فرهنگ و هنر

سریال هدارپه | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال هدارپه + زمان پخش

4.7/5 - (125 امتیاز)

سریال هدارپه | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال هدارپه + زمان پخش

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال هدارپه و همچنین زمان پخش سریال را می خوانید که به تهیه‌کنندگی حسین احمدی و علیرضا فلاح  و کارگردانی رحمان قدمی در دست تولید می باشد.

اسامی بازیگران سریال هدارپه و خلاصه داستان

سریال «هدارپه» به تهیه‌کنندگی حسین احمدی و علیرضا فلاح  و کارگردانی رحمان قدمی در ۱۳ قسمت ۴۵ دقیقه ای با موضوع اجتماعی در قالب طنز در روستای ریکنده قائمشهر درحال تصویربرداری است.

 این سریال که ۵۰ درصد از کار به تصویر کشیده شده است، بخش اصلی آن در روستا اتفاق می افتد که تصویربرداری لوکیشن روستا تقریبا رو به اتمام هست و حضور در لوکیشن های ادارات استان، بانک و طلا فروشی در شهر اتفاق می افتد که در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

داستان «هدارپه» قصه زندگی چند خانواده روستایی است که با هم فامیل هستند و ماجراهایی جالبی را در این روستا رقم می زنند. روایت احترام به بزرگتر و سالمندان، حل مشکلات با وحدت و همدلی، ساده گرفتن امر ازدواج، حق زندگی و ازدواج یا تجدید فراش برای سالمندان، صادق بودن زوجین، کار و تلاش، وجود ظرفیت در روستاها، ایجاد اشتغال برای جوانان و نیز وقف و کار خیر و عام المنفعه و… از جمله رسالت های این سریال طنز هست.

 این داستان از قصه آق موسی و مهتاب شروع می شود که در حال تدارک و تهیه جهیزیه برای دخترشان روجا هستند اما در این میان هنوز وام اداره آق موسی جور نشده و دچار مشکل مالی می شوند که این ماجرا به قصه مراد و مرضیه، قصه روجا و ونداد، قصه رعنا و مش بابا و قصه صفر و مهری می انجامد که همه این قصه ها در ۱۳ قسمت ۵۰ درصد به زبان محلی مازنی و ۵۰ درصد فارسی به تصویر کشیده خواهد شد.

در سریال هدارپه هنرمندانی چون: عسگری وفایی، محمد ورشوچی، مریم آقاجانی، نرگس موسی پور، رجبعلی بریمانی و فضل‌ا… میرزاده و رحمان قدمی و جمعی از بازیگران استان مازندران ایفای نقش می کنند.

بازیگران سریال هدارپه

زمان پخش سریال

سریال طنز «هدارپه» در ایام نوروز ۱۴۰۰ روی آنتن سیمای مازندران خواهد رفت.

سریال هدارپه

عوامل سریال

از عوامل این سریال می توان رقیه عالمی مدیرتولید، محسن پویانفر دستیار تهیه، محمد صادق ذاکری مدیر تصویربرداری، مسعود یوسف نیا تصویربردار، سیدمحمود موسوی صدابردار، فرحبخش فرهبدنیا تدوین، جمشید صادقی دستیار فنی، حمید روشن برنامه ریز و سعید نعمتیان دستیار کارگردان نام برد.

منبع: dpp.irib.ir

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا