اخبار

فیلم زن بدلی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زن بدلی + نقش تمام آنها

3.6/5 - (5 امتیاز)
فیلم زن بدلی | اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زن بدلی + نقش تمام آنها

در این بخش از مجله پیک نت قصد داریم به معرفی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زن بدلی بپردازیم که به کارگردانی مهرداد میرفلاح و با حضور مهران غفوریان و رامبد جوان ساخته شده است.

اسامی بازیگران و خلاصه داستان فیلم زن بدلی + نقش تمام آنها

«زن بدلی» عنوان فیلم سینمایی ایرانی به کارگردانی مهرداد میرفلاح و تهیه‌کنندگی محسن مسافرچی، محصول سال 1384 است.

نویسندگی این فیلم در ژانر درام و کمدی بر عهده پیمان عباسی بوده است.

خلاصه داستان

در خلاصه داستان فیلم ایرانی زن بدلی چنین آمده است که شادی پارسی خواستگاری آرش سپهری را رد می‌کند تا برای استفاده از بورسیهٔ دانشگاه کمبریج به لندن برود.

ده سال بعد شادی پارسی دچار دوگانگی زندگی خود و خانوادهٔ خود می‌شود تا اینکه یک روز به ایران برمی گردد و صاحب شرکت و پنت هاوس می شود و برج میسازد و یک روزی با مردی دعوا می کند و به خواب میرود و خواب میبیند که با آرش سپهری ازدواج کرده و صاحب دو فرزند به نام پارمیس و پارسا می شود.

او کاملا گیج شده و اتفاقات شیرینی برایش می افتد که نمی خواهد از او دل بکند ولی با یک تلفن بیدار می شود و میفهمد که همه این ها خواب بوده و از منشی میخواهد که آدرس آرش را پیدا کند.

در حالی که آرش می خواهد به اتریش برود و شادی با ناراحتی به فرودگاه می آید و از آرش التماس می کند که نرود و می بیند که هواپیما پرواز کرده و او در ماشین خوابیده است تا اینکه آرش بر میگردد و با شادی ازدواج می کند.

بازیگران فیلم زن بدلی

بازیگران فیلم زن بدلی

اسامی بازیگران فیلم زن بدلینقش ها
ماهایا پتروسیانشادی پارسی
رامبد جوانآرش سپهری
رضا شفیعی جمحمید
رابعه اسکوییایران
مهدی امینی خواههوشنگ
افسانه ناصریکتیرایی
منوچهر آذریپاک نژاد
علی برجستهرئیس بانک
عاطفه حیدرزادهسیمین
فرشاد اسدالله پورعطایی
اسدالله یکتانگهبان شرکت
هوشنگ قوانلوفروشنده مانتو
زیبا کاویانیناهید
رضا قره گوزلودزد بانک
مهران غفوریان 
بهزاد فراهانی 
جواد انصافی 

بازیگران خردسال:

فیلم زن بدلی

سایر عوامل فیلم

برخی از عوامل تولید فیلم سینمایی «زن بدلی» عبارت هستند از: فیلمنامه: پیمان عباسی، جلوه های ویژه: محسن روزبهانی، عکاس: بابک برزویه، مدیر تدارکات: تقی محمودی، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: فرشاد اسدالله پور، منشی صحنه: مینا تیموری، دستیاران اول فیلمبردار: جلال عالی فکر _ میکائیل ندایی، طراح صحنه: مهرداد میرفلاح، طراح لباس: افسانه صمدزاده، طراح چهره پردازی: مهدی حبیبی پور، صدابردار: بابک اخوان، موسیقی: بردیا کیارس، صدا گذاری و میکس: فریدون خوشابافرد، تدوین: ایرج گل افشان، مدیر تولید: غلامرضا گمرکی، مدیر فیلمبرداری: جمشید الوندی، تهیه کننده: محسن مسافرچی، کارگردان: مهرداد میرفلاح.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا