اخبار

زمان پخش فصل جدید مسابقه «شوتبال» از شبکه نسیم

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

زمان پخش فصل جدید مسابقه «شوتبال» از شبکه نسیم

 فصل جدید مسابقه «شوتبال» به تهیه‌کنندگی مسعود رجبیان و مقداد مومن ‌نژاد و کارگردان هنری محمد پیوندی تولید شده است و پخش آن بزودی از شبکه نسیم آغاز می شود.

زمان پخش فصل جدید مسابقه شوتبال

شوتبال یکی از مسابقه های تلویزیونی شبکه نسیم است که با اجرای مبینا نصیری و حامد آهنگی به روی آنتن می رود.

مقداد مومن‌نژاد یکی از تهیه‌کنندگان مسابقه «شوتبال» در گفتگو با صبا درباره فصل جدید این برنامه گفته است: در فصل پیش در بخش آقایان و بانوان هر کدام ۱۲ گروه داشتیم که مسابقه می‌دادند و به فینال می‌رسیدند در حالی که در فصل جدید ۱۸ گروه در بخش بانوان و ۱۸ گروه در بخش آقایان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

همچنین گروه‌ها در فصل گذشته کمتر شناخته شده بودند اما در فصل جدید از گروه‌های شناخته شده مانند قهرمان‌های کشور دعوت کرده‌ایم که با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

او درباره قصه اصلی این برنامه نیز بیان کرد: «شوتبال را زندگی کن. شوتبال خود خود زندگی است» شعار مسابقه ما است. یکی از اهداف ما این است که گروه‌هایی که در برنامه شرکت می‌کنند از قصه زندگی خود و اینکه چگونه به این جایگاه رسیدند برای ما بگویند تا ما در مسابقه پخش کنیم.

«شوتبال» مردم را تشویق به ورزش و پویا بودن می‌کند و به آن‌ها می‌گوید اگر شکست می‌خورند، می‌توانند دوباره سر پا شوند. ما در فصل گذشته به اهداف خود رسیدیم و این اهداف را قوی‌تر از گذشته همچنان داریم.

زمان پخش برنامه

فصل جدید  مسابقه «شوتبال» در حدود ۶۰ قسمت تولید می‌شود و از ۱۸ آذرماه روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هر هفته ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه نسیم می‌رود. در این چهار شب، ۲ شب با حضور بانوان و ۲ شب نیز با حضور آقایان پخش می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا