فرهنگ و هنر

بازیگران سریال پیدا و پنهان + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

5/5 - (1 امتیاز)

بازیگران سریال پیدا و پنهان + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

سریال پیدا و پنهان به کارگردانی آرش معیریان و شهرام شاه ‌حسینی ساخته شده است. در ادامه قصد داریم به معرفی تمام بازیگران و خلاصه داستان آن بپردازیم.

بازیگران سریال پیدا و پنهان + عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان

«پیدا و پنهان» عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به کارگردانی مشترک آرش معیریان و شهرام شاه ‌حسینی می باشد که برای اولین بار در سال 1392 از شبکه تهران پخش شد.

تهیه کنندگی این  مینی سریال هفت قسمتی را محمدرضا عباسیان بر عهده داشته و نگارش فیلمنامه آن را آرش قادری، حسین تراب نژاد، مرتضی اصفهانی، علیرضا محمودی و علی اناری انجام داده است.

سریال پیدا و پنهان  که در ایران و بخشی از آن نیز  در کشور ارمنستان تصویربرداری شده است، در داستان‌هایی مجزا به پرونده‌های امنیت ملی می‌پردازد. “تنهایی”، “نقب شب”، “چراغها” و ” کمین” عناوین داستان‌های این مجموعه هستند که در این 7 قسمت به آنها پرداخته می‌شود.

داستان سریال

«پیدا و پنهان» یک سریال اپیزودیک بوده و در هر قسمت ضمن روایت زندگی چند مامور امنیتی وزارت اطلاعات، یکی از پرونده های امنیت ملی کشور به صورت داستان بازگشایی می شود و تلاش سربازان گمنام امام زمان در حفاظت از مردم و کشور به تصویر کشیده می شود.

اسامی بازیگران سریال پیدا و پنهان

اسامی بازیگران سریال پیدا و پنهان

  • فرامرز قریبیان
  • بیژن امکانیان
  • احمد ساعتچیان
  • کوروش سلیمانی
  • امیرحسین آرمان
  • حمید ابراهیمی
  • ناصر آقایی
  • حمیدرضا پگاه
  • میرطاهر مظلومی
  • بیژن افشار
  • شهروز ابراهیمی
  • مریم معصومی
  • الیزابت امینی
  • سیما خضرآبادی
  • طوفان مهردادیان
  • متین حیدرنیا
  • احسان عیوضی نژاد
  • حمیدرضا مولانا
  • سهیل فدایی

فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان

فرامرز قریبیان در سال1321 در تهران متولد شد. دارای تحصیلات ناتمام در رشته بازیگری مدرسه ویژوال آرت آمریکا است.

 وی فعالیت سینمایش را با دستیاری کارگردان و ایفای نقش کوتاهی در فیلم بیگانه بیا ساخته مسعود کیمیایی در سال ۱۳۴۷ آغاز کرد. سپس به دلیل مسافرت به خارج از کشور چند سالی از سینما دور بود. در سال ۱۳۵۱ بار دیگر در فیلمی از مسعود کیمیایی به نام خاک بازی کرد و بازی خوب و روانش در فیلم گوزنها در کنار بهروز وثوقی، نام او را سر زبان‌ها انداخت.

فرامرز قریبیان برای بار اول با مینا خیامی ازدواج کرده و فرزند پسری بنام سام (بازیگر) دارد. او بعدها نیز برای دومین بار با مهشید بازرگانی ازدواج کرده که حاصل آن فرزند پسری بنام بهزاد می باشد.

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان

بیژن امکانیان متولد ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ در آبادان، تهیه کننده، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون می‌باشد. وی از دانشکده هنرهای زیبا از دانشگاه تهران فارغ التحصیل شده و دوره های تخصصی آموزش مربیگری تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را گذرانده است.

بیژن امکانیان سالهاست ازدواج کرده و صاحب دو دختر به نام های یلدا و دنا است.

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی

کوروش سلیمانی متولد سوم مرداد ۱۳۵۲ در کرمانشاه؛ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان تئاتر است.

وی که تحصیلات دانشگاهی خود در رشتهٔ تئاتر را تا مقطع کارشناسی ارشد و طی سالهای ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۳در پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران به انجام رسانیده، فعالیت بازیگری خود در تئاتر و تلویزیون را از سال ۱۳۷۰ از شهر کرمانشاه و فعالیت خود در سینما را از سال ۱۳۷۸ با فیلم متولد ماه مهر آغاز کرده‌ است.

کوروش سلیمانی با عطیه سادات حسینی پور ازدواج کرده است و یک فرزند بنام مهرآفرین دارند.

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان

امیرحسین آرمان متولد چهاردهم آبان ماه ۱۳۶۱ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و خواننده می باشد.

وی دانش‌آموخته رشته «طراحی داخلی» است و با شرکت در کلاسهای مصطفی اسکویی به دنیای بازیگری وارد شد.

امیر حسین آرمان ازدواج نکرده و مجرد است.

حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه

حمیدرضا پگاه متولد ۱۱ دی ۱۳۵۰ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. او سه خواهر و یک برادر دارد و خود فرزند دوم خانواده است. وی فعالیت حرفه‌ای خود را از سال ۱۳۷۲ با بازی در مجموعه ضلع ششم به کارگردانی مسعود فروتن آغاز کرد.

حمید رضا پگاه با نغمه نادری کارگردان تئاتر ازدواج کرده است و صاحب یک فرزند به نام حنا پگاه می باشد.

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی

میرطاهر مظلومی بازیگر و دوبلور متولد ۷ اسفند ۱۳۵۳ در اردبیل است.

او لیسانس تئاتر دارد و فعالیت خود را با شرکت در کلاس‌های مرحوم سمندریان و از سال ۱۳۶۷ با حضور در یک تئاتر حرفه‌ای در تالار مولوی شروع کرده است.

میرطاهر مظلومی در سال ۱۳۷۷ با شهلا مقدمی ازدواج کرده و حاصل زندگی زناشویی آنها یک فرزند دختر به نام ستایش می باشد. خانم مقدمی متولد سال ۱۳۵۸ و دارای لیسانس حسابداری است.

مریم معصومی

مریم معصومی

مریم معصومی متولد اسفند سال ۱۳۶۵ در اصفهان می باشد. وی در خانواده ۵ نفره به دنیا آمد که دو خواهر و دو برادر دارد و او فرزند آخر خانواده محسوب می شود.

او دانش‌آموخته دوره بازیگری و کارگردانی در آکادمی حمید سمندریان می‌باشد و همچنین دوره دیده رشته عکاسی و فیلم‌نامه‌نویسی است.

مدرک تحصیلی او لیسانس در رشته علوم سیاسی و فوق لیسانس روابط بین‌الملل می باشد.

مریم معصومی ازدواج نکرده و مجرد است.

الیزابت امینی

الیزابت امینی

 الیزابت امینی متولد ۲۹ اسفند ۱۳۵۴ در تهران بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون است.

پدرش کارمند هواپیمایی بود و به دلیل ماموریت های متعدد پدر در نقاط مختلف ایران زندگی کرده است. او دو برادر و سه خواهر دارد و خودش دومین فرزند خانواده می باشد.

وی تحصیلات خود را در رشته روان‌شناسی نیمه کاره رها کرده و به علت علاقه به حرفه بازیگری به مطالعه و تحصیل در این زمینه اقدام نمود.

الیزابت امینی دوره آموزش بازیگری را ابتدا در سال ۱۳۷۶ در آموزشگاه پویا شروع و به ‌طور حرفه ای وارد کار تئاتر شده و با دو تئاتر کودک به گروه تئاتر بزرگسالان وارد شد، در سال ۱۳۷۹ و بخاطر بازی در فیلم خواب سفید دعوت به تست بازیگری شد که این فیلم آغازی برای شروع کار بازیگری خانم امینی شد.

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی

سیما خضرآبادی متولد یازدهم فروردین ماه 1368 بوده و فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری است. پدرش مدیر تولید و مادرش هم چهره‌پرداز سینما می باشد.

سیما خضرآبادی  در فروردین ماه سال 96  با سهیل تیرگر ازدواج کرده است.

سریال پیدا و پنهان

سایر عوامل سریال پیدا و پنهان

برخی از عوامل تولید سریال تلویزیونی «پیدا و پنهان» عبارت هستند از: کارگردان: آرش معیریان و شهرام شاه ‌حسینی، تهیه کننده: محمدرضا عباسیان، نویسندگان: آرش قادری- حسین تراب نژاد- مرتضی اصفهانی- علیرضا محمودی و علی اناری، مدیران تصویربرداری: فرشاد خالقی- منصور ظهوری، مدیران تولید: محمدرضا منصوری- حسن مصطفوی، مدیر تدارکات: مسعود بانی خیر- حمیدرضا سلطانیان، طراحان لباس: غزاله معتمد- مهرنوش الفتی، طراحان صحنه: سارا سمیعی- علی مربی، طراحان گریم: ایمان امیدواری- اعظم بیات، دستیاران اول کارگردان و برنامه ریز: مهدی قپانی- امیرحسین عسگری و فرزاد رحمانی، منشی صحنه: شیدا یوسفی- محسن بهاری، صداگذاری و ترکیب صدا: مهرداد جلوخانی، صدابرداران: شهرام متولی باشی- آرش برومند، تدوین: میثم مولایی- روح الله هاشمی، تیتراژ و جلوه‌های ویژه بصری: محراب مشهدیان- روح الله موحدی، موسیقی: بهنود یخچالی، مشاوران فیلمنامه و ناظر کیفی: مهدی ارگانی- محود اربابی، عکاس: امید صالحی.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا