اخبار

فیلم کلاس سوم ب | داستان و اسامی بازیگران فیلم کلاس سوم ب + نقش

4.8/5 - (125 امتیاز)

فیلم کلاس سوم ب | داستان و اسامی بازیگران فیلم کلاس سوم ب + نقش

فیلم کلاس سوم ب به کارگردانی غلامرضا رمضانی ساخته شده است. در ادامه این بخش قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان این فیلم سینمایی بپردازیم.

اسامی بازیگران فیلم کلاس سوم ب و خلاصه داستان

«کلاس سوم ب» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی غلامرضا رمضانی و تهیه کنندگی حسین فهیمی فر محصول سال 1390 می باشد.

نویسندگی این فیلم 81 دقیقه ای را علی فرزین فرد بر عهده داشته است.

داستان فیلم

داستان فیلم کلاس سوم ب درباره معلم جوانی به نام آقای ربیعی است که به مدرسه می آید و بچه ها به دلیل اینکه به معلم قبلیشان علاقمند بوده اند و فکر می کنند او به جای معلم دلبندشان آقای گلچین آمده است با او ارتباط برقرار نمی کنند و او را به شیوه های مختلفی آزار می دهند.

معلم جدید هم به شیوه های مختلف سعی می کند جلوی آزار و اذیت بچه ها را بگیرد. تکالیف زیاد و امتحانات روزانه از تنبیهات آقای ربیعی است. بچه ها سعی می کنند از طریق یکی از دانش آموزان در معلم جدید نفوذ کنند و نظر او را به خودشان جلب کنند. آقای ربیعی می پذیرد اما در بازگشت به مدرسه می بیند که چهار چرخ ماشینش پنچر شده است و او دوباره به روش قبلی تنبیهی خود باز می گردد.

در نهایت معلم جوان به دلیل تنبیهات زیادش بر روی یکی از دانش آموزان از کار اخراج می شود و متوجه می شود که دانش آموزان بدلیل علاقه زیاد به معلم قبلی شان، او را آزار می داده اند تا کلاس را رها کند و برود. بچه ها وقتی متوجه می شوند که معلم قبلی درگیر بیماری است و به همین دلیل مجبور شده کارش را رها کند، معلم جدید را می پذیرند.

بازیگران فیلم کلاس سوم ب

بازیگران فیلم کلاس سوم ب

بازیگر  نقش
بهروز شعیبی معلم جدید (ربیعی)
احمدرضا اسعدی معلم قدیم (گلچین)
جمشید جهانزاده مدیر مدرسه (شفق)
حسین آقایی ناظم مدرسه (قندهاری )
سوگل طهماسبی همسر معلم جدید
محمدرضا بحری پدر فرشاد
فرشته سجادیه مادر فرشاد
مهدی حاجی ده آبادی برادر فرشاد
ناهید اسحاقی همسر گلچین
زهرا حاجی ده آبادی دختر گلچین

بازیگران مدرسه:

بازیگر نقش
احمد شاکر فرشاد
ابوالفضل شیخ نیا سهراب
علیرضا حاج قطبی رضا محمدی
سیدمهدی مظفری پدرام
محمدحسین علی کریمی احسان
مجتبی پاک نیا علی طاهری
پوریا زارع شاهی امیرحسین

همکلاسی ها:

آرین عزت، مجتبی دهقانی، محمدصادق آقایی، وحید اشرفی، محمد آبیار فیروز، آبادی علیرضا آقایی، ابوالفضل اسماعیلی، محمدجواد امامی، محمد جعفری، سیدمهدی علمچی، مسلم زارع، محمد مهدی عباسی.

سایر بازیگران:

بازیگر نقش
سید احمد افخمی میبدی پدر محمدعلی
علی کریمی مرد طلبکار
علی غلامزاده معلم عربی
وحید احمدی معلم ورزشی
روح اله کریم زاده معلم جغرافیا
احمد برزگر معلم ریاضی
مهدی کارگر معلم حرفه و فن
مصطفی رجبی بابای مدرسه
هدایت حکیمی معلم

سید مهدی برزگری، فاطمه ثاقبی، مهدی حیدر نژاد، ربابه زارعی، مهدیه کارگر، علی رجبی، شایسته برزگی، سیدمحمد سید محمدی، مریم رجبی، مسعود امامی، سحر صحت، اعظم برزگر، راضیه زارعی، مهدیه برزگر، سیدمهدی برزگری، حاتم بحرانی، کمال شاکر، صفا میثمی، ابوالفضل کریم زاده، محمد کارگر، علی کارگر، علی فاضلی، کاظم اسماقیه و نادر دهقانی سایر بازیگران فیلم تلویزیونی کلاس سوم ب را تشکیل می دهند.

فیلم کلاس سوم ب

سایر عوامل فیلم

برخی دیگر از عوامل تولید فیلم «کلاس سوم ب» عبارتند از: دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: صالح غربی جوان، دستیار صحنه و لباس: وحید یوسفی، جانشین تولید: حیدر زرقومی، صدابردار: ناصر شکوهی نیا، صداگذاری و میکس: حسین ابوالصدق، مشاور کارگردان: محمدحسین حاجی ده آبادی، فیلمنامه: علی فرزین فرد، تدوین: کاوه ایمانی، موسیقی: ناصر چشم آذر، تصویربردار: سعید پوراسماعیلی، کارگردان: غلامرضا رمضانی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا