فرهنگ و هنر

اسامی بازیگران سریال چوب خط + عکس، بیوگرافی و داستان

5/5 - (1 امتیاز)

اسامی بازیگران سریال چوب خط + عکس، بیوگرافی و داستان

اسامی بازیگران سریال چوب خط به همراه عکس، بیوگرافی و خلاصه داستان سریال جدید شبکه 3 سیما را مرور می کنیم. سریالی که به کارگردانی حمید بهرامیان ساخته شده است.

اسامی بازیگران سریال چوب خط + عکس، بیوگرافی و داستان

مجموعه تلویزیونی «چوب خط» به کارگردانی حمید بهرامیان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب‌ پور از اوایل زمستان در سکوت خبری مقابل دوربین رفته است و بر اساس برنامه ‌ریزی‌ های انجام گرفته پخش آن از نیمه دوم اسفند از شبکه سوم سیما آغاز خواهد شد.

این سریال که پیش‌تر به عنوان یکی از گزینه‌های نوروز ۱۴۰۰ در نظر گرفته شده بود، مضمونی کمدی و اجتماعی دارد و قصه‌ای خانوادگی و مفرح را روایت می‌کند.

داستان سریال چوب خط

داستان سریال چوب خط درباره فرخ فرخنده مسافری است که از خارج از کشور به وطن بازمی‌گردد و همزمان با رسیدنش مشکلات و اتفاقات عدیده‌ای او را غافلگیر می‌کند و حالا وقت آن است که با یاری خانواده و همسایگان بر مشکلات فائق آید.

بازیگران سریال چوب خط

بازیگران سریال چوب خط

  • الهام پاوه‌نژاد
  • حسن زارعی
  • محمود جعفری
  • امیرمهدی ژوله
  • بهار کاتوزی
  • محمدجواد جعفرپور
  • امیرعباس نورزایی
  • امیر نوری
  • محمدرضا چلنگر
  • رضا ناجی
  • کریم قربانی
  • نازنین کیوانی
  • افشین آقایی
  • گلشید بحرایی
  • مونا کرمی
  • بهناز بستان‌ دوست
  • علیرضا خمسه
  • اکبر عبدی
  • مینا جعفرزاده

[divider style=”dotted” top=”20″ bottom=”20″]

الهام پاوه‌نژاد

الهام پاوه‌نژاد

الهام پاوه‌ نژاد متولد 27 شهریور 1350 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است

وی فارغ التحصیل فوق دیپلم بازیگری و کارگردانی از دانشگاه نیاوران وزارت فرهنگ و ارشاد در سال 1371 می باشد، پدرش ارتشی اهل پاوه و مادرش کرمانشاهی است به جز بازیگری  نویسندگی هم می کند.

او بازیگری را بصورت آکادمیک زیر نظر اساتیدی چون رکن الدین خسروی و اکبر زنجان پور گذرانده و این اساتید خیلی در دیدگاه و نگرش او تاثیر گذاشتند.

الهام پاوه‌ نژاد ازدواج کرده و  فرزند دختری بنام کردیا کامکاری دارد.

حسن زارعی

حسن زارعی

حسن زارعی متولد ۱ فروردین ۱۳۳۱در تهران، بازیگر و کارگردان است.

او در دهه شصت شمسی، در کارهای متعدد عروسکی تلویزیونی به عنوان کارگردان و عروسک گردان ظاهر شد. از مشهورترین کارهای وی می‌توان به کارگردانی سری سوم مجموعه نمایشی چاق و لاغر در سال ۱۳۶۷ اشاره کرد

وی در نوروز ۱۳۹۶ و پس از سالها دوری از تلویزیون، با بازی در سریال دیوار به‌ دیوار بار دیگر به این رسانه بازگشت.

محمود جعفری

محمود جعفری

محمود جعفری متولد 1332 در تهران، بازیگر و نویسنده است.

او فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران در سال 1357 می باشد.

محمود جعفری سال ها پیش با طیبه میامی ازدواج کرد، خانم میامی از بازیگران سابق تئاتر بوده و خواهر مهدی میامی بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله

امیرمهدی ژوله  متولد27 مرداد 1358 در تهران، نویسنده و بازیگر است.

وی ازدواج کرده است و یک فرزند دختر به نام گندم دارد.

بهار کاتوزی

بهار کاتوزی

بهار کاتوزی بازیگر ایرانی متولد ۲۰ مهر ۱۳۶۳ در تهران و فارغ التحصیل رشته بازیگری و فلسفه است.

وی اولین بار فعالیت خود را در سال ۱۳۸۴ آغاز کرد و سپس شروع به نوشتن فیلم کوتاه و نمایشنامه کرد. او در فیلم های شنل و جهان با من برقص و سریال گمشده به ایفای نقش پرداخته است.

محمدجواد جعفرپور

محمدجواد جعفرپور

محمدجواد جعفرپور متولد ۱۶ مهرماه ۱۳۷۷ در شهر تهران بیمارستان هدایت می باشد.

جعفرپور فعالیت در عرصه بازیگری را از کودکی زمانیکه تنها ۹ سال داشت، آغاز کرد. وی برای اولین بار در سال ۱۳۸۶ با بازی در  فیلمی به نام به همین سادگی ساخته رضا میرکریمی تجربه بازیگری را به دست آورد.

محمدجواد جعفرپور تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

امیرعباس نورزایی

امیرعباس نورزایی

امیرعباس نورزایی متولد 1391/10/4 بازیگر سینما و تلویزیون است.

امیر نوری

امیر نوری

امیر نوری  بازیگر سریال به رنگ خاک متولد ۶ شهریور ۱۳۶۵ در تهران می باشد.

وی از سال ۱۳۷۲ و زمانی که هفت ساله بود بازیگر شد اما بینندگان تلویزیونی با او در سال ۱۳۸۰ و سریال یادداشت‌های کودکی و پس از آن در بدون شرح آشنا شدند.

امیر نوری تاکنون ازدواج نکرده است.

رضا ناجی

رضا ناجی

رضا ناجی بازیگر سینما تلویزیون و تئاتر متولد 5 دی ماه سال 1321 می باشد. وی اصالتا اهل تبریز می باشد و در همان جا به دنیا آمده است.

البته اسم اصلی او محمدامین ناجی می باشد که به این نام معروف شده است .

از کودکی به تئاتر علاقه داشت و در تئاترهای خیابانی مختلفی نقش بازی کرده بود. شغل اصلی‌اش مکانیکی و دارای گواهینامه پایه یک رانندگی و گواهینامه درجه یک مهارت فنی خودرو است.

وی فعالیت بازیگری خود را از سال 1341 شروع نمود اما حضور رسمی او در سینما در سال 1368 با فیلم گل سرخ اتفاق افتاد.

رضا ناجی چندین سال است که ازدواج کرده است و متاهل می باشد. وی از این ازدواج نیز سه فرزند است، 2 دختر به نام سحر و سودابه و یک پسر به نام شهرام.

کریم قربانی

کریم قربانی

کریم قربانی متولد 1 مرداد 1336 در بندر انزلی بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون است.

این هنرمند کار حرفه ای خود را از سینما آغاز کرد و سال 1380 در فیلم من ترانه پانزده سال دارم به کارگردانی رسول صدرعاملی به عنوان نوازنده فعالیت داشته است.

او سالها پیش با خانوم صدیقه آبادی خواه ازدواج کرده حاصل این ازدواج دو پسر به نامهای امین و امیر است که یک پسرش به نام امیر سکته کرده و او را از دست داده است. همسرش هم در سال 1370 در گذشته است. او یک نوه دختری نیز دارد.

نازنین کیوانی

نازنین کیوانی

 نازنین کیوانی بازیگر  سینما و تلویزیون در دوم شهریور ماه ۱۳۶۷ به دنیا آمده است. وی تنها فرزند خانواده  است و در رشته ی گرافیک دانشگاه هنر و معماری آزاد مشهد مقطع کارشناسی را گذرانده است.

 او چند سالیست که با آرش مهاجر مدل و بازیگر ازدواج کرده است. همچنین او صاحب یک فرزند دختر به نام آیناز متولد سال ۱۳۸۸ می باشد.

افشین آقایی

افشین آقایی

افشین آقایی متولد 15 خرداد 1363 در تهران، بازیگر و دستیار کارگردان است. وی فارغ‌التحصیل رشته ادبیات نمایشی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر است. با اینکه افشین آقایی را بیشتر بعنوان دستیار کارگردان می‌شناسیم، اما در حرفه‌های دیگر نیز فعال بوده است. افشین آقایی علاوه‌ بر دستیار کارگردان به ‌عنوان بازیگر نیز در سینما و تلویزیون فعالیت داشته است.

افشین آقایی فعالیت هنری خود را با بازی در فیلم «تعطیلات تابستانی» به کارگردانی فریدون حسن‌پور از سال 1374 آغاز کرد.

گلشید بحرایی

گلشید بحرایی

گلشید بحرایی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۸ خرداد دهه 60 در تهران می باشد. وی علاوه بر بازیگری به عنوان گریمور و چهره پرداز نیز در عرصه هنر فعالیت می کند.

از طریق ایرج قادری مقابل دوربین بازیگری قرار گرفت و  برای پیشرفت کارش دوره های بازیگری را نزد مسعود کیمیایی نیز گذارند.

وی ازدواج کرده که به دلایلی به جدایی کشیده شده است و حاصل آن فرزند دختری به نام شهرزاد بوده که چند سال پیش فرزند خود را از دست داده است.

مونا کرمی در سریال چوب خط

مونا کرمی

مونا کرمی بازیگر سینما و تلویزیون متولد هجدهم آذر ماه ۱۳۶۹ است. او دانش آموخته بازیگری می باشد و یک برادر کوچکتر از خود بنام مجید دارد و به همراه پدر و مادرش در یک خانواده چهار نفره زندگی می کنند.

مونا کرمی فعالیت خود را از ۹ سالگی با کار تئاتر عروسکی شروع کرد و با حضور در آکادمی هنری بصورت تخصصی وارد تئاتر شد، او در جشنواره دانش آموزی رتبه اول بازیگری را برای نمایش سیب گرفته است.

او ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

بهناز بستان‌ دوست 

بهناز بستان دوست متولد 26 تیر 1353 در تهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد در سال 1378 می باشد، فعالیت خود را بصورت جدی با رادیو شروع کرد سپس وارد سینما و تلویزیون شد.

خانم بستان دوست در سال 1376 وقتی 25 ساله بود با مجید معلمی ازدواج کرد که ثمره این زندگی تنها یک فرزند پسر بنام آوید می باشد.

 علیرضا خمسه

 علیرضا خمسه

علیرضا خمسه متولد ۹ بهمن ماه ۱۳۳۱ در زنجان، بازیگر است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته روان شناسی از دانشگاه شهید بهشتی و رشته پانتومیم از فرانسه می باشد، در حال حاضر چهار خواهر و چهار برادر دارد که سه تای دیگر هم بوده‌ اند که فوت شده‌ اند.

خمسه برای بار اول در سال ۶۲ ازدواج کرده که حاصل آن یک فرزند پسر به نام احمدرضا می باشد. او برای بار دوم با مروارید پورشفیقی ازدواج کرده است. از ازدواج دومش دو دختر دارد.

اکبر عبدی 

اکبر عبدی 

اکبر عبدی 4 شهریور سال 1339 از پدر و مادری اردبیلی در تهران محله نازی آباد به دنیا آمد.

او پس از دریافت مدرک دیپلم از سال 1358 با نمایش های آماتوری فعالیت هنری اش را آغاز کرد و سپس در سال 1362 به تلویزیون رفت و در مجموعه محله بروبیا (داریوش مؤدبیان، 1363) و بازم مدرسه ام دیر شد (1365) خود را به عنوان بازیگری مستعد خلاق شناساند.

او یک دختر به نام المیرا دارد.

مینا جعفرزاده

مینا جعفرزاده

مینا جعفرزاده با نام کامل “مینا بویوک جعفرزاده” متولد ۱۳۲۵ در خوی، بازیگر رادیو، تلویزیون و سینما می باشد.

وی تا دیپلم درس خوانده است.

نام اصلی خانم جعفرزاده مینا بویوک جعفرزاده، متولد شده خوی در آذربایجان غربی می باشد.

مینا جعفرزاده فعالیت هنری خود را از دوران دبیرستان و اردوهای رامسر شروع کرد. جعفرزاده در یکی از اجراهایی که داشتند آقایان شاهرخ نادری صدابردار و فریدون توفیقی مجری رادیو بودند وقتی که بازی خانم جعفرزاده را دیدند از بازی وی بسیار لذت بردند و برای کار نمایشی جعفرزاده را به رادیو معرفی کردند.

از این طریق خانم مینا جعفرزاده به عنوان بازیگر نمایش کودک وارد دنیای رادیو شد.

مینا جعفرزاده در همان مقطع دبیرستان که وارد رادیو شد با بهمن زرین پور کارگردان و نمایشنامه نویس آشنا شد و آنها ۳ سال بعد با یکدیگر ازدواج کردند. حاصل ازدواج مینا جعفرزاده و همسرش یک فرزند دختر به نام سولماز است که فارغ التحصیل موسیقی از دانشگاه هند بوده و متاهل است.  آنها یک نوه به نام مسیح دارند.

سایر عوامل سریال چوب خط

دیگر عوامل اصلی سریال «چوب خط» عبارتند از: مجری طرح: منصور سهراب‌پور، مدیر تولید: حسین باقریان، نویسندگان: علیدلگشایی، علی اصغری، مدیر برنامه‌ریزی و دستیار اول کارگردان: یوسف وجدان‌دوست، برنامه‌ریز: فرامرز وجدان‌دوست، دستیار دوم کارگردان: افشین آقایی، منشی صحنه: مهدیه درگاهی‌نژاد، مدیر تصویربرداری: داوود رحمانی، تصویربردار و دستیار اول تصویر: رضا عزیزفرخانی، دستیار دوم تصویربردار: علی امامی، دستیاران تصویربردار: علیرضا ناری‌نژاد، سجاد طالشی، عباس گزنچیان، امیرارسلان بابایی، طراح صحنه: محسن غلامی، مدیر صحنه: امیر پیوندی، دستیار اول طراح صحنه: سعید قلی‌زاده، دستیاران صحنه: حبیب پناهی، سام قلی‌زاده، طراح لباس: زهره رحمانی، دستیاران لباس: معصومه شادی، علی یعقوبی، طراح گریم: آرزو حلاجی، مجری گریم آقایان: علی شفیعی‌ثابت، رضا خدایی، مجری گریم بانوان: الهه عسگری، صدابردار: شهرام متولی‌باشی، دستیار صدابردار: مجید قربانی، تدوین: علی رشیدی، آهنگساز: احسان بیرقدار، صداگذار: مهرشاد ملکوتی، مشاور رسانه‌ای: امین اعتمادی‌مجد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا