اخبار

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس 4» مشخص شد

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال «بچه مهندس 4» مشخص شد

سریال بچه مهندس 4 برای پخش از شبکه دو سیما در دست تولید می باشد و به تازگی نیز بازیگر نقش  اول آن یعنی جواد جوادی مشخص شده است.

بازیگر نقش جواد جوادی در سریال (بچه مهندس 4) مشخص شد

به گزارش بخش خبری مجله پیک نت به نقل از روابط عمومی سیما فیلم، سعید سعدی تهیه‌کننده سریال «بچه مهندس ۴» گفت: پس از قطع همکاری با روزبه حصاری، محمدرضا رهبری به گروه پیوست و تصویربرداری سکانس‌های وی آغاز شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: ما تلاش کردیم آقای حصاری در گروه بازیگران باشند و با آنکه ایشان در مجموعه دیگری مشغول بازی بودند و کارشان در آن مجموعه ۲۰ روز بیشتر طول کشید، با برنامه‌ریزی دقیق صحنه‌های دیگر را گرفتیم تا به گروه بپیوندند اما به دلیل درخواست‌های نامتعارف ایشان این امر میسر نشد و ما به لحاظ تولیدی به دلیل این رفتارهای غیرمتعارف دچار مشکل شدیم.

وی درباره یک‌ دستی بازی و فراهم شدن شرایطی برای عدم گسست مجموعه با فصل‌های قبل گفت: در سری‌های قبل هم این نقش توسط بازیگران دیگر ایفا شد و ان شاء الله با راهنمایی‌های آقای احمد کاوری کارگردان پروژه، محمدرضا رهبری از عهده نقش جواد جوادی به خوبی برمی‌آید.

این تهیه‌کننده باسابقه تلویزیون در پایان درباره میزان تصویربرداری انجام شده، عنوان کرد: تاکنون ۲۰ درصد از مجموعه تصویربرداری شده و ادامه کار علاوه بر تهران در شهرهای اصفهان، مشهد، گرمسار، بوئین‌زهرا و اشتهارد هم تصویربرداری خواهد شد.

در این مجموعه بازیگرانی همچون ثریا قاسمی، فرهاد قائمیان، عبدالرضا اکبری، مهشید جوادی، محمدرضا رهبری، نسیم باقریان، کریم قربانی، عباس جمشیدی‌فر و شیوا خسرومهر حضور دارند و به ‌زودی چند بازیگران جدید نیز به گروه اضافه خواهند شد.

سریال «بچه مهندس ۴» به تهیه‌کنندگی سعید سعدی و به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا