فرهنگ و هنر

بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه * خلاصه داستان و تیزر سریال

4/5 - (19 امتیاز)

بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه * خلاصه داستان و تیزر سریال

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]سریال موزیکال فانتزی«هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی برای پخش از نمایش خانگی می باشد.[/box]

سریال هشتگ خاله سوسکه

سریال موزیکال فانتزی«هشتگ خاله سوسکه» به کارگردانی محمد مسلمی و تهیه کنندگی حسن مصطفوی برای پخش از نمایش خانگی می باشد.این سریال پر بازیگر که در سکوت خبری کلید خورد، توسط موسسه سرو رسانه پارسیان به شبکه نمایش خانگی خواهد آمد.در مراسمی جشن پایان فیلمبرداری سریال موزیکال فانتزی با حضور بازیگران و عوامل آن برگزار شده است.

تیزر سریال 

تیزر و تیتراژ اول سریال

خلاصه داستان 

در خلاصه داستان سریال «هشتگ خاله‌ سوسکه» آمده است که:شهر افسانه ها توسط دیو بزرگ دچار طلسم تکرار می شود، این در حالی است که شب هزار و یکم شهرزاد قصه گو به صبح رسیده و قرار است به دستور حاکم بزرگ جشن عروسی خاله سوسکه و آقا موشه برگزار شود اما…

خلاصه داستان سریال هشتگ خاله سوسکه

بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه

اسامی بازیگران اصلی که در این سریال موزیکال فانتزی «هشتگ خاله‌ سوسکه»  به ایفای نقش پرداختند عبارتند از:

  • بهاره کیان افشار
  • امیر حسین رستمی
  • ارژنگ امیر فضلی
  • الناز حبیبی
  • امیر کربلایی زاده
  • شهین تسلیمی
  • لاله صبوری
  • صفر کشکولی
  • بهزاد رحیم خانی
  • نیلوفر رجایی فر
  • محمد مسلمی
  • لیلا بلوکات
  • سعید امیر سلیمانی
  • الهام حمیدی

لیلا بلوکات در سریال هشتگ خاله سوسکه

لیلا بلوکات در سریال هشتگ خاله سوسکه

لیلا بلوکات متولد چهارم آذر ۱۳۶۳ تهران، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر است. از کارهای لیلا بلوکات می‌توان به نقش نفرتیتی در سریال یوسف پیامبر اشاره کرد.

لیلا بلوکات که بعد از چند سال دوری از عرصه بازیگری در سریال «هشتگ خاله سوسکه» به ایفای نقش پرداخته است، در باره نقش خود در این سریال می گوید:

من در این سریال نقش شهرزاد قصه‌گو را بازی می‌کنم و جدی‌ترین حضور را دارم. البته جدی بودن نه به معنای تلخ بودن، اتفاقا همه مردم شهر شهرزاد را دوست دارند اما این شخصیت تفاوت‌هایی با بقیه شخصیت‌ها دارد که باید مخاطبان ببینند. همه ما شهرزاد قصه گو را در افسانه‌ها می‌شناسیم که کتاب هزار و یک شب را برای حاکم می‌خواند و قرار است بعد از هزار و یک شب کشته شود، من راوی ماجرا هستم، ماجراهای افسانه‌ای که حرف روز جامعه را می‌زند و همین نکته یکی از متفاوت‌ترین ویژگی‌های این سریال است.

بازیگران سریال هشتگ خاله سوسکه

زمان پخش 

قسمت اول سریال «هشتگ خاله سوسکه» روز یکشنبه 30 دی ماه از طریق موسسه سرو رسانه پارسیان منتشر شده و به صورت هفتگی روز های یکشنبه از شبکه نمایش خانگی پخش می شود..

سایر عوامل 

سایر عوامل و دست اندرکاران «هشتگ خاله سوسکه» عبارتند از:

کارگردان: محمد مسلمی، مشاور کارگردان: کیارش اسدی زاده، نویسندگان: کریم خودسیانی، حمزه صالحی، مدیر تصویربرداری: ابوالفضل نباتی، تدوین: حمیدرضا قربانی، آیدین پرهیزی، مدیر تولید: منصور غضنفری، طراح صحنه، لباس و گریم: نوید فرح مرزی، برنامه ریز: لاله مستوفی، صدابردار: امیر عاشق حسینی، عکاس: نادر فوقانی، دستیار اول کارگردان:مهدی مسلمی، طراح حرکات موزون: بهزاد جاودان فر، صداگذاری و ترکیب صدا: فرامرز ابو الصدق، آهنگساز: عبد آتشانی، مدیر تدارکات: روح اله رهبری، منشی صحنه: مریم ویس مرادی، مشاور رسانه ای: منصوره بسمل، مجری طرح: مهدی یاری، جانشین تهیه کننده: صادق یاری، تهیه کننده:حسن مصطفوی. عوامل سریال را تشکیل می دهند.

زمان پخش سریال هشتگ خاله سوسکه

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید:

سریال نفوذ

سریال تاریکی شب روشنایی روز

سریال لحظه گرگ و میش

تیتراژ ریکاوری

اسامی بازیگران سریال ممنوعه

دانلود آهنگ سریال بانوی عمارت

دانلود آهنگ سریال بی قرار

دانلود آهنگ سریال مینو

خلاصه داستان و ساعت پخش سریال کره ای خانواده جدید

بازیگران سریال ممنوعه

آهنگ سریال بچه مهندس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا