اخبار

فیلم 27 برج | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم ۲۷ برج + تصاویر

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم 27 برج | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم ۲۷ برج + تصاویر

فیلم 27 برج به کارگردانی سامان مرادحسینی تولید شده است و در آن بازیگران نام آشنایی نظیر: عبدالرضا اکبری، حبیب دهقان نسب، رزیتا غفاری، سیروس همتی و حسن اسدی به ایفای نقش پرداخته اند. در ادامه به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان آن می پردازیم.

اسامی بازیگران فیلم 27 برج و خلاصه داستان

تله فیلم 27 برج به کارگردانی سامان مرادحسینی و تهیه کنندگی سعید مرادی، کاری از صدا و سیمای مرکز اراک می باشد. این فیلم تلویزیونی 90 دقیقه ای به سفارش معاونت امور استان های صدا و سیما و با همکاری راه آهن جمهوری اسلامی ایران و در صدا و سیمای مرکز اراک ساخته شده و بزودی در یکی از شبکه های سراسری پخش می شود.

 فیلم «۲۷ برج » در بیش از ۳۰  لوکیشن مختلف در سطح استان مرکزی و با حضور بیش از بیست بازیگر مطرح  عرصه سینما و تلویزیون و همچنین ۳۰۰ هنرور تهیه و تولید شده است.

داستان فیلم «27 برج» در شهر اراک و در لوکیشن‌هایی چون کارخانه واگن‌ سازی پارس، بازار تاریخی اراک، ایستگاه راه آهن و بیش از 15 لوکیشن دیگر روایت می‌شود و در واقع ادای دینی به جامعه کارگری در کشور است و سعی دارد تا به تأثیرات تعدیل نیروهای کارگری کارخانه‌ها بر بدنه اقتصادی، اجتماع و خانواده‌های آنها بپردازد.

به گفته سعید مرادی تهیه کننده این فیلم، سعی شده تا با تمهیداتی که شرکت واگن‌ سازی پارس و راه آهن ج.ا.ا برای بازسازی ناوگان های فرسوده و مهیا شدن شرایط کاری برای بازگشت کارگران به محل کار سابق خود انجام می‌دهند، اشاره کند و تأثیرات بیکاری جامعه کارگری را از زوایای گوناگون مورد توجه قرار دهد.

بازیگران فیلم 27 برج

بازیگران فیلم

بازیگر نقش
عبدالرضا اکبری  مجید
رزیتا غفاری ندا
سیروس همتی شهاب
حبیب دهقان نسب اسماعیلی
حسن اسدی محمدی
 محسن میرزایی فتاحی
زهرا یزدانی  عامری
روفیا محضری رها

فیلم 27 برج

سایر عوامل فیلم

سایر دست اندرکاران فیلم تلویزیونی «27 برج» عبارتند از: تهیه کننده: سعید مرادی، کارگردان: سامان مراد حسینی، نویسنده: نفیسه شکوری، مشاور پروژه: سیامک کاشف آذر، مدیر فیلم برداری: پویان آقابابایی، مدیر برنامه ریزی: امیر حسین غفاری، دستیار اول کارگردان: ارس رزاز، مدیر صدا برداری: هادی سلیمان زاده، مدیر تولید: سعید عطایی، طراح چهره پردازی: مسعود عربی، طراح صحنه و لباس: نیکان خشکباری، مدیر تدارکات: محمد وطن چی، منشی صحنه: لیلا مربی، عکاس: بهزاد عباسی، تدوین: مهدی مهرنیا و کیخسرو کاووسی، موسیقی: رضا خسروی، ناظر کیفی: داریوش منتظری، هماهنگی تولید: جعفر طریقتی، دستیار تهیه کننده: پویا پازکی.

فیلم های عبدالرضا اکبری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا