اخبار

فیلم تپه آدم برفی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم تپه آدم برفی + زمان پخش

4/5 - (1 امتیاز)

فیلم تپه آدم برفی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم تپه آدم برفی + زمان پخش

فیلم تپه آدم برفی به کارگردانی حسین عامری در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد، با هنرنمایی بازیگران مطرح ملی و استانی ساخته شده است.

در ادامه به معرفی کامل بازیگران و خلاصه داستان آن می پردازیم. با ما همراه باشید…

اسامی بازیگران فیلم تپه آدم برفی و خلاصه داستان 

«تپه آدم برفی » عنوان فیلم تلویزیونی به  کارگردانی حسین عامری و تهیه کنندگی سعید مرادی است که یکی از تولیدات صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد می باشد.  نویسندگی این فیلم را داریوش ربیعی بر عهده داشته و قرار است روز جمعه 21 آذر ماه ساعت 16 از شبکه یک سیما پخش شود.

تله فیلم تپه آدم برفی روایتگر داستان جوانی از خطه زیبای کهگیلویه و بویراحمد است که با کار و تلاش می‌کوشد علاوه بر رسیدگی به امور خانواده، به آمال و آرزوهایش هم دست پیدا کند. این اثر در کنار خط داستانی، معرف جاذبه‌های این خطه زیبا و دیدنی کشورمان نیز هست.

در کنار موضوع اصلی فیلم، ۳۸ لوکیشن در مناطق دیدنی استان همچون «سد شاه قاسم»،«گردنه بیژن»، «خهکلون»، «وزگ»، «گردنه ماه پرویز»،«دشتروم« به نمایش در می آید.

در خلاصه داستان فیلم «تپه آدم برفی » آمده است؛ مسعود جوان یاسوجی با دنیایی از آرزوهای قشنگ در رشته مورد علاقه خود سینما تحصیل کرده حال پس از فارغ التحصیلی می خواهد در تهران مشغول به کار شود به ناگاه مجبور به بازگشت به شهر و دیارش می‌شود این یعنی دست کشیدن از تمام آرزوهایی که یک عمر برای رسیدن به آن انتظار کشیده و تلاش کرده است.

درست در زمانی که یاس و ناامیدی همه وجود مسعود را فرا گرفته است او با بازیگری آشنا می‌شود و این آشنایی دریچه ای از امید برای رسیدن به آرزوهای دیرینه اش را می‌گشاید.

بازیگران فیلم تپه آدم برفی

تله فیلم «تپه آدم برفی» با هنرنمایی بازیگران مطرح ملی و استانی همچون، رزیتا غفاری، جمشید جهانزاده، محمدصالح کرمی، محمد حدادپور، سمیه سیروس مقدم، سیمین موسوی، شبنم بهزادی، مصطفی لاهوتی نژاد، سیامک کاشف آذر، امیر رونقی، مسعود مدنی، محسن جلالی و …. تولید شده است.

فیلم تپه آدم برفی

سایر عوامل فیلم

سایر عوامل فیلم تلویزیونی «تپه آدم برفی» عبارتند از: تهیه کننده: سعید مرادی، مدیر تصویربرداری: پویان آقابابایی تدوین: منوچهر صانعی، دستیار کارگردان: امیر غفاری، صمد جودکی، موسیقی: رضا خسروی، طراح چهره پردازی: رسول سید عربی، مدیرتولید: لهراسب خسروی، دستیار تهیه کننده: پویا پازکی، مجری طرح: کامران پاک منش.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا