بیوگرافی

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری

4.8/5 - (233 امتیاز)

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش ندا دیبا و ناگفته هایی از زندگی شخصی و هنری، این زوج هنرمند را در ادامه می خوانید.

بیوگرافی محمدرضا رهبری بازیگر و همسرش + زندگی شخصی و هنری

  • نام: محمدرضا
  • نام خانوادگی: رهبری
  • تاریخ تولد: 1361/10/5
  • همسر: ندا دیبا
  • تحصیلات: لیسانس رشته تربیت بدنی
  • پیشه: بازیگر و مجری

زندگینامه

محمدرضا رهبری متولد ۵ دی سال ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر و مجری می باشد.

او دارای مدرک کارشناسی رشته تربیت بدنی است.

وی یک خواهر کوچکتر به نام مهسا دارد و مادرش پرستار و پدرش استاد دانشگاه بوده است که در سال 1386 از دنیا رفته است.

بزرگترین حسرت زندگی

محمد رضا رهبری بزرگترین حسرت زندگی اش را از دست دادن پدرش می داند زیرا دوست داشت پدرش زنده بود و موفقیت های وی را در دنیای بازیگری و نیز کار اجرا میدید.

عکس دوران کودکی محمدرضا رهبری

عکس دوران کودکی محمدرضا رهبری

شروع فعالیت هنری محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری  پس از سپری کردن دوره های بازیگری زیر نظر امین تارخ به دنیای هنر وارد شد و با پشتکار و علاقه ای که داشت، خیلی زود توانست پله های پیشرفت را طی کند.

او در سال 1384 به عنوان مجری برنامه موج نو تاکسی، نخستین تجربه خویش را در تلویزیون کسب نمود و بعد از پخش برنامه، پیشنهادهای زیادی در خصوص بازي در مجموعه ها و تله فیلم ها به او شد و در انتها در دومین تجربه خود با مجموعه تلویزیونی میوه ممنوعه به کارگردانی حسن فتحی در سال 86 وارد قاب تلویزیون شد.

حمدرضا رهبری

الگوبرداری

سعی کردم همیشه همه بازیگر ها را ببینم چون اعتقاد بنده این است که حتی از بازیگرهای بی تجربه و فیلم های ضعیف می توانم درس بگیرم و تجربیات جدیدی را بیاموزم و حداقل این است که آن اکت های اشتباه را خودم تکرار نمی کنم.

علاقه به کار طنز

هر کسی من را می بیند می گوید من بخاطر ظاهر و رفتار جدّي ام به درد طنز نمی خورم ولی افرادی که من را از نزدیک می شناسند می دانند که می توانم در کار طنز هم موفق باشم زیرا بداهه گویی طنز را از حفظ هستم.

محمدرضا رهبری مجری

بهترین بازیگر و کارگردان

پرویز پرستویی که یک بازیگر تکنیکی هستند و فوق العاده با احساس بازی می کنند . محمدرضا فروتن که بازیگری متین و با شخصیت است ، بهترین کارگردان هم از نظر من آقای حسن فتحی هستند ؛ چون خیلی نکات ریز و فنی را از این بزرگوار یاد گرفتم و پلان به پلانش برای من یک دانشگاه بود.

علاقه به موسیقی

ساز نی می زنم. البته به صورت حرفه ای کار نمی کنم. بیشتر برای دل خودم می زنم.

Mohammadreza-Rahbari

خانه داری

اگر تنها باشم مجبورم برای خودم نیمرو درست کنم ، برنج کته هم بلدم، من یک کمی شلخته هستم اما با این وجود خیلی هم وسواسی و تمیزم و نمی گذارم کارهای خانه روی زمین بماند.

اهل سفر

بله زیاد. بسیار سفر باید کرد تا پخته شود خامی. در سفر خیلی تجربه می توانیم بیاموزیم. چون کار ما زمان مشخصی ندارد زیاد نمی شود برنامه ریزی کرد اما اگر فرصتی پیش بیاید خیلی دوست دارم.

ازدواج و همسر محمدرضا رهبری

ازدواج و همسر محمدرضا رهبری

محمدرضا رهبری در بهمن 96 با انتشار عکسی از همسرش در اینستاگرام اعلام کرد که ازدواج کرده است؛ او نوشت: من و همسر جان، متشکرم از این که احترام میزارید، عشق یعنی تفاهم، درک و فهم متقابل یعنی آرامش توأمان جسم و روح یعنی پایبندی و ماندن در کنار هم تا پای جان، تا ابد.

محمدرضا رهبری و همسرش ندا دیبا

همسرش ندا دیبا متولد 1364 در تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر دارای لیسانس کارگردانی است. وی فعالیت هنری خود را از سال 84 با تئاتر شروع کرد و پس از چند تئاتر موفق اولین بازی خود را در قاب تلویزیون در سریال خط شکن به کارگردانی مسعود تکاور انجام داد.

فیلم و سریال های محمدرضا رهبری

فیلم شناسی محمدرضا رهبری

مجموعه تلویزیونی:

فیلم سینمایی:

اینستاگرام محمدرضا رهبری

پیج اینستاگرام محمدرضا رهبری به آدرس زیر فعال می باشد:

[button color=”blue” size=”medium” link=”https://www.instagram.com/mohammadreza.rahbarii/” icon=”” target=”true”]آدرس اینستاگرم[/button]

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا