اخبار

زمان پخش و تکرار برنامه شوتبال از شبکه نسیم

3.8/5 - (46 امتیاز)

زمان پخش و تکرار برنامه شوتبال از شبکه نسیم

شبکه نسیم فصل جدید برنامه شوتبال را از روز شنبه 17 اردیبهشت 1401 روی آنتن برده است که چهار روز در هفته از شنبه تا سه‌ شنبه با اجرای سوگل طهماسبی پخش می شود.

زمان پخش و تکرار برنامه شوتبال از شبکه نسیم

پخش سری جدید مسابقه شوتبال از شنبه 17 اردیبهشت در شبکه نسیم آغاز شده است.

این برنامه به کارگردانی محمد پیوندی و تهیه کنندگی مشترک  مقداد مومن‌نژاد و مسعود رجبیان تولید شده است.

اجرای «شوتبال» بانوان را در فصل جدید سوگل طهماسبی، بازیگر تلویزیون و سینما برعهده خواهد دارد. مجری «شوتبال» آقایان نیز علی عامل‌ هاشمی است.

این مسابقه تلویزیونی که فصل جدید آن در نوروز 1401 با اجرای علی عامل‌هاشمی پخش شد، از این پس هر هفته در چهار قسمت که دو قسمت به بانوان و دو قسمت به آقایان اختصاص دارد، روی آنتن شبکه نسیم خواهد رفت.

«شوتبال» همچون فصل‌های گذشته، در این نوبت هم با ایجاد فضایی پرشور و هیجان میزبان تیم‌هایی متشکل از قهرمانان و افتخارآفرینان کشورمان در میادین ورزشی و عرصه‌های اجتماعی است؛ همچنین قهرمانانی از تیم‌های ملی کاراته، تکواندو، فوتبال، ووشو، هندبال، والیبال و رشته‌ های متعدد و افتخارآفرین در بازی‌ های المپیک، جهانی و آسیایی در قالب تیم‌ هایی جذاب در آن حضور دارند و با یکدیگر به رقابت می‌ پردازند.

ساعت پخش

برنامه «شوتبال» از شنبه تا سه‌ شنبه هر هفته ساعت 21:30 از شبکه نسیم پخش می‌ شود. تکرار این مسابقه را در ساعت های  ۱ بامداد ، ۹ صبح و ۳ بعد از ظهر می توانید تماشا کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا