فرهنگ و هنر

عکس بازیگران سریال آقا و خانم سنگی با بیوگرافی و داستان

2.6/5 - (13 امتیاز)

عکس بازیگران سریال آقا و خانم سنگی با بیوگرافی و خلاصه داستان

سریال آقا و خانم سنگی عنوان سریالی طنز به کارگردانی شاهد احمدلو می باشد که در سال 94 با حضور بازیگران بنامی ساخته شده است.

در ادامه عکس بازیگران سریال آقا و خانم سنگی با بیوگرافی و خلاصه داستان مجموعه را مشاهده می کنید.

سریال آقا و خانم سنگی

«آقا و خانم سنگی» در 26  قسمت ۴5 دقیقه ای در گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما، به کارگردانی «شاهد احمدلو»، نویسندگی« علیرضا مسعودی و امین حسینیون» و تهیه‌کنندگی «فرید شب‌خیز» تولید شده است. این سریال برای اولین بار در سال 1394 از شبکه سه سیما پخش گردید.

داستان سریال

سریال «آقا و خانم سنگی» داستان زندگی «سعید سنگی» را روایت می کند که باغچه‌ای که پدرش به نیت هزینه ازدواج سه خواهرش باقی گذاشته را فروخته و مزرعه شترمرغ راه انداخته است، غافل از اینکه نوه عموی جوانشان، «احسان سنگی» عاشق خواهر کوچکترش سحر شده است.

نیت احسان برای ازدواج با سحر مصادف می‌شود با از دست رفتن مزرعه در یک ماجرای کلاهبرداری. سعید شرط هایی برای ازدواج می گذارد که هر بیدی را می لرزاند، ولی احسان سنگی گویی چنار است و با هیچ شرطی نمی‌لرزد. حالا سعید باید قبل از اینکه شرط ‌ها رفع شوند، مزرعه را احیاء کند وگرنه آنی می شود که نباید بشود…

بازیگران سریال آقا و خانم سنگی

بازیگران سریال آقا و خانم سنگی

بازیگر نقش بازیگر نقش
کامبیز دیرباز سعید سنگی علیرضا جعفری
شراره دولت آبادی رضا رویگری
حسین سلیمانی عباس جمشیدی فر
سوسن پرور رضا نیک خواه
هومن حاجی عبدالهی حدیثه تهرانی
یاسمینا باهر حسین عابدینی
مجید شهریاری یاسین ولکام زهی
مرضیه صدرایی فرج ا… گل سفیدی
گیتی معینی بیژن پیشدادی
ساقی زینتی ماهان عبدی
بهزاد رحیم خانی میلاد وثوق
معین وثوق هومن برق نورد
شهرام قائدی

سریال آقا و خانم سنگی

سایر عوامل سریال

سایر عوامل گروه تولید سریال «آقا و خانم سنگی» عبارتند از: نویسندگان: علیرضا مسعودی و سیدامین حسینیون، مدیر تولید: غلامرضا هاشم زاده، مشاور پروژه: حمید رحیمی نادی، مدیر تصویربرداری: حسین ناظریان، مدیر صدابرداری: احمد پولی بابایی، طراح چهره پردازی: آرمین اسماعیلی، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، تصویربردار: مهدی مقدم، برنامه ریز: ایمان غیرتمند،  دستیار اول کارگردان: مهرداد یزدانی، منشی صحنه: شهره فهیمی، دستیار دوم کارگردان: سعید منتظری، دستیار برنامه ریز: علیرضا هاشم زاده، دستیار اول تصویربردار: مهدی ابراهیمی، دستیار تدوین:  ایمان شب خیز، عکاس: سمیرا بختیاری، فیلمبردار پشت صحنه: علی حمدخدا، مدیر تدارکات: علی رضایی، مجریان گریم: پریسا نیک خصلت و بهنام نوروزی.

عکس بازیگران سریال آقا و خانم سنگی

در ادامه بیوگرافی کوتاه از برخی بازیگران سریال آقا و خانم سنگی را مرور می کنیم.

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز

کامبیز دیرباز دیرباز متولد۱۲ شهریور ۱۳۵۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون  است. او فارغ‌التحصیل رشتهٔ بازیگری از دانشکده هنرهای دانشگاه آزاد اسلامی است. دیرباز فعالیت هنری را از سال ۱۳۷۶ در تئاتر سیاوش خوانی شروع کرد. فعالیت سینمایی او از سال ۱۳۷۸ با حضور در فیلم دختران انتظار آغاز کرد.  او در فیلم اخراجی ها نقش مجید سوزوکی را داشت.

کامبیز دیرباز ازدواج کرده و یک دختر بنام نیاز دارد.

علیرضا جعفری

علیرضا جعفری

علیرضا جعفری متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۷۳ در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. وی اولین کار خود را با فیلم تلویزیونی «دیوار» ساختهٔ بیژن صمصامی آغاز کرد. وی از جمله بازیگرانی است که فعالیت خود را از کودکی آغاز کرده‌اند، جعفری از ۵ تا ۱۵ سالگی در ۳۰ سریال و فیلم نقش‌های مختلفی را بازی کرد که از جمله این فیلم‌ها می‌توان به مهمان مامان، اثر داریوش مهرجویی اشاره کرد.

او در سریال هایی نظیر بچه های خیابان و صیام و تیام محبوب شد. عموی وی، امیر جعفری از بازیگران مطرح ایرانی است.

علیرضا جعفری ازدواج نکرده است.

شراره دولت آبادی

شراره دولت آبادی

شراره دولت ‌آبادی متولد ۱۳۴۱ در مشهد است. وی فارغ‌التحصیل رشته اقتصاد است. او فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۷۸ با فیلم هزاران زن مثل من آغاز کرد. او فعالیت بازیگری خود را از سال ۱۳۷۵ با مهاجرین سبز آغاز کرد و در مجموعه «سرزمین سبز» به ایفای نقش پرداخت.

دولت آبادی با آندره آرزومانیان ازدواج کرده و یک فرزند بنام آنی دارد.

رضا رویگری

رضا رویگری

رضا رویگری بازیگر و خواننده، متولد 6 دی ماه 1325 در تجریش تهران می باشد، او تک فرزند است و خودش هم تنها یک پسر و یک نوه دختر دارد.

 رویگری بعد از گذراندن دوران دبیرستان در تجریش در امتحانات خلبانی شرکت کرد ولی قبول نشد و پس از آن به نقاشی و سپس به بازیگری روی آورد. و با بازی در نمایش ویس و رامین وارد دنیای بازیگری شد، جالب است بدانید او در عرصه نقاشی فعالیتی حرفه ای داشته و حتی چندین نمایشگاه در ایران و آمریکا برپا کرده است.

رضا رویگری تا کنون دو بار ازدواج کرده است و  حاصل ازدواج اول او، پسری به نام «کیارش رویگری» متولد ۱۳۵۳ است. وی در سال ۱۳۹۱ با تارا کریمی ازدواج کرد.

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی

حسین سلیمانی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۳در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

وی در سن ۱۳ سالگی، با بازی در فیلم مهر مادری وارد دنیای سینما شد و برای بازی در این فیلم از چند جشنواره بین‌المللی، جوایز و تقدیرنامه دریافت کرد. او علاوه بر بازیگری در زمینه‌های دستیاری کارگردانی، مجری طرح، بازیگردانی، عکاسی، ساخت فیلم کوتاه و ترانه‌سرایی نیز فعالیت دارد.

حسین سلیمانی ازدواج کرده و متاهل می باشد.

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر

عباس جمشیدی فر متولد ۱۳۵۹ در تهران، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است. او حرفه خود را از اواخر دهه هفتاد با بازی و نوشتن چند تئاتر شروع کرد و پس از چندی با بازی در سریال روزگار خوش حبیب آقا چهره خود را به مردم نشان داد و در نهایت سریال سه دونگ سه دونگ که در ماه رمضان از شبکه تهران پخش شد سکوی پرتاب او بود. با این که جمشیدی فر به تازگی فعالیت‌های خود را در ابعاد گسترده تری در تلویزیون ادامه می‌دهد اما می‌شود او را یک بازیگر حرفه‌ای تئاتر دانست.

از جمله دیگر سریال‌های او می‌توان به بیدار باش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای و پنج دری و فیلم سینمایی خروس جنگی و دیوار اشاره کرد.

عباس جمشیدی فر با فریبا امینیان بازیگر ازدواج کرده است.

سوسن پرور

سوسن پرور

سوسن پرور متولد دی ماه 1354 و فرزند دوم خانواده می باشد. وی اصالتا اراکی می باشد.

وی لیسانس ادبیات نمایشی و فوق لیسانس کارگردانی تئاتر دارد. سوسن پرور بازیگری در از سال 1373 به طور رسمی با بازی در تئاتر شروع نمود.

سوسن پرور تاکنون ازدواج نکرده است.

هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی

هومن حاجی عبداللهی مجری و بازیگر و دوبلور ایرانی متولد 23 تیرماه سال 1354 در تهران می باشد و اهل تهران است. وی دانشجوی انصرافی رشته تئاتر دانشگاه تهران مرکز در سال 1372 است، دیپلم ریاضی فیزیک و هنرستان گرافیک رایانه ای دارد.

حاجی عبداللهی فعالیت سینمایی خود را در سال 1384 با بازی در فیلم چند میگیری گریه کنی ساخته شاهد احمدلو آغاز نمود.

هومن حاجی عبداللهی با سلیمه قطبی ازدواج کرده است و یک فرزند بنام جانان دارند.

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی

حدیثه تهرانی  متولد ۱۳۶۳ در در محله نارمک تهران است و لیسانس مامایی دارد. او یک دوره بازیگری هم در کلاسهای آزاد بازیگری گذرانده‌ است و تا کنون در فیلم سینمایی شکلات داغ و سریال‌های به کجا چنین شتابان، خوش‌نشین‌ها و آسمان همیشه ابری نیست به ایفای نقش پرداخته است.

حدیثه تهرانی در بهمن سال 1394 با کیان مقدم ازدواج کرده است.

ماهان عبدی

ماهان عبدی

ماهان عبدی متولد  ۲۵ آذر ماه سال ۱۳۶۶ در شهر تهران می باشد.

او در مجموعه تلویزیونی خنده بازار و شکر آباد دیده شد و بعد در سریال هایی چون سفر در خانه و سه دونگ سه دونگ به ایفای نقش پرداخته است.

هومن برق نورد

هومن برق نورد

هومن برق نورد متولد پنجم دی ماه 1348 است و دارای دیپلم برق می باشد. وی فرزند کامران برق نورد است.

در یک خانواده با سه فرزند بزرگ شده است که یکی از خواهرانش کارگردان و دیگری استاد نقاشی ساکن خارج می باشد.

اولین کار تئاتری اش را در سال 1367 انجام داد و آقای جعفری او را به این عرصه وارد کرد. نخستین کار تلویزیونی او مجموعه بیداری به کارگردانی بهرام عظیمپور بود با بازی در سریال ساختمان پزشکان به شهرت رسید و محبوبیتش با بازی در سریال دودکش بیشتر شد.

هومن برق نورد سالها پیش ازدواج کرده است.

شهرام قائدی

شهرام قائدی

شهرام قائدی متولد۳۱ مرداد ۱۳۵۴  و تحصیلاتش دیبلم می باشد.  قائدی در شهر قیر و کارزین در استان فارس به دنیا آمده‌ است، وی سال 1370 از شهرستان به تهران مهاجرت کرد و در 19 سالگی، سال 1373 در کلاس های آموزش بازیگری امین تارخ شرکت کرد و بواسطه او در سال 74 به کارگردانای مشهوری چون گلاب آدین وثطب الدین صادقی معرفی شد، حضورش در سریال رمضانی پنجمین خورشید در سال 88 چهره او را محبوب کرد البته سریال قرارگاه مسکونی سال 85 نیز چهره او را به مردم شناساند.

شهرام قائدی ازدواج کرده  و همسرش دختر دایی او است که آنها یک دختر هم به نام سارینا دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا