اخبار

فیلم بیگانه با خود | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم بیگانه با خود

3/5 - (1 امتیاز)

فیلم بیگانه با خود | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم بیگانه با خود

فیلم بیگانه با خود به کارگردانی جمشید بیات ترک، یک داستان ۵ اپیزودی است و عبدالرضا اکبری، علی اوسیوند و نفیسه روشن از جمله بازیگران آن هستند.

اسامی بازیگران فیلم بیگانه با خود و داستان

«بیگانه با خود» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی جمشید بیات ترک و تهیه کنندگی مشترک معصومه فرد شاهین و داود محمد ابراهیمی، محصول سال 1391 می باشد.

نویسندگی این تله فیلم را علیرضا کاظمی پور بر عهده داشته است.

داستان فیلم

 فیلم «بیگانه با خود» در 5 اپیزود به داستان آدم‌ها، روابط اجتماعی و مشکلات روزمره آن‌ها می‌پردازد که هر داستان با یک شخصیت مشترک به داستان بعدی مرتبط می‌شود.

 اپیزود اول به داستان دکتر شکیبا و مشکلات خانوادگی او می پردازد.

در اپیزود دوم به داستان نوید و نامزدش الهام و پدر مریض الهام و مشکلات مادی آنها می پردازد.

در اپیزود سوم با حشمت پیرمرد رباخوار آشنا می شویم که به خاطر طلبی که از پدر الهام دارد می خواهد به جای طلبش با الهام ازدواج کند و در این ماجرا با نوید درگیر می شود.

 در اپیزود چهارم به داستان مسعود و خواهر (فریبا) و شوهر خواهر( شهرام)  می پردازد که قصد سرقت از جواهر فروشی دارند و در اپیزود پنجم ادامه سرقت مسعود و فریبا و شهرام را شاهد خواهیم بود که در جریان این سرقت فریبا و شهرام کشته و مسعود دستگیر می شود. حشمت در تصادف کشته و دکتر شکیبا را گروگان می گیرند.

در نهایت اعضای بدن حشمت رباخوار به یکی از مریض های دکتر شکیبا اهدا می شود دکتر شکیبا توسط نوید آزاد می شود و دکتر شکیبا به نقش و حضور خدا در زندگی به باور می رسد.

بازیگران فیلم بیگانه با خود

بازیگران فیلم بیگانه با خود

عبدالرضا اکبری علی اوسیوند
مهدی فقیه پندار اکبری
نفیسه روشن شهرام عبدلی
مهدی امینی خواه الیزابت امینی
بهزاد خداویسی تورج فرامرزیان
شهنوش شهباززاده شیوا خسرومهر
حسین مروتی سیامک اشعریون
عباس الهی اعظم عرفانی
گیتی بهادری المیرا ماهانفر
علیرضا باقری پوریا فرهادی
مریم سمیعی محسن ارمنده
پیمان رضایی حسین موسی دهسری
محسن حقی پیام محتشمی
عرشیا صمدی صبا پورشفیعی

فیلم بیگانه با خود

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید فیلم تلویزیونی «بیگانه با خود» عبارتند از: نویسنده فیلمنامه: علیرضا کاظمی پور، طراح صحنه و لباس: پیام حسین سوری، طراح چهره پردازی: اشکان عسگری، عنوان بندی: فرشاد نکومنش، جلوه های ویژه: حمید رسولیان، صدابردار: امیر حاتمی، موسیقی: نیما عظیمی نژاد، دستیار کارگردان: زینب نصراللهی، منشی صحنه: محمدحسین گلفشان، تدوین: امیر شیبان خاقانی، برنامه ریز و دستیار کارگردان: حسن لبافی، مدیر تولید: رضا قهری، مدیر تصویربرداری: فرشاد خالقی، تهیه کنندگان: معصومه فردشاهین و داوود محمدابراهیمی، کارگردان: جمشید بیات ترک.

فیلم های شهرام عبدلی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا