اخبار

فیلم خداحافظی طولانی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم خداحافظی طولانی

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

فیلم خداحافظی طولانی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم خداحافظی طولانی

فیلم خداحافظی طولانی به کارگردانی فرزاد موتمن ساخته شده است و سعید آقاخانی، ساره بیات، میترا حجار و  نادر فلاح از جمله بازیگران آن هستند.

اسامی بازیگران فیلم خداحافظی طولانی و داستان

«خداحافظی طولانی» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی فرزاد موتمن و نویسندگی مشترک فرزاد مؤتمن و علی حضرتی، محصول سال 1393 در ژانر خانوادگی و اجتماعی می باشد.

تهیه کنندگی این فیلم را فرزاد موتمن انجام داده و در زمان اکران در سینماهای کشور نیز فروش قابل قبولی داشته است. فیلم «خداحافظی طولانی» بر اساس فیلمنامه «دلم را به خاک نسپار» نوشته اصغر عبداللهی می باشد.

داستان فیلم

فیلم که عاشقانه‌ای در فضای کارگری و صنعتی‌‌ است، ماجرای مردی‌ را روایت می‌کند که از اتهام یک قتل جنجالی تبرئه شده، ولی جامعه و اطرافیانش هنوز به عنوان مجرم نگاهش می‌کنند. مرد که درگیر یک رابطه عاطفیست، برای تداوم عشق و زندگی باید بر این بحران غلبه کند …

بازیگران فیلم خداحافظی طولانی

بازیگران فیلم خداحافظی طولانی

بازیگر نقش
سعید آقاخانی یحیی
ساره بیات  ماهرو
میترا حجار طلعت
نادر فلاح  لطفی
امیر راشدی
رضا بختیاری نیک
نقی سیف جمالی پدر طلعت
سهی بانو ذوالقدر
علی اکبر میلانی
مجتبی سلمانی
محمدرضا مالکی
مهدی پاشایی
اکبر مددی مهر
ندا قاسمی

فیلم خداحافظی طولانی

سایر عوامل

برخی عوامل فیلم «خداحافظی طولانی» عبارتند از کارگردان: فرزاد موتمن، نویسنده: اصغر عبداللهی، تدوين: ژيلا ايپكچی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: رضا بختیاری نیک، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: جهانگیر میرزاجانی، صدابردار: امیر نوبخت، طراح گریم: میشا جودت، جلوه های ويژه: آرش آقابيک، مدیر تولید: میثم کائد، مدیر تدارکات: حسن صفری، عماد طاهری، دستیار کارگردان: محمد ثقفی، منشی صحنه: زهرا تحقیقی، عکاس: مریم تخت کشیان، سرمايه گذار: علی حضرتی، مجری طرح: نيما حسنی نسب، تهیه‌کننده: فرزاد موتمن، علی حضرتی.

فیلم های سعید آقاخانی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا