اخبار

چه سریالی جایگزین «بیگانه ای با من است» در شبکه دو می شود؟

دوست عزیز، لطفا از ما حمایت کنید

چه سریالی جایگزین «بیگانه ای با من است» در شبکه دو می شود؟

چه سریالی جایگزین «بیگانه ای با من است» در شبکه دو می شود؟ این سریال نیز به قسمت پایانی رسیده است و امشب قسمت آخر آن به روی آنتن می رود.

چه سریالی جایگزین «بیگانه ای با من است» در شبکه دو می شود؟

فصل دوم سریال بیگانه ای با من است که در 14 قسمت تولید شده بود، امشب (سه شنبه 21 بهمن) به قسمت پایانی می رسد و سریال جدیدی به نام «خانواده جدید»  جایگزین آن در شبکه دو سیما خواهد شد.

سریال کره ای «خانواده جدید» از روز شنبه (25 بهمن) پخش خود را از شبکه دو سیما آغاز می کند، سریالی که قبلا هم به روی آنتن این شبکه رفته بود و حالا بازپخش می شود.

سریال «خانواده جدید» با نام اصلی My Husband Got a Family داستان «یون هی» و «تری» زن و شوهر جوانی است که زندگی شاد و آرامی دارند. یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.

این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند… .

سریال «خانواده جدید» با بازی بازیگرانی چون کیم نام جو، یو جون سانگ و یون یو جونگ و به نویسندگی پارک جی ایون و کارگردانی «کیم هیونگ سوک» محصول ۲۰۱۲ کره جنوبی است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا