اخبار

فیلم بازی مهره سفید | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم بازی مهره سفید

5/5 - (1 امتیاز)

فیلم بازی مهره سفید | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم بازی مهره سفید

فیلم بازی مهره سفید به کارگردانی حسن لفافیان تولید شده است و در آن بازیگران زیادی به ایفای نقش پرداخته اند که در ادامه قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان فیلم بپردازیم.

اسامی بازیگران فیلم بازی مهره سفید و داستان

«بازی مهره سفید» با نام قبلی «ماموریت بهار» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی حسن لفافیان و تهیه کنندگی علیرضا ابوالقاسمی نژاد، محصول سال 1387 می باشد.

این تله فیلم که توسط شاهرخ کافی، ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان به نگارش در آمده در 40 لوکیشن به مدت 35 جلسه تصویربرداری شده است.

خلاصه داستان

داستان تله فیلم «بازی مهره سفید» اشاره مستقیمی به اتفاقات سیاسی روز دارد.

یوسف دانشجویی است که به دنبال استاد راهنمایش است. او در پی رفت و آمد به دفتر استاد راهنما نسبت به منشی دفتر استاد احساس دلبستگی می‌کند.

در ادامه با بمب‌گذاری در شهر و کشته شدن عده‌ای، ربیع که یک مامور اطلاعاتی است با همکاری عباس درصدد دستگیری گروه‌های مسبب ماجرا برمی‌آیند این درحالی است که پیش از این دوستان صمیمی ربیع نیز ترور شده‌اند و…

در این فیلم خواهیم دید: ربیع دهشیری مأمور مجرب وزارت اطلاعات، خبر شهادت همکارش، شاهین را دریافت می کند که ترور شده است. به ربیع دهشیری اطلاع داده می شود که دو جاسوس سیا وارد ایران شده اند. همزمان چند بمب صوتی در تهران کشف می شود. در ابتدا به نظر می رسد که رابطه ای بین ورود این جاسوس و بمب گذارها وجود دارد، اما تحقیقات نشان می دهد که بمب ها بسیار ساده و دست ساز هستند و نمی توانند محصول یک عملیات پیچیده باشد.

عباس که جوانی کم تجربه و پر شر و شور است برای همکاری به ربیع معرفی می شود. پس از پیگیری ها به شخصی به نام حامد برخورد می کنند که اجزاء بمب ها را خریداری کرده، او ابتدا همکاری نمی کند. از سوی دیگر با شخصی به نام یوسف روبرو می شویم که به جد علاقمند است تا با استاد فروزان دیدار کند تا او را در تحقیقاتش راهنمایی و کمک کند، اما استاد وقت نمی دهد. او متوجه می شود که مینا یکی از شاگردان استاد رابطه خوبی با دکتر فروزان دارد …

بازیگران فیلم بازی مهره سفید

بازیگران فیلم بازی مهره سفید

بازیگر نقش
پژمان بازغی ربیع
کوروش تهامی یوسف
رامتین خداپناهی پیمان
کاظم افرندنیا سیدمحمد
نفیسه روشن مینا
بهرام زاهدی استاد
احمد پورمخبر آی سی فروش
مهدی ساکی احمد
علی گلزاده دکتر کافی
حبیب الله ثامنیه سردار کریمی
طوفان مهردادیان مامور اتاق کنترل
بهروز عابدینی دکتر پزشک قانونی
رحمان حقیقی مجری
حمید شهیری مامور اطلاعاتی
حسن لفافیان مرد عرب
فرشاد اسداله پور شاهین
زهره علی جانی مادر مینا
حمید مقدم کریم
سعید کریمی محافظ
سیدامیر لایقی محافظ
پویا پیام راننده پیمان
میثم وفایی راننده ربیع
علی باقری باربد مظاهری
شمس الدین قاضوی هادی
سینا محمدی یاسر
یوسف مرادنیا شاهرخ
میلاد ملک زاده جواد
کوروش دیلمی خدمتکار هتل
آرش تقوا شعار همکار شاهین
سمیه لرستانی منشی شرکت
غزاله هدایت پور منشی شرکت
مهسا احجاریان منشی شرکت
کامیار الیاسی رئیس شرکت
شهاب حیدری راننده
مسیح عارف ادیب راننده
بهرام حسین خانی راننده
سامان حقیقت وند موتورسوار
میثم تقی خانی مسئول اتاق کنترل
احسان جلایری پسر روزنامه فروش

فیلم بازی مهره سفید

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید فیلم تلویزیونی «بازی مهره سفید» عبارتند از: فیلمنامه: شاهرخ کافی – ابراهیم امینی و محمدحسین مهدویان، دستیار اول کارگردان: رحمان حقیقی، منشی صحنه: سحر صفایی، تیتراژ: امید اسلامی، عکاس: مهدی دل خواسته، طراح جلوه های ویژه: عباس شوقی، جلوه های بصری: حمید جبین شناس، طراح چهره پردازی: علی عارفی نیک، طراح صحنه و لباس: حمید شهیری، مدیر تولید: شهاب حیدری، برنامه ریز: شبنم وثوقی، موسیقی و تنظیم: ستار اورکی، تدوین: علیرضا برزگر، مدیر تصویربرداری: مصطفی احمدیان، تهیه کننده: علیرضا ابوالقاسمی نژاد، کارگردان: حسن لفافیان.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا