اخبار

فیلم حس تماس | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم حس تماس

5/5 - (1 امتیاز)

فیلم حس تماس | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم حس تماس

فیلم حس تماس به کارگردانی داریوش یاری و با حضور بازیگران شناخته شده ی سینما و تلویزیون نظیر زیبا بروفه، علیرضا جلالی تبار و الیکا عبدالرزاقی تولید شده است.

اسامی بازیگران فیلم حس تماس و خلاصه داستان

«حس تماس» عنوان فیلم تلویزیونی ایرانی به کارگردانی داریوش یاری و تهیه کنندگی علی خلیلی می باشد که در ژانر درام خانوادگی در سال 1391 ساخته شده است.

نویسندگی این فیلم که در گروه معارف، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سیما فیلم تولید شده را مهدی شیرزاد بر اساس طرحی از داریوش یاری و محمود آیدین انجام داده است. صحنه‌های فیلم «حس تماس» در لوکیشن‌هایی چون هتل، خانه مرضیه، پارک پرواز، دانشگاه و شهربازی تصویربرداری شده است.

داستان فیلم

این کار اثری درباره کودکان سرطانی است.

داستان فیلم «حس تماس» درباره مردی به نام «روزبه» است که برای ادامه تحصیل به آمریکا سفر کرده است و اکنون پس از هشت سال به درخواست دوستش به ایران آمده و با دخترش مواجه می شود. «حنا» دختر روزبه سرطان خون دارد، مادر حنا مجری رادیو است و حنا از طریق رادیو وضعیت بچه های بیمار را به گوش مردم می رساند، اما خودش در نهایت از دنیا می رود.

بازیگران فیلم حس تماس

بازیگران فیلم حس تماس

بازیگر نقش
زیبا بروفه
علیرضا جلالی تبار روزبه
علی سلیمانی
الیکا عبدالرزاقی
ملیکا شعبان (بازیگر کودک)
ایرج یاوری
سارا اسکندری
حمیدرضا ناجیان
مهسا مصلی
حسین عاشوری
علی نقدی شال
الهه آجودانی

فیلم حس تماس

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید تله فیلم «حس تماس» عبارتند از: نویسنده: مهدی شیرزاد، منشی صحنه: غزل رشیدی، عکاس: یلنا گرگیا، تیتراژ: محمدعلی مفید، برنامه ریز و دستیار کارگردان: امیرمسعود اصلاح، جانشین تولید: رحیم چگینی، مدیر تدارکات: مهدی علیپور، مدیر تولید: حسین باقریان، مدیر صدابرداری: سلیم احمدی، صداگذاری و میکس: آرش قاسمی، طراح صحنه و لباس: مهدی سعیدی، طراح گریم: شهرام خلج، آهنگساز: امیر توسلی، تدوین: محمود یارمحمدلو، مدیر تصویربرداری: حمیدرضا رحیم زاده، تهیه کننده: علی خلیلی، کارگردان: داریوش یاری.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا