمی که در رابطه با بهترین سایز تلویزیون برای منزل باید به آن توجه کنیم این است که فاصله شما با تلویزیون چقدر است؟

در این قسمت یک جدول با اعداد تقریبی در مورد بهترین سایز تلویزیون برای خانه در اختیارتان قرار می دهیم:

اندازه تلویزیون (اینچ) حداقل (سانتی‌متر) حداکثر فاصله (سانتی‌متر)
۳۲ ۱۲۰ ۲۴۰
۴۰ ۱۵۰ ۳۰۰
۴۸ ۱۸۲ ۳۶۵
۵۴ ۲۰۵ ۴۱۵
۶۰ ۲۲۵ ۴۵۰

 زاویه دید تلویزیون

با وجود پیشرفت های صورت گرفته، خیلی از LED ها هنوز دارای نقص های نسبتاً قابل توجهی هستند و آن هم این است که زاویه دید محدود دارند. این بدان معنی است که تصویر صرفا از یک زاویه مستقیم و درست در مقابل صفحه نمایش بهترین کیفیت را دارد. در این راهنمای خرید تلویزیون توصیه می کنیم با تماشای یک تلویزیون از اطراف و از بالا و پایین صفحه نمایش، زاویه دید را بررسی کنید.

در حین خرید تلویزیون توجه کنید که امکان دارد با دور شدن از مرکز صفحه نمایش، تصویر کم رنگ شود و دقت رنگ را از دست بدهد. البته میزان کاهش کیفیت تصویر از مدلی به مدل دیگر متفاوت است. ما دریافته ایم که تلویزیون هایی که از پنل های IPS استفاده می کنند، زاویه دید وسیع تری نسبت به تلویزیون های LCD ارائه می دهند.

در مقابل، تلویزیون های OLED تقریباً مثل تلویزیون های پلاسما دارای زاویه دید نامحدود هستند و کاهش کیفیت را در زاویه های غیر مستقیم ندارند.

مصرف انرژی و طول عمر تلویزیون

تلویزیون های QLED از مصرف انرژی مطلوبی برخوردارند و برای استفاده ی مداوم از این محصولات لازم نیست هزینه ی برق بالایی بپردازید. در موقع روشن بودن تلویزیون تمامی پیکسل های روشن خواهند شد و به ازای هر پیکسل روشن انرژی مصرف خواهد شد.

جالب است پیش از خرید تلویزیون بدانید در تلویزیون OLED تنها پیکسل هایی انرژی مصرف خواهند کرد که روشن هستند و پیکسل های خاموشی که رنگ مشکی تولید می کنند، انرژی مصرف نخواهند کرد ولی نکته جالب تر این که برای تولید رنگ های تیره تر نیز مقدار مصرف انرژی کاهش خواهد یافت و به میزانی که روشنایی تولید می شود، انرژی نیز صرف خواهد شد.

در واقع موقع خرید تلویزیون توجه کنید که میزان مصرف انرژی در تلویزیون OLED از تلویزیون QLED پایین تر خواهد بود. با توجه به اینکه تلویزیون های OLED بر خلاف تلویزیون های QLED برای نمایش تصاویر به لایه های متعددی وابسته نیستند و تنها از یک لایه لامپ led استفاده می کنند، ضخامت و وزن آنها به مراتب کم تر است.

در صورتیکه نگران عمر تلویزیون خود هستید، میتوانید با خیال راحت تری تلویزیون های QLED را انتخاب کنید؛ به دلیل آن که تکنولوژی LCD مدت زیادی است در بازار حضور دارد و عمر بالای صفحات ساخته شده با آن به اثبات رسیده است.

راهنمای خرید تلویزیون

وزن تلویزیون

تلویزیون هایی که روی دیوار متصل می شوند و یا روی میز قرار می گیرند با توجه به وزنشان متفاوت هستند.برای نصب تلویزیون های دیواری باید جایی که تلویزیون نصب می شود را از نظر مصالح و میزان وزنی که می توان تحمل کرد، بررسی کرد. و همچنین تلویزیون هایی که روی میز ال سی دی یا همان میز تلویزیون قرار می گیرند باید مناسب وزن میز تلویزیون باشد.

قابلیت اتصال 

از جمله موارد مهم دیگر که در راهنمای خرید تلویزیون می‌توانیم به آن اشاره کنیم، درگاه‌های ورودی و خروجی تلویزیون است. اگر دستگاه خاصی را قرار نیست به تلویزیون وصل کنیم و فقط دستگاه‌های معمولی مانند ریسیور به تلویزیون متصل می‌شوند، این معیار را نباید مد نظر قرار دهیم، چرا که به هر حال تمامی تلویزیون‌های جدید از پورت‌های مناسب برای اتصال دستگاه‌هایی مانند ریسیور برخوردار هستند.

اما اگر قرار است دستگاه‌هایی دیگر به تلویزیون متصل شوند، به درگاه‌های اتصال تلویزیون باید توجه کنیم که درگاه‌های HDMI، USB، کامپوزیت، کامپوننت، LAN و صدا به اندازه‌ی کافی داشته باشد. به عنوان مثال، اگر زیاد از دستگاه‌های خارجی استفاده می‌کنید، بهتر است تلویزیونی را انتخاب کنید که حداقل ۳ درگاه HDMI داشته باشد، یا حداقل از ۴ درگاه USB برخوردار باشد.

کنترل از راه دور

اکثر تلویزیون‌های اسمارت به ریموت کنترل هوشمند مجهز شده‌اند تا کارکرد راحت‌تری از تلویزیون را برایتان فراهم کنند. این ریموت‌ها با قابلیت‌های خاصی که دارند استفاده از برنامه‌ها و قابلیت‌های تلویزیون را راحت‌تر و با سرعت بالاتری انجام خواهند داد. ریموت کنترل جادویی تلویزیون اسمارت ال‌جی مانند یک موس طراحی شده است و عملکردی مشابه دارد، سرعت کار با این کنترل جادویی بیش از حالت معمول است و استفاده از قابلیت‌های هوشمند راحت‌تر و شیرین‌تر خواهد بود.

سایر تلویزیون‌ها نیز به ریموت کنترل مجهزند. در بسیاری از مدل‌ها بر روی ریموت کنترل امکان تعامل صوتی تعبیه شده است تا از طریق صوت خواسته خود را مطرح نمایید و در تلویزیون مشاهده نمایید.

میزان صدا در تلویزیون

یکی دیگر از عوامل مهم در  هنگام خرید تلویزیون، میزان صدای آنست. میزان صدا در تلویزیون های ال ای دی معمولی است. در صورتیکه به تلویزیون های با صدای بیشتر احتیاج دارید باید از سیستم های صوتی که در کنار تلویزیون قرار می گیرد، استفاده کنید. مدل های جدیدتر سیستم های صوتی یا به اصطلاح سینماهای خانگی، ساندبارها هستند.

ساندبار از نظر اندازه نسبت به سینمای خانگی کوچکتر است و صدای با کیفیت فوق العاده بالایی را ایجاد می کنند. جدیدا نیز ساندبار هایی به بازار وارد شده اند که در زیر تلویزیون نصب می شوند. با وجود این دستگاه ها دیگر نگران میزان صدای تلویزیون خود نباشید. البته وجود سیستم های صوتی در بعضی از تلویزیون های جدید دیگر نیاز شما را به استفاده از دستگاه های پخش صدا در کنار آنها برطرف خواهد کرد.

سایر ویژگی ها

از آنجایی‌ که تکنولوژِی تلویزیون‌ها روز به روز بیشتر با دیگر دستگاه‌ها و سیستم‌ها سازگار می‌شوند، مطمئن شوید تلویزیون جدیدی که در نظر دارید تمام آپشن ‌های ارتباطی که شما برای مدت ‌زمان طولانی به آن‌ها احتیاج دارید را پشتیبانی می‌کند. برای مثال اگر در آینده می‌خواهید کنسول بازی بخرید مطمئن شوید که تلویزیون موردنظر شما ورودی HTMI به تعداد کافی را پشتیبانی می‌کند.

. ویژگی‌های دیگری نیز مانندWi-Fi، HDR، سینمای خانگی، صدای دال بی و … وجود دارند که اگر برای شما اهمیت دارند، حتماً خرید تلویزیون آن‌ها را نیز مدنظر قرار دهید.

پرفروش ترین تلویزیون های بازار ایران

حالا با نکاتی که در بالا اشاره شد، می رسیم به معرفی پرفروش ترین تلویزیون ها در بازار ایران.

توجه:  با توجه به نوسان ارز، قیمت و موجودی محصولات دائما در حال تغییر هستند و ممکن است کالایی که مشاهده می کنید اتمام موجودی شده باشد.

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA1560U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA1560U

تلویزیون ال ای دی هوشمند اسنوا مدل SSD-50SA1560U سایز 50 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت و باکیفیت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

سایز صفحه: 50 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
HDR: دارد
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد
3D: ندارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 32XT530

تلویزیون ال ای دی ایکس ویژن مدل 32XT530

تلویزیون‌ «ایکس ویژن» (X.Vision) مدل «32XT530 » از محصولات ساده‌ و کاربردی این کمپانی است. این مدل با پنل 32 اینچی، برای سالن‌های کوچک، اتاق خواب یا اتاق کودک شما مناسب است.

سایز صفحه: 32 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: HD
رابط هوشمند: ندارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
3D: ندارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد
بلوتوث: ندارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55KE821S

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55KE821S

تلویزیون ال ای دی هوشمند جی پلاس مدل GTV-55KE821S سایز 55 اینچ یکی از پرچم‌داران برند جی پلاس در تلویزیون‌ها است.

جی پلاس به عنوان برند جدیدی که وارد بازار ایران شده، تلاش می‌کند تا با قیمت‌های رقابتی و قابل قبول مشتریان خاص بازار را جذب کند. اگرچه قیمت تلویزیون هم در سال‌های اخیر روند صعودی داشته، اما محصولات جی پلاس قیمت اقتصادی‌ تری دارند و در مقایسه با رقبای خارجی کیفیت پایین‌تری هم ندارند؛ بنابراین خرید محصولات این برند با توجه به قیمت قابل قبولی که دارند پیشنهاد می‌شود.

سایز صفحه: 55 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد
بلوتوث: دارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i

تلویزیون ال ای دی تی سی ال مدل 43D3000i سایز 43 اینچ از محصولات برند «تی سی ال» (TCL) است که متناسب با نیاز طیف وسیعی از مشتریان، تولید و روانه‌ی بازار شده است.

سایز صفحه: 43 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Full HD
رابط هوشمند: ندارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: یک عدد
نوع صفحه: تخت
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
3D: ندارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 43LJ52100 

تلویزیون ال ای دی ال جی مدل 43LJ52100 

43LJ52100GI، تلویزیونی 43 اینچی محصول کمپانی ال‌جی است که با توجه به سایز آن، مناسب فضاهای کوچکتر است.

سایز صفحه: 43 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Full HD
رابط هوشمند: ندارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: یک عدد
نوع صفحه: تخت
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
3D: ندارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): ندارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 

تلویزیون ال ای دی هوشمند خمیده سامسونگ مدل 49N6950 

تلویزیون خمیده‌ی سامسونگ مدل «49N6950» محصولی با طراحی خمیده از این برند است که ظهر مدرنی دارد. صفحه ‌نمایش خمیده 49 اینچی این تلویزیون، تصاویر را با کیفیت Full HD پخش می‌کند؛ در نتیجه می‌توانید از تماشای فایل‌های تصویری خود لذت ببرید.

سایز صفحه: 49 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Full HD
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: خمیده
HDR: ندارد
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900

تلویزیون ال ای دی هوشمند سامسونگ مدل 50NU7900

تلویزیون‌ «سامسونگ» مدل «50NU7900» از محصولات کارآمد و خوش‌ساخت این برند است. کیفیت تصویر آن 4K بوده و برای کاربرانی که همواره این محتوا را دردسترس خود دارند، ویژگی بسیار مفید و کارآمدی محسوب می‌شود.

سایز صفحه: 50 اینج
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
HDR: دارد
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5311

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5311

تلویزیون ال ای دی هوشمند دوو مدل DSL-43K5311 سایز 43 اینچ محصولی بادوام و خوش‌ساخت از این برند است که امکانات متعددی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد.

درگاه USB: دارد
سایز صفحه: 43 اینچ
کیفیت تصویر: Full HD
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
HDR: ندارد
قابلیت اتصال به دیوار: دارد
اتصال بی‌سیم (Wi-Fi): دارد

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI

تلویزیون ال ای دی هوشمند ال جی مدل 55SK79000GI

تلویزیون ال جی (LG) مدل«55SK79000GI» از محصولات خوش‌ساخت و باکیفیت برند ال جی است که با سایز 55 اینچ تصویر را با کیفیت UHD  نمایش می‌دهد.

سایز صفحه: 55 اینچ
درگاه USB: دارد
کیفیت تصویر: Ultra HD – 4K
رابط هوشمند: دارد
تکنولوژی صفحه: LED
تعداد درگاه‌های USB: دو عدد
نوع صفحه: تخت
3D: ندارد

امیدواریم  که با  خواندن این راهنمای خرید تلویزیون، انتخاب هوشمندانه ای داشته و از خرید خود راضی باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا