اخبار

ساعت بازی استقلال و شهر خودرو امروز یکشنبه 23 آذر 99

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

ساعت بازی استقلال و شهر خودرو امروز یکشنبه 23 آذر 99

تیم فوتبال استقلال تهران و شهر خودرو از هفته ششم لیگ برتر ایران در روز یکشنبه 23 آذر 99 به مصاف همدیگر می روند. در ادامه ساعت بازی امروز این دو تیم را می خوانید.

ساعت بازی استقلال و شهر خودرو امروز یکشنبه 23 آذر 99

تیم فوتبال استقلال همچنان با حاشیه لیگ بیستم را پیش می‌برد. محمود فکری بعد حضور پر سر و صدا در تیم استقلال انتظارات بالایی از او وجود داشت، اما هواداران این تیم پرطرفدار چندان از نتایج این تیم راضی به نظر نمی‌رسند و این تیم با یک بازی بیشتر نسبت به رقیب دیرینه‌ خود یعنی پرسپولیس همچنان در جدول رده بندی یک پله پایین‌تر از سرخ پوشان قرار دارد. استقلالی ها هفته پنجم مقابل تیم صنعت نفت به تساوی یک بر یک رضایت دادند و این موضوع در شرایطی رخ داده است که در بازی هفته چهارم مقابل پیکان نیز به تساوی بدون گل رسیده بودند.

۲ پیروزی این تیم مقابل تیم‌های قعر جدولی لیگ یعنی مس رفسنجان و ماشین سازی تبریز بوده است. یکی از چالش‌های اصلی فکری مصدومیت بازیکنان کلیدی، چون وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و شیخ دیاباته است که دست او را برای چیدن ترکیب مورد علاقه اش بسته است. فکری با اینکه تیمش در مکان سوم جدول قرار دارد برای رهایی از فشاری که از طرف هواداران وجود دارد در بازی مقابل شهر خودرو محکوم به پیروزی است.

مهدی رحمتی سرمربی شهر خودرو در هفته ششم رقابت‌های لیگ بیستم میزبان تیمی است که سال‌ها درون دروازه اش حضور داشته و قهرمانی بدست آورده است. شهر خودرو هفته قبل موفق شد از شرایط بد تیم ذوب‌آهن اصفهان بهترین بهره را ببرد و این تیم کرونا زده را با ۲ گل امین قاسمی نژاد ستاره تیمش شکست دهد.

قاسمی نژاد در هفته‌ اول لیگ برتر مقابل ماشین سازی ۲ گل برای شهرخودرو به ثمر رساند و در ۳ بازی بعدی مصدوم بود و نتوانست بازی کند و این اتفاق در شرایطی رخ داد که در این ۳ بازی شاگردان رحمتی نتوانستند هیچ پیروزی کسب کنند و با بازگشت این بازیکن کلیدی و گلزنی دوباره او دومین پیروزی خود در لیگ بیستم را جشن گرفتند. شهر خودرو با ۷ امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی لیگ قرار دارد.

بازی دو تیم استقلال تهران و شهر خودرو از هفته ششم لیگ برتر فوتبال ایران در روز یکشنبه 23 آذرماه ساعت 15:45 به میزبانی شهر خودرو برگزار می شود.

منبع: YJC.IR

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا