بیوگرافی

بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش

5/5 - (1 امتیاز)
بیوگرافی المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال لحظه گرگ و میش
 المیرا دهقانی 

[box type=”shadow” align=”” class=”” width=””]المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال پرمخاطب و عاشقانه لحظه گرگ و میش ، متولد پنجم شهریور ماه 1373 در شیراز می باشد.[/box]

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمن در سریال پرمخاطب و عاشقانه لحظه گرگ و میش ، متولد پنجم شهریور ماه 1370 در شیراز می باشد. المیرا دهقانی فارغ التحصیل لیسانس رشته صنایع غذایی است پدرش داندانپزشک و سه خواهر بزرگتر از خود دارد و یکی از خواهرهایش نیز در ایتالیا زندگی می کند. او بازیگری را با تئاتر شروع کرده و در سریال های پرمخاطبی چون ” همه چیز آنجاست ” به کارگردانی شهرام شاه حسینی در کنار بازیگرانی چون امین زندگانی ، الهام حمیدی ،مهرانه مهین‌ترابی و حسین مهری به ایفای نقش پرداخته است.

تاریخ تولد المیرا دهقانی

وی همچنین در سریال هشت و نیم دقیقه، به کارگردانی شهرام شاه حسینی بازی کرده است که در سریال هشت و نیم دقیقه  ایفاگر نقش مریم مادر احسان است.

از دیگر کارهای او میتوان به سریال پرستاران و سایه بان اشاره کرد.

المیرا دهقانی متولد چه سالی است

او در یک خانواده شش نفره به همراه پدر و مادرش و سه خواهر بزرگتر از خودش زندگی می کنند. المیرا دهقانی بیشتر وقت خود را صرف خواندن کتاب می کند و می‌گوید این کتاب خواندن است که کمک می‌کند او بتواند هنرپیشه بهتری شود و راحت‌تر شخصیت‌ها را درک کند.تغذیه‌ گیاهی و ورزش جزئی جدانشدنی از زندگی المیرا است.

 المیرا دهقانی 

شروع فعالیت بازیگری

المیرا دهقانی فعالیت آموزشی و تئاتری خود را از سال 88 وقتی 15 ساله بود زیر نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز شروع کرده و با شروع دانشگاه به تهران آمده و در کارگاه بازیگری محمد معتمدی دوره دیده است.

ازدواج و همسر المیرا دهقانی

المیرا دهقانی بازیگر سینما و تلویزیون ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

او در یکی از مصاحبه هایی که انجام داده گفته است:فعلا قصد ازدواج ندارد و تمرکزش روی درس و کار است و پیشرفت در هنرپیشگی و طی کردن پله‌های ترقی در این کار برایش مهمترین اولویت زندگی‌اش است.

المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش

المیرا دهقانی در سریال لحظه گرگ و میش بازیگر نقش یاسمن می باشد که یکی از نقش های اصلی مجموعه تلویزیونی گرگ و میش است و نقش مقابل او یعنی نقش حامد را در این سریال پاشا رستمی بازی می کند.کارگردان سریال هم همایون اسعدیان در کارنامه کاری خود سریال راه بی پایان، که طرفداران زیادی را داشته است را دارد و این سریال هم از قسمت هایی که تا به امروز پخش شده انتظار می رود سریال پربیننده ای خواهد شد.

سکانسی کوتاه از سریال لحظه گرگ و میش با بازی خوب پاشا رستمی و المیرا دهقانی 

او در این سریال در کنار بازیگرانی مثل فاطمه گودرزی،فرید سجادی حسینی، شهره سلطانی و علیرضا کمالی نژاد بازی کرده است.

المیرا دهقانی بازیگر سریال لحظه گرگ و میش

گفتنی است سریال لحظه گرگ و میش این روزها ساعت 20:45 از شبکه سه سیما پخش می شود و داستان  مجموعه تلویزیونی، روایتگر فراز و فرود زندگی خانواده‌ای اصیل در طول سه دهه‌ با محوریت زندگی تنها دختر این خانواده است، روایتی که از دهه ۶۰ آغاز گشته، حوادث مختلفی از قبیل جنگ، تحولات اجتماعی و اقتصادی … را پشت سر گذاشته و در زمان معاصر پایان می‌پذیرد.

بیوگرافی المیرا دهقانی
 المیرا دهقانی بازیگر

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

بیشتر بخوانید:

بیوگرافی مریم مومن

بیوگرافی نیکی نصیریان

بیوگرافی لیلا اوتادی

بازیگران سریال لحظه گرگ و میش

تیتراژ لحظه گرگ و میش

بیوگرافی پاشا رستمی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا