فرهنگ و هنر

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عکس

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عکس

در این بخش قصد داریم به معرفی و بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است بپردازیم. مجموعه تلویزیونی «بیگانه ای با من است» به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان برای پخش در شبکه دو سیما تولید شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال بیگانه ای با من است + عکس

فصل اول سریال «بیگانه ای با من است»  در قالب ۳۵ قسمت توسط احمد امینی و فصل دوم آن در ۱۵ قسمت را آرش معیریان کارگردانی کرده است. فصل ابتدایی مجموعه تلویزیونی «بیگانه‌ای با من است» در لوکیشن‌هایی نظیر خیابان جمهوری، بیمارستان عمل، خانه‌ای واقع در کرج، خانه‌ای حوالی میدان هروی، لوکیشن‌های داخلی و خارجی و شهرک سینمایی غزالی و بوشهر و شیراز مقابل دوربین رفت.

پرویز پورحسینی، شبنم قلی خانی، پژمان بازغی، پوراندخت مهیمن، نگار عابدی، ایوب آقاخانی، مهرداد ضیایی، شیوا ابراهیمی، سوگل طهماسبی، مهشید جوادی، مهران رجبی، مینا جعفرزاده، مهدی فقیه، پیام احمدی نیا، نسرین بابایی، سپیده خداوردی، مهدیه نساج، وحید نفر، لیلی فرهادپور، سامرند معروفی، میلاد میرزایی، سیامک ادیب، هوشنگ قنواتی زاده، مهری آل آقا، فرهاد شهریزی، ژاکلین آواره و کیمیا قوامی بازیگران فصل اول سریال «بیگانه ای با من است» هستند.

داستان «بیگانه‌ای با من است» به نویسندگی فروغ فروهیده در سال‌های ۷۰ ـ ۶۹ می‌گذرد و درباره جابجایی یک زن خدمتکار با عروس یک خانواده است که یک درام خانوادگی را تشکیل می‌دهد.

بازیگران سریال بیگانه ای با من است

عوامل سریال بیگانه ای با من است

مدیر تصویربرداری: علیرضا رنجبران
مدیر صدابرداری: محمد علیزاده شالچی
مدیر برنامه ریزی: امین پیرحیاتی
طراح صحنه و لباس: حسین مجد
طراح چهره پردازی: شهرام خلج
تدوین: مهدی جودی
طراح جلوه های ویژه: حسن پیله ور
طراحی و ترکیب صدا: عرفان یزدی
موسیقی: حسین فاضل
مدیر تولید: حسین باقریان
مدیر تدارکات: مسعود مهدوی
عکاس و گرافیک صحنه: فرزاد اسدیان
امور مالی: فریبا قشلاقی
روابط عمومی: سپیده کامرانی فر و مریم نظریان.

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی

شبنم قلی خانی متولد نوزدهم آبان ۱۳۵۶ در تهران، بازیگر و کارگردان است.

تحصیلات او فارغ التحصیل کارشناسی ارشد کارگردانی تئاتر می باشد.

شبنم قلی خانی فعالیت بازیگری را در سال ۱۳۷۶ با بازی در تئاتر آنتیگونه در تئاتر شهر تهران آغاز نمود و با بازی در فیلم مریم مقدس به شهرت رسید.

اولین کار تلویزیونی وی سریال اولین شب آرامش به کارگردانی احمد امینی می باشد.

او در سال ۸۶ ازدواج کرده و نام همسرش رضا می باشد و دختری به نام شانا دارد که در سال ۹۴ متولد شده است.

پژمان بازغی

پژمان بازغی

پژمان بازغی  بازیگر سریال بیگانه ای با من است  نوزدهم مرداد سال ۱۳۵۳ در یک خانواده ۵ نفره در تهران متولد شد.

در دوران کودکی به واسطه شغل پدرش در شهرهای مختلف زندگی کرده‌ است. پس از تولد ۴ سال در تهران و در منازل سازمانی نیروی دریایی زندگی کرده و هم‌زمان با پیروزی انقلاب اسلامی به شهر رشت می‌رود. با شروع جنگ ایران و عراق و اعزام پدرش برای محافظت مرزهای آب ایران و خلیج فارس به بوشهر رفته و با پایان جنگ خانواده به تهران بازمی‌گردند.

بازغی پس از قبولی در دانشگاه آزاد واحد لاهیجان برای تحصیل رشته مهندسی معدن به آنجا بر می‌گردد و از همان‌ جا با سینما آشنا می‌شود. در سال ۱۳۷۳ با ورود به سینمای جوانان مرکز گیلان در اولین فیلمش با نام اعتراف ساخته مجید فهیم خواه بازی می‌کند.

پژمان بازغی در سال 86 با مستانه مهاجر ازدواج کرده است و دختری به نام نفس دارد.

مهران رجبی

مهران رجبی

مهران رجبی  متولد ۱۲ دی ۱۳۴۰در کرج، بازیگر سینما و تلویزیون است. او فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی رشته گرافیک از دانشگاه تهران و کارشناسی ارشد گرافیک در دانشگاه تربیت مدرس می باشد. وی اصالتاً اهل روستای «واریان» کرج است. پدرش باغبان و کشاورز بود. مهران فرزند آخر خانواده بوده و دو برادر بزرگتر از خودش به نام‌های محراب و فرهاد دارد. خ

واهر کوچکتر وی به نام جمیله در دو سالگی از دنیا می‌رود. استعداد وی در زمینه بازیگری ابتدا به وسیله رضا میرکریمی که همکلاس او در دانشگاه بود کشف شد و توسط او به تلویزیون و سینما راه یافت.

مهران رجبی با افسانه کیا ازدواج کرده است و سه فرزند بنام های زهرا، سارا و علیرضا دارد.

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی

میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 31 شهریور ماه سال 1369 در شهر بابل است.

وی فارغ التحصیل رشته بازیگری می باشد.

میلاد  میرزایی در  یک خانواده  با سه فرزند بزرگ شده است و دارای یک برادر به نام محمد و یک خواهر به نام فاطمه می باشد.

وی ابتدا فعالیت هنری خود را از سال 83 از تئاتر شروع کرد و بعد از سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال 94 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد.

او با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 95  به شهرت رسید.

میلاد میرزایی تاکنون ازدواج نکرده است.

پرویز پورحسینی

پرویز پورحسینی

پورحسینی متولد شهریور ۱۳۲۰، در سن ۷۹ سالگی و به دلیل ابتلا به کرونا چشم از جهان فروبست.

وی دانش آموخته بازیگری دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران بود که در عرصه تئاتر در آثار کارگردان‌های مطرحی همچون پیتر بروک، آربی آوانسیان، حمید سمندریان، بهرام بیضایی و علی رفیعی به ایفای نقش پرداخت.

وی همچنین در عرصه تصویر نیز در فیلم‌هایی چون «کمال‌الملک» علی حاتمی، «کشتی آنجلیکا» محمد بزرگ نیا، «باشو غریبه‌ای کوچک» بهرام بیضایی، «روز فرشته» بهروز افخمی، «قاتل اهلی» مسعود کیمیایی، «شب حادثه» سیروس الوند و «طلسم» داریوش فرهنگ به ایفای نقش پرداخته بود.

پورحسینی در حوزه تلویزیون نیز در مجموعه‌های مختلفی از جمله «مختارنامه» داود میرباقری، «بی گناهان» احمد امینی، «سرزمین کهن» کمال تبریزی و «میکائیل» سیروس مقدم حضور داشته است.

آخرین تجربه تلویزیونی این بازیگر با سابقه در سریال بچه مهندس به کارگردانی علی غفاری رقم خورد.

او سالها پیش ازدواج کرده و تنها یک فرزند پسر بنام پورنگ پورحسینی دارد.

نگار عابدی

نگار عابدی

نگار عابدی متولد ۱۸ بهمن ۱۳۴٩ در اهواز، بازیگر، تئاتر، سینما و تلویزیون  است که در رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری فارغ‌التحصیل شده‌ است و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی بوده است. خانم عابدی در ابتدا در دانشگاه در رشته زبان انگلیسی شروع به تحصیل نمود ولی با دیدن آگهی کلاس بازیگری در یکی از مجلات و ثبت‌ نام در آن کلاس به سمت بازیگری کشیده شد.

نگار عابدی با هدایت هاشمی ازدواج کرده که به دلایلی به طلاق کشیده شده است.

ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی

ایوب آقاخانی بازیگر و کارگردان، متولد 1 آبان 1354 در تبریز است.

وی مدرس دانشگاه، مترجم، پژوهشگر، نمایشنامه نویس، بازیگر و کارگردان تئاتر و دارای مدرک کارشناس نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی و کارشناس ارشد نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشکده هنر دانشگاه تربیت مدرس است.

این هنرمند جدا از فعالیت های تئاتری٬ سابقه مدیریتی هم دارد. مسئول تئاتر حرفه ای شورای نظارت و ارزشیابی مرکز هنرهای نمایشی، مدیر پروژه چهار فصل تئاتر ایران، دبیر شورای انتخاب آثار مجموعه تئاتر شهر و مدیر بخش رادیویی دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاهی ایران  از این جمله مناصب هستند.

ایوب آقاخانی بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت دارد و اولین تجربه بازی او نیز سال 92 سریال داوران بوده است.

وی در عرصه بازی در سینما و تلویزیون کارنامه پرباری ندارد و بیشتر در عرصه تئاتر فعالیت دارد.

ایوب آقاخانی ازدواج کرده است و یک فرزند بنام نیاسان دارد.

سوگل ‌طهماسبی

سوگل ‌طهماسبی

سوگل طهماسبی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون متولد ۲۵ بهمن ۱۳۶۴ در اهواز است و اصالتا بختیاری است.

وی بزرگ ‌شدهٔ اهواز است و در نوجوانی در سن ۱۶ سالگی به تهران مهاجرت کرد.

او رشته گرافیک را در هنرستانی در اهواز شروع و تحصیلات دانشگاهی خود را نیز در همین رشته در تهران ادامه داد و دارای مدرک فوق‌دیپلم گرافیک است. وی دانشجوی انصرافی رشته تدوین است.

پدر سوگل طهماسبی استاد مینیاتور بود و فوت کرده است. یک برادر بنام سینا و دو خواهر بنام ‌های ساغر و سحر و دارد.

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان مردادماه سال 98 بود که خبر ازدواجش را به اشتراک گذاشت و تصاویری از مراسم عقد این بازیگر کشورمان منتشر شد.

او تاکنون عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

دنیا مدنی

دنیا مدنی

دنیا مدنی متولد ۱۳ تیر ۱۳۶۹ تهران است. وی دانش آموخته رشته طراحی لباس در ایران و در دانشگاه کشور مالزی می باشد و او به صورت حرفه در کار طراحی لباس فعالیت دارد.

مادر دنیا مدنی خانم رویا تیموریان بازیگر مشهور می باشند. پدرشان آقای میرولی الله مدنی و خواهرشان خانم درنا مدنی هستند. نیما طباطبایی پسرخاله مدنی مستند ساز و کارگردان جوان و فعال سینما بود که با کارگردانی فیلم “من حجازی هستم” شهرتش دوچندان شد. وی به دلیل عارضه تومور مغزی چندی پیش درگذشت.

پدر و مادر خانم دنیا مدنی از هم جدا شدند. رویا تیموریان پیش از ازدواج با مسعود رایگان با میرولی الله مدنی ازدواج کرده بود و حاصل این ازدواج دو دختر به نام های درنا و دنیا است که بعد از چند سال این ازدواج به جدایی ختم شد.

رویا تیموریان در سال 82 با مسعود رایگان بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج کرد.

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی

شیوا ابراهیمی متولد ۲۹ بهمن ۱۳۵۵در شمیرانات، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در سال ۱۳۷۳ پس از ورود به دانشکده تئاتر فعالیت خود را با بازی در تئاترهای دانشجویی آغاز کرد و اولین کار حرفه‌ای خود را در جلوی دوربین را با سریال «کهنه سوار» در سال ۱۳۷۵ به کارگردانی اکبر خواجویی شروع کرد.

شیوا ابراهیمی بازیگر سینما و تلویزیون سالها پیش ازدواج کرده و دختری بنام نفس خدایاری دارد.

نسرین بابایی

نسرین بابایی

نسرین بابایی متولد 1358 در روستای لیف شاگرد، گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است.

او فوق دیپلم نقاشی دارد، فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان با تئاتر شروع کرده است، با فیلم ناهید به جشنواره کن راه یافت و از بازیگران سرشناس شبکه گیلان و همچنین رادیو نیز می باشد

نسرین بابایی ازدواج کرده و دختری بنام یوهانا دارد.

مهدی فقیه

 مهدی فقیه

مهدی فقیه متولد ۱۳۲۴در شیراز، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است.

او به عنوان رتبه دوم کشور بورس دانشگاه شد و به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن تئاتر خواند. وی دربارهٔ نگاه خانواده مذهبی اش به این اتفاق می‌گوید: پدرم خیلی مذهبی بود، در شیراز به او می‌گفتند رئیس القرا، در تفسیر قرآن بسیار شناخته شده بود، ایشان به من فرمودند: «بابا برو درس بخوان! و حواست باشد کاری کن که عاقبت به خیری در آن باشد» و من هم سعی کردم در کار هنری همین رو مد نظر قرار دهم یعنی مفاهیم انسانی باشد و به درد مردم بخورد.

فقیه کار تئاتر را از دهه چهل در شیراز آغاز کرد. وی پس از آن به فرانسه رفت و در دانشگاه ونسن نمایش را به صورت آکادمیک آموخت. بدین ترتیب از 1347 فعالیت‌های حرفه‌ایِ نمایشی خود را آغاز نمود.

مهدی فقیه سالها پیش ازدواج کرده است و چهار فرزند دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا