فرهنگ و هنر

سریال من یک مستاجرم | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال من یک مستاجرم

2/5 - (2 امتیاز)

سریال من یک مستاجرم | اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال من یک مستاجرم

در این بخش از مجله اینترنتی پیک نت قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان سریال من یک مستاجرم بپردازیم که به کارگردانی پریسا بخت آور ساخته شده است.

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال من یک مستاجرم

«من یک مستاجرم» عنوان سریال طنز تلویزیونی ایرانی به کارگردانی پریسا بخت آور می باشد که در سال 1383 از شبکه سه سیما در 26 قسمت پخش شد و مورد استقبال خوب مخاطبان نیز قرار گرفت.

تهیه کنندگی این مجموعه تلویزیونی را ایرج محمدی و مهرام مهام بر عهده داشته اند و نویسندگی کار را نیز سروش صحت و شادمهر راستین انجام داده اند.

خلاصه داستان

«من یک مستاجرم» داستان زنی به نام زمانه خانم  است که به تازگی از خارج برگشته است . او در فرودگاه با جوانی به نام مسعود که کارش خرید و فروش ارز است ، آشنا می شود.

زمانه خانم صاحب چند آپارتمان است که قبل از سفر به خارج، آنها را به مباشر خود داده بود تا اجاره دهد؛ ولی در بازگشت متوجه می شود آپارتمان های او محل کسب برای عده ای شده است.

زمانه خانم به کمک مسعود، آپارتمان ها را تخلیه می کند و آنها را به زوجهای جوانی که تقریبا از اقوام مسعود محسوب می شوند، اجاره به شرط تملیک می دهد. البته زمانه خانم برای این مستاجران، شرایطی نیز تعیین می کند. اولین مستاجران ناصر و همسرش نیره که ناصر، دوست مسعود و نیره از اقوام مسعود است و به همراه دو زوج دیگر در خانه ساکن می‌شوند. مسعود هم برای اینکه در خانه بماند مجبور به ازدواج می‌شود.

خواهر زاده زمانه خانم با نام نیلوفر از خارج می‌آید و مسعود عاشق او می‌شود. نصف خانه مال نیلوفر بوده و مستاجران باید خانه را خالی کنند و در آن زمان پدر ناصر از شهرستان می‌آید و … .

بازیگران سریال من یک مستاجرم

بازیگران سریال من یک مستاجرم

بازیگر نقش
امیر جعفری مسعود
کتایون امیر ابراهیمی زمانه خانم
سعید آقاخانی ناصر
نگار فروزنده  هنگامه
ریما رامین فر نیره
سپند امیرسلیمانی حسام
نیما تارخ سهراب
الهام چرخنده نگار
بهاره رهنما نیلوفر
محسن قاضی مرادی دشتی
سروش خلیلی پدر سهراب
زهرا داودنژاد
یلدا قشقایی

سریال من یک مستاجرم

سایر عوامل

برخی از عوامل تولید سریال «من یک مستاجرم» عبارت هستند از: نویسندگان: شادمهر راستین و سروش صحت، طراح صحنه و لباس: محمد گنجعلی، طراح گریم: محسن ملکی، ناظر کیفی: محمد صدری، تیتراژ: ساسان توکلی فارسانی، دستیاران کارگردان: آرش مجیدی و فرزانه رحمانی، برنامه ریز: علیرضا محمدی روزبهانی، منشی صحنه: فروزان جلیلی، مدیر تولید: شهرام دانشپور، آهنگساز: امید کرامتی، صدابردار: احمد پولی بابایی، تدوین: خشایار موحدیان، تصویربردار: افشین احمدی، تهیه کنندگان: ایرج محمدی و مهرام مهام، کارگردان: پریسا بخت آور.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا